Temat został odczytany 2545 razy

Rozpiska Treningu na mase+siłe

zgłoś naruszenie
  • Bartezz612
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 54
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1472
  • Trenuje: 4 lata nie regularne
Więc tak Nie dawno zapisałem Się na profesionalną siłke,basen,sauna i dzakuzi tez Wiec i chciał Bym zacząc profesionalnie ćwiczyć,Jakie partie mięśni kiedy i jak,co z czym nie łaczyć i.t.d .Na trening poświecił bym 4-5 dni w tyg.po 1 godz do półtora.Dodam Ze w Mniejszym Stopniu chciałbym ćwiczyć nogi

Wiek : 21

Waga : 80

Wzrost : 181

Cel treningowy : Masa i Siła z naciskiem na Mase

Staż treningowy na słowni : 2 lata bez rozpiski,trening nie profesionalny na Atlasie

Uprawiane inne sporty : piłka nozna

Dostęp do sprzętu : full osprzęt siłownia , sztanga/sztangielki do wyboru do koloru

Dieta : nie

Przeciwskaznania medyczne : -

Zażywane suplementy : creatyna

Jeśli czegoś nie podałem,Wspomnijcie ;)
1248369733000
zgłoś naruszenie
  • eeroo
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2638
  • Wiek: 25 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 12276
  • Trenuje: od stycznia 2006 roku do teraz
dieta to podstawa a Ty jej nie masz. dzial odzywianie posty podwieszone.
nogi chcesz cwiczyc w mniejszym stopniu? zapomnij o masie i sile. nogi priorytet.
co do cwiczen. FBW skrocone na poczatek. posty podwieszone w tym dziale sie klaniaja.

3 dni na poczatek wystarcza. z czasem mozesz pomyslec o 4 dnaich i parti 2x w tygodniu.

Zmieniony przez - eeroo w dniu 2009-07-24 08:12:49
I come back...
Prawdziwi rzeźnicy wychodzą z piwnicy..
1248415849000