SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rusałka na siłowni - DT Skelque v2.0

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 28568

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 231 Napisanych postów 3119 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 53759


Witam szanowne towarzystwo
Niespodzianka! Wracam do prowadzenia dziennika. Miło się po jakimś czasie zagląda do wypisek i zdjęć - taki powrót do przeszłości, konfrontacja byłego „widzi mi się” z aktualnymi przekonaniami i podejściem do życia. Świetna sprawa, dlatego wracam, a co mi tam!

Dlaczego nowy dziennik?
Pierwszy „pamiętniczek” który zakładałam na tym forum był na okoliczność rywalizacji pod patronatem ActivLabu i mojej pierwszej w życiu masy. Założony został w październiku 2015 roku, więc kawał czasu temu. Opiekował się mną wtedy Krystian (popuri), dzięki któremu zaczęłam trenować i co ważniejsze JEŚĆ. Zmienił całkowicie moje podejście, a za poświęcony dla mnie czas i właśnie zarażenie „bakcylem” prawdziwego pakera jestem mu bardzo wdzięczna.
Dla zainteresowanych, zapraszam: Dziennik v.1.0

Po zakończonej współpracy wkradł się do tamtego dziennika mały chaos. Po za tym - mnóstwo się u mnie działo, pojawiło się kilka zawirowań życiowych (między innymi złamanie ręki), ale co ważniejsze - pojawiło się oczywiście również dużo pozytywnych zmian. Nie mniej jednak chciałabym zamknąć tamten rozdział i zacząć coś nowego, potrzebuje świeżości. Stąd nowy dziennik.
Nie działam sama, jestem pod opieką kolejnego trenejro (pozdro ziomeczku, dzięki za wszystko), który pojawił się w odpowiednim momencie mojego życia i popchnął w jakimś konkretnym kierunku. Razem doszlifowujemy formę. Raczej nie jestem problemową podopieczną.

Podstawowe info:
Wiek: jeszcze 19 (do dwudziestki coraz bliżej…)
Waga: 63,9kg (średnia z tego tygodnia)
Wzrost: 169 cm
Staż treningowy: pierwszy raz weszłam na siłownię 2,5 roku temu, ale wiadomo jak to jest z początkami

Wymiary:
Nie mierzę się regularnie, ale posiadam wymiary z początków redukcji, po zrealizowaniu celu będzie co porównać. :D

20 grudnia 2016
Waga: około 70kg (najwięcej dobiłam do 71kg…)
Pas (pępek): 89cm
Udo: lewe:61cm prawe:62cm
Talia: 76cm
Biodra: 97cm

Cel:
Cieszyć się osiąganiem kolejnych celów, wyznaczanie nowych i przede wszystkim czerpanie satysfakcji ze sportu, jedzenia jak i zadowolenie z własnej sylwetki.

Aktualnym moim celem jest dokończenie redukcji, którą „zaczęłam” w grudniu 2016 r. - nie od razu weszłam w deficyt, ale uważam, że porządki w diecie i treningach były już pierwszym krokiem do zrobienia dobrej formy. Planowany termin zakończenia redukcji: 11 lipca (20 urodziny...)
Orientacyjnie jako wagę docelową obraliśmy 62kg, ale już teraz widać, że spokojnie powinno się udać zejść niżej. Najważniejsze dla mnie, że dobre samopoczucie i zdrowie na to pozwala + spokojna głowa, bo bardzo rzadko się zdarza, żebym była głodna, czasem nawet się pod korek najem Więc jedziem dalej!

Dieta:
Rotuję kaloriami w DT i DNT. Dieta raczej w kierunku wyższych węglowodanów, a niższych tłuszczy, bo tak najbardziej lubię. Jem wszystko, żadnych ograniczeń żywieniowych, niczego sobie nie zabraniam - można powiedzieć, że IIFYM. A zresztą, zobaczycie w trakcie jak to się prezentuje.

Suplementacja:
Właściwie to brak. Staram się pamiętać o kompleksie witamin, witaminie D3 1000 j, wapń.

Trening:
Na bieżąco, w trakcie prowadzenia dziennika będzie można obserwować jak to wygląda, bo dosyć dynamicznie się zmienia. Trenuję na siłowni (a nawet na 3! ).
Najważniejsze - oparty o wielostawowe ćwiczenia (u-wiel-biam!). Aktualnie FBW, 3x w tygodniu. Uczę się podciągania. Cardio nie unikam, lubię i robię, po każdym siłowym.

Dużo się ruszam w ciągu dnia, średnio 10000 kroków dziennie wyrabiam.

Zdjęcia:
Początek redukcji, grudzień 2016, około 70kg - efekt chaotycznych treningów, nietrzymania michy i innych kwiatków, nie było masakry, ale źle się czułam ze sobą, samopoczucie sięgające dna



Aktualnie, stan na 28.05.2017 - zadowolona z siebie, gotowa na więcej i lepiej, dobre samopoczucie=pozytywny wpływ na naukę i motywację




Będzie jedzenie, będą filmy, będą zdjęcia, będzie pewnie też trochę prywaty (sesja coraz bliżej...)
Zapraszam do obserwowania!



Zmieniony przez - Skelque w dniu 2017-05-28 11:09:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 692 Napisanych postów 36762 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175676
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 9083 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 96112
Śledzimy nadal ;)

'There is no secret
Secret is just CONSISTENCY WITH HARD WORK'

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 653 Napisanych postów 9636 Wiek 17 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 299823
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4582 Napisanych postów 132659 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 688304
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 246 Napisanych postów 17939 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 356731
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 231 Napisanych postów 3119 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 53759
28.05
Dzisiaj nic szczególnego się nie działo, taki tam typowy dzień studenta medycyny - skupiłam się na nauce anatomii. Pospacerowałam i pojeździłam na rolkach, bo szkoda by było w taką pogodę kisić się w domu. W końcu robi się cieplej, trzeba korzystać, nie wiadomo czy nawrotu zimy nie będzie nagle, czy coś.
Kto zgadnie ile kalorii dzisiaj poszło?

Dieta:
1. Omlet marchewkowy z bananem i jogurtem z kakao


2. Galaretka z kurczaka (moja robota ofc) + pudding chia z białkiem


3. Schab pieczony z ziemniakami i cebulą + papryka zielona


4. Mozzarella (light) z pomidorem i wafle z... musztardą (dziwne mam ochoty, wiem)


Trening:
DNT

Suplementacja:
Standardowo - kompleks witamin, witamina C, wit.D3, wapń

Dzięki, że jesteście.


Zmieniony przez - Skelque w dniu 2017-05-28 20:37:52
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34069 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 242934
obecny, wrzucam kolorek
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 4306 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 166772
I Ja będę zaglądał :D

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4582 Napisanych postów 132659 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 688304
smaka na "zimne nózki" zrobilas%)
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1246 Napisanych postów 42860 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 410332
Ja również. Powodzenia, będę śledził

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rusałka na siłowni v2.0 - DT Skelque

Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać