SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Robienie masy przy treningu wytrzymałościowym

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1826

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 412
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): -
Wiek : 19
Waga : 76
Wzrost : 185
Staż treningowy: od marca br
Obwód pasa:82
Obwód klaty: 101
Obwód uda: 54
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): jazda na rowerze (jeżeli jest pogoda to 3x razy w tygodniu)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia:
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: (nie stety) brak
Wrażliwość na stymulanty: grupa krwi 0-, creatyna etc odpada
Możliwosci finansowe: 100-150zl miesiecznie




Witam, ćwiczę od marca tego roku i na początku (marzec-czerwiec/lipiec) widziałem progres (a to triceps bardziej się rzucał w oczy a to znajoma zauważyła, że klata mi się poprawia etc) zmiany nie były jakieś ogromne ale były widoczne na tyle, że cieszyłem się tylko z tego że jakiekolwiek są (na dobre oczywiście) ale pojawił się problem od około lipca-może sierpnia przestałem rosnąc (albo jest to na tyle powolne, że sam nie zauważam). Ćwiczę z bratem i na razie mamy siłowy/wytrzymałościowy plan treningowy i chciałbym nim jeszcze iść bo jest bardzo przyjemny jak dla mnie ale z drugiej strony chciałbym zrobić trochę masy przez jesień/zimę tak żeby było w czym rzeźbić na wiosnę :). I tu pojawia się pytanie: czy przybędzie mi masy jeżeli dalej będę szedł tym planem treningowym tylko dietę zrobię na masę?

Z góry dzieki za odpowiedz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!