SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rzeźba do oceny klatka

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 579

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 293 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2997
Proszę do oceny, stosuję dietę, zakupione mam odżywki Nitric Oxide i Kre-Alkalyn, a także białko

I dzień

klatka biceps

1. wyciskanie sztangi leżąc 10 serii x 8 powt.

pierwszy poziom SKOS DOLNY 3 serie x 8
drugi poziom płaski 4 serie x 8
trzeci poziom SKOS GRNY 3 serie x 8

2. wyciskanie sztangielek 10 x 8

pierwszy poziom SKOS DOLNY 3 serie x 8
drugi poziom płaski 4 serie x 8
trzeci poziom SKOS GRNY 3 serie x 8

3. rozpiętki 10 x 8

pierwszy poziom SKOS DOLNY 3 serie x 8
drugi poziom płaski 4 serie x 8
trzeci poziom SKOS GRNY 3 serie x 8









Zmieniony przez - lucasso199 w dniu 2011-04-20 16:53:35
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4380
Kolego są różne metody robienia rzeźby, ale najzdrowszy i najlepszy jest moim zdaniem poniższy.
1. Dieta. Na lekkim minusie lub carb cycling( ale na tym chyba zejdzie ci nieco dłużej zrzucenie tłuszczyku). Generalnie dieta na lekkim minusie kcl. Ale odpowiednia, wyliczona, wystarczająca podaż białka, tłuszczy i mikroelementów. Czyli obrazowo obciąć chelebek, makarony itp. a dołożyć lub utrzymać mięsa, ryb, jaj, nabiału. Najlepiej żebyś miał taką dietę do której nie będzie ci potrzeba odżywek. Uprzedzam jeśli odżywki mają w powyżej 1/3 ratować twoją dietę na redukcji to nie masz diety. Jako suplementy w trakcie redukcji polecałbym jedynie głównie witaminy, magnez, i jakiś dobry antykatabolik. Ewentualnie, EWENTUALNIE odżywkę białkową z proporcją przesuniętą bardziej na białko niż na węgle( jeśli wybierzesz mieszankę).
Dobra dieta na lekkim minusie kcl to 80% sukcesu.

2. Powyższy trening to chyba dowcip. Trening mimo kombinacji nachyleniami mocno przeładowany. Nie zapominaj, że będziesz na minusie kcl więc nie możesz katować ciała kilkunastoma seriami.
Podstawą dobrego treningu na redukcji w najprostszej formie winien być trening siłowy. Czyli dni treningowe o małej objętości serii, ale na wysokich levl ciężaru. Czyli trening złożonych, wielostawowych ćwiczeń na ciężarach powiedzmy od 80-90% twojego max ciężaru. Tym samym będą to też niskie obszary powtórzeniowe 4-6 powtórzeń.
Czyli ogólnie surowy, okrojony o badziewne izolacje i setki różnych odmian ćwiczeń.
Dlatego np. dla klatki proponuję ci siłowy zestaw np:
- dipsy na klatkę
- skos górny
Moim zdaniem wystarczy. Lub:
-Wycisk na płaskiej
-skos hantalmi
Zresztą kombinacji masa, pierwsze powinno być najpotężniejsze ciężarowo jak dipsy na klatkę lub ćwiczenie solidne i uderzające zarazem w gorszy rejon. Czyli jeśli masz gorszą górę klatki lepiej zacząc skosem. Tak czy inaczej odradzam zabawy na wyciągach itd. Podstawą jest dieta, a trening siłowy ma zadanie utrzymać masę i siłę mięśni. Jeśli pokpisz dietę na redukcji to katowanie się ZŁYMI I MARNYMI ćwiczeniami zaowocuje tylko utratą masy mięśni a nie tłuszczu.

Wreszcie kończąc. Trening nawet redukcyjny to śmiech, obraza bez złotych ćwiczeń: drążka, mc, siadu. Napędzają one najbardziej termogenezę, spalają najwięcej kcl, stymulują wysiłkiem dużych partii najsilniejsze wydzielanie hormonów np. testosteronu. Bez którego równowaga estrogen- test. będzie marna i tym samym tłuszcz będzie raczej narastać niż znikać.

Wrzuć w ogóle ankietę bo bez niej nie ma profesj. i precyzyjnych odpowiedzi. Oraz zamieść męski, dobry trening a nie żarty.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
Grimgir wszystko ładnie opisał.

Jeśli chcesz pomocy wklej ankietę.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wyjasśnienie do planu

Następny temat

Propozycja treningu

Mini tarty a'la twix Mini tarty a'la twix Odpowiedź trenera Miłosza P. w sprawie domniemanego pobicia! Odpowiedź trenera Miłosza P. w sprawie domniemanego pobicia! Dexter Jackson ”Marzę o tym, by jeść tylko 2-3 razy dziennie“ Dexter Jackson ”Marzę o tym, by jeść tylko 2-3 razy dziennie“ Trening i dieta według Vinny’ego Gough’a Trening i dieta według Vinny’ego Gough’a Ciastka ALLNUTRITION - Zestawienie Ciastka ALLNUTRITION - Zestawienie Patrycja Zahorska - trening pośladków Patrycja Zahorska - trening pośladków Trenuj z Kasią Dmochewicz - dlaczego warto ćwiczyć nogi? Trenuj z Kasią Dmochewicz - dlaczego warto ćwiczyć nogi? Legalne biszkoptowe "Rafaello" Legalne biszkoptowe "Rafaello"