SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rzezba brzucha.Wypowiedzcie sie!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1365

napisał(a)
Temat przeniesiony przez miętki z działu Odżywki, Suplementy. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 472
Mam w zamiarze zrobic sobie lekki zarys brzucha.Pytam o rade czy dobrze wybralem. i czy cos byscie zmienili:
Rano na czczo 1 tabletke HMB 900mg
Przed treningiem okolo 40 minut kreatyna i 2 tabsy HMB
Po treningu kreatyna i 1 tabletka HMB.
Oczywscie aeroby sa. W pon,wt,czw,pt biegam na czczo. Stosuje diete z ograniczeniem wegli i tluszczy za to mam wiecej bialka.Na brzuch wykonuje trening Flexa ten 3 miesieczny. Myslicie ze cos mi po tym skoczy?Tluszczyku juz nie mam za duzo jest lekki zary ale nie ma kratki.Powiedzcie czy wsztstko dobrze i czy cops byscie zmienili.Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 525 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13649
Ja bym dorzucil te cwiczenia




Robie je od 2 tygodni coodziennie i sa ekstra efekty!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 472
A bierzesz cos czy nie??Nie wiem czy bede mial jescze sile na tego abs...Bo te Flexa jednak jest meczace...Ale sprubuje.Napisz czy bierzesz cos i czy sa widoczne rezultatry i czy robisz tylko te cwiczenia.
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 349 Napisanych postów 37331 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125551
na czczo nie ma sensu biegać- wypij odżywkę białkową przed.
hmb rano, przed i po treningu a także przed snem po jednej -jesli czystego hmb jest w niej 900mg.
jesli bierzesz mono to rzeźba na brzuchu może ci nie wyjść tak jak planujesz a to ze względu na możliwość pozostawania w tym rejonie większej ilości wody podskórnej.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 472
tak to jest monohydrat kreatyny.Mam z niego zrezygnowac i brac tylko hmb do zrobienia rzezby? moze przerzucic sie do biegana przed snem?
napisał(a)
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 92660
dieta!
zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 10282 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52628
zmien mono na jabłczan jak juz chceszrobic rzexbe na krecie
dorzuc spalacz np ts i jak wyzej dieta na 1 miejscu

Zmieniony przez - giecik w dniu 2006-07-10 23:50:54
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 472
Ja bralem juz TSE i po tym duzo na wadze i tluszczu stracilem.Diete jak wspomnialem mam.Tylko nie iwme ile musze miec wegli na robienie rzezby.Moze mi ktos pomoze??
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 349 Napisanych postów 37331 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125551
najpierw oblicz zapotrzebowanie, gdy to zrobisz i to jakimś czasie okaże sie jednak nie do końca prawdziwe to obcinaj stopniowo węgle, jednocześni gdy będzie tak ewentualnosć potrzebna to zwiększaj także stopniowo białko
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
dieta dieta i jeszcze raz dieta

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 282
za***isty filmik

"mam sto rąk, sto sztyletów mam, gdy zechce zadam sto ran!!"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak trenowac?

Następny temat

Plan do Oceny ACT

Mężczyźni szybciej ulegają odwodnieniu, niż kobiety Mężczyźni szybciej ulegają odwodnieniu, niż kobiety Smutek i frustracja hamują treningowy progres Smutek i frustracja hamują treningowy progres Czy kiedyś ludzie byli zdrowsi? Czy kiedyś ludzie byli zdrowsi? Tarczyca reguluje wzrost mięśni i redukcję tłuszczu? Tarczyca reguluje wzrost mięśni i redukcję tłuszczu? Amanda Lee - gorąca blogerka fitness Amanda Lee - gorąca blogerka fitness Resveratrol i leucyna - kombo na spalanie tłuszczu Resveratrol i leucyna - kombo na spalanie tłuszczu Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Chili con carne Chili con carne