logo
zamknij zamknij

Rzeźba - Nowa Dieta, Co mógłbym zmienić, dodać, odjąć?

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 212

0 5 0
napisał(a)
Baastuś
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 223
Hej, jestem osobą początkującą w dziedzinie diety dlatego proszę by każda osoba co jest troszkę mądrzejsza ode mnie napisała tu coś od siebie.

Wiek: 20 lat
Waga: 73 KG
Wzrost: 174
Trening: 4 razy w tygodniu po treningu CARDIO Bieganie lub rowerek około 40 minut
Staż: 1.5 roku
Cel: Rzeźba

Poniżej zdjęcie mojej diety, sądze ,że głównie powinienem zmienić posiłek przed treningowy ale zastanawiam się na co moge go zmienić, jeźeli po szkole chciałbym od razu iść na siłownie, najlepiej by było wypić jakiegoś SHAKE albo coś w ten desen? Proszę o pomoc i ocene moich "STARAŃ" :)


Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
WnMPapa
Ekspert
Szacuny 169 Napisanych postów 1120 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 57654
Praktycznie cała dieta kiczowata, za bardzo opierasz się na przetworzonych produktach - grahamki, puchatek, masło orzechowe i inne śmieciowe produkty kompletnie do wymiany. Węgli prostych ogólnie zdecydowania za dużo, a te carbo przed treningiem to już kompletna pomyłka. Możesz z niego zrezygnować całkowicie, ew. wrzucić do naprawdę dłuższych sesji treningowych - w trakcie, czy bezpośrednio po.
Białeczka też zbyt dużo, 2 g na kg spokojnie wystarczy.


Zmieniony przez - WnMPapa w dniu 2017-04-18 19:30:34

Confidence is silent. Insecurities are loud.

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Szacuny 2095 Napisanych postów 12687 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82436
Za dużo nabiału zdecydowanie, jak wyżej wspomniano kakao puchatek, sosy etc do wywalenia.
Dla mnie wszystko do zmiany.
Do poczytania:
http://www.sfd.pl/temat314751 - Dla początkujących (dieta)
http://www.sfd.pl/temat373792 - 10 wskazówek żywieniowych
http://www.sfd.pl/temat367367 - Podstawy układania diety
http://www.sfd.pl/temat821284 - Podstawy układania diety cz.2
http://www.sfd.pl/temat523670 - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat315296 - Dieta - ułóż sam/a
Korzystaj z tego:
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny

Następny temat

Kolejność posiłków w diecie

Zupa krem z pieczonej papryki i batatów

Spotkanie Akop team’u!

Liść Damiana - skuteczny booster testosteronu

Akceptacja, czyli to, czego nam brakuje

Leczenie kolan: nowe metody i środki farmakologiczne

Mężczyzna dba o zdrowie

Niepokojąca zmiana na udzie Anity Szymczak

Maciej Ropiak - ocena sylwetki