SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Robimy mase - fakty nie mity by qaz

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 989001

napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 724 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3471
Witam, to mój pierwszy post na forum.


Bardzo ciekawy artykuł, wyróżnia sie zdecydowanie wśród innych na sfd....jeszcze gdyby nie te liczenie (ah ta Baska na matmie ;) ). Niebawem zabiore sie do liczenia, i wkleje moje wyniki. Zadziwiającą sprawą jest to, jak człowiek ktorego w zyciu nie widziałes moze wpłynąć na Twój tryb zycia hehe..Swietna robota. Pozdrawiam

[Klub miłośników strzykawek z zielonym tłoczkiem]
[piwo bez soku - sex bez gumek - chuliganka bez sprzętu]

napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 724 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
Ciesze sei bardzo ze sie spodbal smailo zadawaj pytanai w tym poscie ,pomozemy chetnie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3471
Tak więc..mam 179 cm wzrostu i 64 kg wagi, jestem ektomorfikiem. Hardgainer. Staż na siłowni mały, 4 lata czynnego grania w piłke nożną mam za sobą. Ćwicze 3 razy w tygodniu na siłowni, raz w tygodniu piłka nożna na hali. Reszta czasu to praca przy komputerze. Do tego dochodza czasami wysilki zwiazane z Baska z klasy

Krok pierwszy:

1. 64 x 24 godziny = 1536 (BMR)
2. 1536 x 1.2 = 1843 kcal

1843 + 500 = ~2400 kcal

Krok drugi:

1,9 g bialka razy 64 = 121 g bialka co sie rowna 486 kcal
1,8g tluszczu razy 64 = 126g tluszczu co sie rowna 1036 kcal
teraz 486+1036 =1522 kcal

Wiec od swojej puli 2400 kcal odejmuje 1522 i wychodzi mi 878 kcal (tyle musze zjesc ww). Zatem 878/4 = 218 co rowna sie w przyblizeniu 3,4 g ww na kazdy kg wagi ciala.

Krok trzeci:

I tu prosze o Wasza pomoc. Ciezko mi to jakos poskladac, korzystam z Dziennika Posilkow ale nie trzyma mi sie to wszystko jakos :/

I Śniadanie

21.Kefir 2% tłuszczu
314. Rodzynki suszone
328. Orzechy włoskie

II Śniadanie
112. Szynka z indyka
286. Banan
293. Jabłko
181. Chleb żytni razowy

I Posiłek
81.Mięso z piersi kurczaka b/skóry
168. Kasza gryczana lub ryz (wolalbym ryz, duza jest roznica ?)
254. Soja nasiona (czy moge to zastapic kotletami sojowymi ? jezeli tak, to na czym mam je smazyc ?)
153. Oliwa z oliwek
Warzywa do smaku

II Posilek (po treningowy)

Tutaj nie mam zadnej weny...napewno Carbo, a co do tego ?


I Kolacja

173. Ryż biały
285. Awokado
128. Mintaj świeży

Generalnie aby przytyc jestem w stanie jesc wszystko, wiec prosze o dodanie tego co uwazasz za sluszne :)

Przeraza mnie mysl, ze mialbym wszystko wazyc troche...

Czy warto kupic jakies odzywki na mase ? Np. gainery nocne ?



Dzieki za pomoc...to, ze trafilem na to forum to chyba najbardziej optymistyczny akcent tego tygodnia :)

[Klub miłośników strzykawek z zielonym tłoczkiem]
[piwo bez soku - sex bez gumek - chuliganka bez sprzętu]

napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 724 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
I Posiłek
81.Mięso z piersi kurczaka b/skóry
168. Kasza gryczana lub ryz (wolalbym ryz, duza jest roznica ?)
254. Soja nasiona (czy moge to zastapic kotletami sojowymi ? jezeli tak, to na czym mam je smazyc ?)
153. Oliwa z oliwek
Warzywa do smaku

jasne ze mzoe byc ryz,moga byc kotlety ale nie za czesto

II Posilek (po treningowy)

Tutaj nie mam zadnej weny...napewno Carbo, a co do tego ?

moze byc samo carbo


I Kolacja

173. Ryż biały
285. Awokado
128. Mintaj świeży

Generalnie aby przytyc jestem w stanie jesc wszystko, wiec prosze o dodanie tego co uwazasz za sluszne :)

mnie all pasuje ,dozuc tran w plynie 2 razy po 5ml

Przeraza mnie mysl, ze mialbym wszystko wazyc troche...

mnie na poczatku tez

Czy warto kupic jakies odzywki na mase ? Np. gainery nocne ?

nie ma nocnych gainerow,ale moesz kupic i pic miedzy posilkami po 50-70g
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 400 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1687
Dwa pytanie

1) Jak rozdzielic dane pokarmy dziennie? Po ile kcal/g danego makroskladnika na dany posilek?

2) Kim do cholery sa hardgainerzy?

Podstawa lezy w silnej woli

napisał(a)
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 5388 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 111118
1) Jak rozdzielic dane pokarmy dziennie? NIE ROZUMIEM Po ile kcal/g danego makroskladnika na dany posilek?MNIEJ WIECEJ PO ROWNO, WEGLI TROCHE WIECEJ RANO, TROCHE MNIEJ WIECZOREM, OSTATNI POSILEK NAJLEPIEJ CZYSTO BIALKOOWY

2) Kim do cholery sa hardgainerzy? OSOBY, KTORYM CIEZKO JEST NABRAC MASY I TLUSZCZOWEJ I BEZTLUSZCZOWEJ, MAJA SZYBKI METABOLIZM, ZEBY PRZYTYC MUSZA O WIELE WIECEJ JESC

Beatus, qui prodest, quibus potest

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 400 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1687
sog, dzieki, chodzilo mi oto z tymi daniami, ze np. w opisie diety redukcyjnej Tyki jest napisane, ze posilki co 3 godziny i na kazdy powinno przypasc tyle i tyle danych makroskladnikow - mozna sie do tego zastosowac?

Podstawa lezy w silnej woli

napisał(a)
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 5388 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 111118
Tak mniej wiecej to powinno wygladac ale oczywiscie ulozone wedlug twojego zapotrzebowania

Zmieniony przez - Charon w dniu 2005-03-07 01:43:14

Beatus, qui prodest, quibus potest

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 85 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2876
Witam.Przestudiowałem dokładnie post Qazara i wszystko rozumiem poza jedną rzeczą. Z pierwszym i drugim punktem nie miałem żadnych problemów.Wiem ile jeść białek,ww i tłuszczy dziennie i w jakich produktach się one znajdują.Pobawiłem się w matematyka i mam już wszystko policzone,muszę wcinać 2840 kcal dziennie w tym 480 kcal białka,1215 kcal tłuszczu i 1145 kcal ww,mam to wszystko przeliczone też na gramy i teoretycznie wiem wszystko.Tylko gorzej z praktyką: Mianowice chciałem zapytać skąd ja będe wiedział ile dany produkt ma kalorii? Skąd będę wiedział że zjadłem swoje 2840 kcal a nie np. 2240? Powiedzmy że na sniadanie jem banana,kefir,płatki,rodzynki i orzechy włoskie.I skąd np. mam wiedziec ile wartości odzywczych ma garstka rodzynek czy orzechów? Niech mi to ktoś wytłumaczy bo to normalnie czarna magia dla mnie Dziekuję z góry za pomoc!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

posilek potreningowy

Następny temat

Jak mam się odżywiac?

Stymulanty - działanie i dawkowanie. Rodzaje stymulantów Stymulanty - działanie i dawkowanie. Rodzaje stymulantów Odżywki na masę ranking - najlepszy gainer Odżywki na masę ranking - najlepszy gainer Paweł Głuchowski zagra w filmie? Paweł Głuchowski zagra w filmie? Mity na temat odchudzania Mity na temat odchudzania CLA - suplement warty uwagi? CLA - suplement warty uwagi? Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy