SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Robienie wymarzonego ciała - kilka pytań!

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 720

napisał(a)
Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Szybkie pytanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 26
Witam mam kilka pytań jeśli chodzi o zrobienie mojego wymarzonego ciała!
Coś o mnie:
Wiek: 18 lat
Wzrost: 178 CM
Biceps: 30 CM
Brzuch: posiadam jakiś zarys
Waga: 57,5 - 60 KG różnica wiążę się z tym czy jestem najedzony czy nie.
Jeśli chodzi o staż to jakieś 2 lata macham sobie hantlami, pompki i czasami robię sobie brzuch tym ćwiczeniem :




Mój cel do osiągnięcia? Coś w tym stylu :
http://papilot1.mykmyk.pl/img/660/0/13799950.jpg

Jeśli chodzi o jedzenie od 2 lat nie jem żadnych chipsów i piję tylko wodę , herbatę no i oczywiście mleko.



Teraz pytania:
1. Jeśli chodzi o odżywianie:
- Serki wiejskie, warzywa, owoce, kurczak, ryż , mleko - czy to starczy jeśli będę jadł 5-6 posiłków dziennie?
2.Czy taki zestaw do ćwiczeń byłby dobry:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3764352075
3.Jak robić brzuch? Mam schody w domu, więc myślę czy podciągnięcia nóg razem z brzuchem nie byłby by dobre?
4.Jeśli chodzi o odżywki jest konieczne jakieś białko? Tak jak mówiłem nie oczekuję wielkiej masy, chodzi mi o efekt taki jak dałem na zdjęciu.
5.Jakie i ile serii wykonywać dziennie na poszczególne partie mięśniowe
6. Jeśli chodzi o moją budowę ciała średnia czyli nie jestem ani za gruby ani za chudy.

Z góry dzięki, jeśli czegoś konkretnego nie napisałem proszę mnie zapytać, nie mam doświadczenia jeśli chodzi o siłownię, kulturystykę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 26
Zapomniałem zapytać czy przy systematyczności do lata jestem w stanie zrobić takie ciało ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 638
1. Musisz dokładnie zbilansować dietę. Z opisu wnioskuję, że jesteś ekto. Jedz około 2-2,5g białka na 1kg masy ciała, 6-9g węglów na 1kg masy ciała i 1-1,5g tłuszczu na 1kg masy ciała.
2. Ten gość na zdjęciu nie wygląda jakoś specjalnie. Myślę, że gdybyś się postarał i poczytał sporo na temat treningu domatora to i bez tego dał byś rade ;)
3. Na brzuch rób skosy, brzuszki, unoszenie nóg a gdy już będziesz gotowy ( 1-1,5 miesiąca ćwiczeń ) zrób A6W.
4. Jeżeli jesteś w stanie jeść tyle ile każe ci dieta którą rozpisałeś z głowa to nie ;)
5. Jak w pkt 2. Trening domatora, gdzieś na forum znajdziesz.
6. Jak na swój wzrost to ważysz dość mało, łap się za węgle i jedz :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 290 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2573
1.http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr >wypełnij dane,zaznacz aktywność
2.Teraz pasowałoby masować , czyli do tego co Ci wyszło dodajesz 100/200kcal.
3.Białko 2-2,5g/kg Tłuszcze i węglę reszta kcal tłuszcze max [90g]
4.Trzymaj michę , jeśli nie masz sprzętu to zrób Domatora.
5.Wszystko masz tu opisane dieta,trening etc.>>
http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html


Zmieniony przez - kondzio4474 w dniu 2013-12-15 18:00:15
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 638
kondzio4474 i tak te kalkulatory podają tylko średnie zapotrzebowanie kcal. Po wadze już widać, że jest ekto ( zresztą tak jak ja :D ). Spokojnie może użyć wartości, które mu podałem. Mniej białka więcej węgli i będzie moc :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 290 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2573
Typ budowy ciała nie znaczenia bo i tak każdy ma z każdego "typu" po trochę.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 638
Ma, ma szybszą przemianę materii i dlatego musi jeść dużoo więcej węgli ;) Białko 2g na kg masy ciała, 1,2g tłuszczu i reszta węgle :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 290 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2573
57kg przy 178 mięcha nie ma.B-150g resztę podbij węglami i tłuszczem.Patrz w lustro i modyfikuj ww/t ,
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 26
A mógłby mi ktoś podać rozpiskę co robić w poszczególne dni ? I ile serii ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 638
kondzio4474 ci już podawał http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html tu masz wszystko tylko poszukaj...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 26
czy taki zestaw byłby dobry ? http://allegro.pl/show_item.php?item=3764352075 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ile zrobić przerwy od brania S.a.w z treca przed wypiciem paru piwek

Następny temat

Suplementy oraz rozkład ćwiczeń

Pieczona owsianka Pieczona owsianka Jak często trenować na siłowni? Jak często trenować na siłowni? Planet Fitness - kiedy trening i dieta nie działają... Planet Fitness - kiedy trening i dieta nie działają... Destiny Stephens - czy jej pupa jest prawdziwa? Destiny Stephens - czy jej pupa jest prawdziwa? Muscle bridge obowiązkowe ćwiczenie przed przysiadami i martwym ciągiem Muscle bridge obowiązkowe ćwiczenie przed przysiadami i martwym ciągiem Komunikat PZKFITS: Szkolenie dla zawodniczek Komunikat PZKFITS: Szkolenie dla zawodniczek Pull-face - obowiązkowe ćwiczenie przed wyciskaniem sztangi leżąc Pull-face - obowiązkowe ćwiczenie przed wyciskaniem sztangi leżąc 6 zasad treningowych, o których często zapominamy 6 zasad treningowych, o których często zapominamy