SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rozpiska martwego ciągu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 928

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2625
Witam.
Szukałem , ale nie znalazłem idealnego tematu.
Martwy ciąg robię od nie dawna i dlatego mam duże różnice w rekordach (MC-160kg, klata -150 , a powinno być pewnie 200 do 150?)

Prosiłbym Was o rozpisanie serii martwego ciągu , tak żebym te 200kg w niedługim czasie spokojnie wyrwał, a przy okazji miał szerokie i ładne plecy.
Tzn o ilość serii, powtórzeń i jakim ciężarem. (tak jak wspomniałem kończę na 1-2x160kg)
Z góry mega dzięki !!


Martwym ciągiem rozpoczynam trening pleców + bicka, czy to dobrze? bo czytałem opinie jednego trenera ze MC powinno sie wykonywac na koncu


Zmieniony przez - Tolekk w dniu 2018-01-31 23:47:30
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2920 Napisanych postów 49433 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 633255
Ale to nie da się tak po prostu rozpisać. Zresztą dołożyć 50kg do głównego boju w krótkim czasie to ciężkie zadanie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
U mnie w martwym jest prawie 100kg więcej aniżeli w wyciskaniu


Wrzuć 3 x 5 ze stałym ciężarem i dokładaj 2,5kg co tydzień. Następnie po 2-3 miesiącach wejdź na 3 x 3 i kontynuuj progresje.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2625
3x5 to nie za mało powtórzeń ?niektórzy i po 8 serii robią zauważyłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2920 Napisanych postów 49433 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 633255
Tolekk
3x5 to nie za mało powtórzeń ?niektórzy i po 8 serii robią zauważyłem


Na razie możesz się tego trzymać, jak będzie konieczność podbicia w kolejnym mikrocyklu ilości powtórzeń to po prostu podbijesz.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2625
Ok to spróbuję 3x5 140kg

Wystarczy do rozgrzania raz machnąć np 6x100?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2920 Napisanych postów 49433 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 633255
Tolekk
Ok to spróbuję 3x5 140kg

Wystarczy do rozgrzania raz machnąć np 6x100?




Nie wystarczy. Zrób sobie porządną rozgrzewkę przed treningiem a przed podejściem do martwego 2-3 serie z mniejszym ciężarem.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Tolekk
3x5 to nie za mało powtórzeń ?niektórzy i po 8 serii robią zauważyłem


Optymalna ilość do budowania siły przy Twoich wynikach.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2625
Ok dzieki wielkie wszystkim.

Ostatnie pytanie.

Jaką przerwę robić między tymi seriami ? I czy MC robić na początku czy końcu treningu pleców? Robie jeszcze wiosłowanie, sciaganie drazka do klaty itp


Zmieniony przez - Tolekk w dniu 2018-02-05 14:50:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2920 Napisanych postów 49433 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 633255
Generalnie im ćwiczenie bardziej złożone i potrzebuje więcej energii tym powinno być bliżej początku treningu. Tak, że martwy na początek jak najbardziej.
Co do przerw to 1-2 jest optymalnie. Ustabilizowanie oddechu, zebranie sił na kolejną serię

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
W martwym conajmniej 2-3 minuty między seriami.

Zanim wejdziesz na 140 to zrób:

60 x 8
80 x 5
100 x 5
120 x 3
2

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia MMA