SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rzeźba - Nowa Dieta, Co mógłbym zmienić, dodać, odjąć?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 279

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 249
Hej, jestem osobą początkującą w dziedzinie diety dlatego proszę by każda osoba co jest troszkę mądrzejsza ode mnie napisała tu coś od siebie.

Wiek: 20 lat
Waga: 73 KG
Wzrost: 174
Trening: 4 razy w tygodniu po treningu CARDIO Bieganie lub rowerek około 40 minut
Staż: 1.5 roku
Cel: Rzeźba

Poniżej zdjęcie mojej diety, sądze ,że głównie powinienem zmienić posiłek przed treningowy ale zastanawiam się na co moge go zmienić, jeźeli po szkole chciałbym od razu iść na siłownie, najlepiej by było wypić jakiegoś SHAKE albo coś w ten desen? Proszę o pomoc i ocene moich "STARAŃ" :)


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 396 Napisanych postów 2241 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 213712
Praktycznie cała dieta kiczowata, za bardzo opierasz się na przetworzonych produktach - grahamki, puchatek, masło orzechowe i inne śmieciowe produkty kompletnie do wymiany. Węgli prostych ogólnie zdecydowania za dużo, a te carbo przed treningiem to już kompletna pomyłka. Możesz z niego zrezygnować całkowicie, ew. wrzucić do naprawdę dłuższych sesji treningowych - w trakcie, czy bezpośrednio po.
Białeczka też zbyt dużo, 2 g na kg spokojnie wystarczy.


Zmieniony przez - WnMPapa w dniu 2017-04-18 19:30:34

Confidence is silent. Insecurities are loud.

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3136 Napisanych postów 15631 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 144147
Za dużo nabiału zdecydowanie, jak wyżej wspomniano kakao puchatek, sosy etc do wywalenia.
Dla mnie wszystko do zmiany.
Do poczytania:
http://www.sfd.pl/temat314751 - Dla początkujących (dieta)
http://www.sfd.pl/temat373792 - 10 wskazówek żywieniowych
http://www.sfd.pl/temat367367 - Podstawy układania diety
http://www.sfd.pl/temat821284 - Podstawy układania diety cz.2
http://www.sfd.pl/temat523670 - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat315296 - Dieta - ułóż sam/a
Korzystaj z tego:
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny

Następny temat

Kolejność posiłków w diecie

Mariusz Tomczuk  w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Mariusz Tomczuk w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Podsumowanie Diamond Cup Warsaw  2018 Podsumowanie Diamond Cup Warsaw 2018 GABA i melatonina - na sen i regeneracje GABA i melatonina - na sen i regeneracje Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go Trening na czczo - fakty i mity Trening na czczo - fakty i mity Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach 20 najbardziej muskularnych aktorów 20 najbardziej muskularnych aktorów Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje!