SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozwianie wątpliwości. DIETA EKTOMORFIK 75KG

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10666

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 58 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 232


Witam.

Ćwiczę już od kilku lat, co prawda nie zbyt regularnie dlatego mój stać obecnie wynosi około 24 miesiące. Obecnie ważę 75kg przy wzroście 183cm. Zaczynając treningi na siłowni ważyłem 58kg przy wzroście 180cm i o ile do obecnej wagi doszedłem względnie szybko tak teraz stoję w miejscu. Dlatego właśnie wziąłem się za ułożenie porządnej diety. Zacząłem czytać arykuły o diecie dla ektomorfika (bo nim jestem ;/), liczyć zapotrzebowanie kalorii no i tu zaczynają się niejasności.
Przeczytałem, że udział kcal B/T/W powinien być taki 30/20/50. Maksymalna ilość spożywanego białka powinna być nawet do 3g/kg masy ciała, a czytając dalej ten sam artykuł przeczytałem, że ektomorfik powinien przyjmować nawet do 70kcal/kg masy ciała. No ale po odpowiednim przeliczeniu już wtedy wychodzi, że przyjmowanego białka będzie 5,25g/kg.
Czy ktoś może mi pomóc w ułożeniu tej diety? Załączam zdjęcie swoich dotychczasowych efektów.
Pozdrawiam
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
białko 3g/kg masy ciała = 225g = 900kcal
tłuszcze 1g/kg = 75g = 675kcal
reszta ww
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html