SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rozkład BWT

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3662

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 0 Wiek 108 dni Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 0
Tak jak w temacie. Waga u mnie 117kg, 5-6 lat przerwy od siłowni. Myślałem, żeby dąc B-1,5g T - 1,5g reszta węgle bym dał, ale nie wiem czy nie za dobrze. Ps. Na masie na dużych węglach lubi mnie podlewać, jestem endo. Trening 3 razy w tyg FBW after 30-60minut rowerek. Co do treningu będę go układał na dniach, bo ten tydzień będzie jeszcze na rozruch mięśni, więc na luzaku. Co do pytań to mam kilka:

1.Czy warzywa i owoce dodaje się w kaloryce diety.
2.Prosiłbym o jakiś kalkulator co do zapotrzebowanie kcal w ciągu dnia, zależnego od wysiłku.
3.O ile mniej mam zjadać w dni nietreningowe , w te dni tylko będzie rowerek albo bieganie 30-60minut bądź bez cardio.

Czekam na odpowiedzi.Jak się coś przypomni to napiszę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2543 Napisanych postów 7927 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 329639
1. jak coś zjadamy, to wliczamy. energia w przyrodzie nie ginie. można nie policzyć liścia sałaty do kanapki, czy ząbka czosnku do sałatki - bo to pomijalne wartości, ale pół kilo pomidorów, czy 2 banany, to istotna ilośc kcal

2. tak liczymy zapotrzebowanie http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

3. na początek, przy takiej wadze i przerwie od aktywności - to nie dzieliłabym na dt i dnt. zostawiłabym tylko trening siłowy, a z czasem dodawała aeroby/ interwały.

Policz zapotrzebowanie, daj ankietę działu, to będzie można mówić o rozkładzie makro. Z zasady 2 g bialkna na kg masy ciała na redukcji to standard (liczymy na prawidłową masę)

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2510 Napisanych postów 53945 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 535952
Każdego lubi podlewać gdy buduje masę z poziomu tkanki tłuszczowej powyżej 15%. Podejrzewam więc, że przy Twojej masie ciala trzeba zdecydowanej redukcji. Wypełnij ankietę działu.

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-02-04 08:40:55

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6536 Napisanych postów 101787 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1018976
1 Tak wliczasz ale jak gdzieś sobie skubniesz kawałek pomidorka to z taka dokładnością nie ma co tego wliczać, nie wniosą sporego ładunku co innego strączki
2 koleżanka już podała
3 na początek daj stałe zapotrzebowanie w każdy dzien

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 0 Wiek 108 dni Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 0
Płeć : mężczyzna
Wiek :redukcja
Wiek : 24
Waga : 117było, dzisiaj rana zważone 114
Wzrost : 183
Obwód klatki : 138 z barkami
Obwód ramienia : 41
Obwód talii : 112
Obwód uda : 72
Obwód łydki : 44
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca w domu, krotki spacer na miasto
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW+rowerek 30 minut narazie, w DNT planuje tez dac rowerek 30 minut
Odżywianie : dieta, na tą chwilę 4 posiłki zdrowe
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : brak
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, rowerek, jak waga spadnie do 100 chcę zacząc biegać
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : przedtreningówki,białka, kreatyny, dekstroza, aminokwasy, carbo,zma, kiedys był 1 spalacz wcześniej
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, na dniach mam zamiar kupić mesomorph oraz BCAA i EAA
Stosowane wcześniej diety : masówka i redukcyjna


Zmieniony przez - Cocochanelle w dniu 2018-02-06 18:29:34
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 0 Wiek 108 dni Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 0
DT - 2922kcal
DNT - 2667kcal

DNT bez aero, na tą chwilę tylko rowerek stacjonarny w DT, bo stawy przy tej wadze mogą mieć problem po dłuższym czasie po bieganiu.

Przykład:
EPOC(3 x (7% z 1631 = 114)) = 1558 kcal

Policzone tutaj są kalorie spalane podczas aero, czyli ilość x % intensywności z bilansu. Jak jest z dodaniem kalorii spalonych w aero zależnie teraz jest 30 minut, za jakiś czas, jak organizm się dostosuje możliwe że dojdę do 60 minut.


Zmieniony przez - Cocochanelle w dniu 2018-02-06 19:13:01
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2510 Napisanych postów 53945 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 535952
Aktywność zwiększasz to po, aby utrzymać ujemny bilans kcal i dalej redukować, więc nie wyrównujesz tego kcal z diety.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 0 Wiek 108 dni Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 0
Rozumiem. Myślałem, żeby po prostu od tego dziennego zapotrzebowania uciąć 300kcal i redukować. Białko 2g/kg, jak rozłożyć węgle i tłuszcze?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2510 Napisanych postów 53945 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 535952
Tłuszcze około 1-1,3g, a reszta kalorii w postaci węglowodanów.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 0 Wiek 108 dni Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 0
Jeszcze do małej poprawki. W DT mam 2922 , uciąc z tego 300 i normalnie redukować? Pamiętam, że kiedyś tak robiłem przy podczas redukcji. Ale to było dawnoooo temu.
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3350 Napisanych postów 65815 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 537019
Nie kombinuj tylko wylicz swoje zapotrzebowanie i od tego odejmij 300 kcal . Na chwile obecna nie potrzebujesz podziału na DT i DNT
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zapotrzebowanie na makroskładniki oraz ich dostarczanie

Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo  IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo - CD. IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo - CD.