SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rion10 / DZIENNIK / ZDROWIE/ :-)) Trening FBW 15/10/5 (str 269)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 116595

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 43236 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 371189
Dzięki Obli za info ale ja mam do trójmiasta 800km więc troszkę daleko

dziękuje za pamięć

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 43236 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 371189
No i niestety tak się stało że plecy dziś bolą mam problem z pochylaniem , wstawaniem i zawiązywaniem butów więc musze przerwać ledwo zaczęty cykl treningowy jutro idę do lekarza po skierowanie do jakiegoś specjalisty zobaczymy co to będzie mam nadzieję że jakoś się wyklaruje moja sytuacja i będę mógł wrócić na siłownie niedługo

pozdrawiam wszystkich i będę zaglądał do Was i dopingował postępy

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 236 Napisanych postów 3185 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31826
napisał(a)
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31442
Rion

wiem co to bol w plecach, moze nie tak bardzo jak ty

wiem w kazdym razie gdzie mozna szukac winy

jak widac - uzyles 25kg wiec przyjmijmy za pewnik ze to nie byla wina ciezaru

co bym chcial obejrzec to filmik w jaki sposob to podnosiles

od boku i od przogdu

po drugie - nie skacz po 2,5 w MC bo to nieadekwate

po trzecie - jesli to bylo 25kg to nie ma sensu isc kolejny raz do lekarza, tak na zdrowy rozsadek - poszukaj gdzie zrobiles falszywy ruch

dostane jakies pogladowe filmiki?

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 43236 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 371189
Niestety nie mam przyjacielu żadnego filmiku ponieważ miałem plan na kolejnych nagrać nie myślałem że tak szybko się to skończy

Co do techniki byłem bardzo ostrożny i dokładny nogi lekko ugięte , naturalne krzywizny kregosłupa , ruch płynny i spokojny .Podczas kolejnego powtórzenia zakłuło mocno i po wszystkim.

Chyba wizyta u lekarza będzie niezbędna dziśproblem z funkcjonowaniem problem nawet ze wstawaniem z łóżka , jak się znasz na tym mogę Ci podać link do moich zdjęć RTG bo je przesyłałem do konsultacji.


Wrażenia po wczorajszym treningu

"zakwasy" na przednim aktonie barków , udach, i klatce

ramiona luzz , plecy również

ogólnie bardzo fajne uczucie nie myślałem że wyskoki i pompki na poręczach tak mi zorają mięśnie

pozdrawiam

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31442
spokojnie

czesto potrzeba reedukacji w podnoszeniu ciezarow zeby podnosic zgodnie ze swoja budowa

musisz tylko sie zaangazowac w proces

po pierwsze chce zebys wkleil filmiki Studensky'ego z dociagania

dwa od boku [pierwszy jaki sie pojawił w blogu, oraz filmik po "z***ce" ]

oraz jeden filmik od przodu


jak wstawisz to zastanow sie nad jak najwieksza iloscia roznic pomiedzy tym co sam robies a tym co widzisz na filmie

do roboty

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 43236 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 371189
masakra przeszukałem 40 stron bloga i nie mogę znaleźć ale znajdę

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 43236 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 371189
Przed ochrzanem





Pierwszy po ochrzanie






Z przodu







Zmieniony przez - rion10 w dniu 2009-01-07 07:52:49

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 43236 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 371189
Na pierwszy rzut oka z tego ostatniego filmiku na pewno stałem w mniejszym rozkroku , patrzyłem przed siebie , mocne wygięcie pleców w odcinku lędźwiowym co niejako wymusiło prawidłowe ułozenie kręgosłupa ,

Reszta bardzo podobnie stopniowy wyprost wraz z nogami , przy wyprostowanej sylwetce wyprostowałem nogi jednak bez blokady w stawie kolanowym

Dziś byłem u lekarza dostałem (jak sie domyślałem) środki przeciwzapalne i przeciwbólowe , rozkurczające. Skierowanie do poradni rehabilitacyjnej w której termin konsultacji ustaliła mi kobieta na 09.02.2009 więc za miesiąc, kicha trochę

A to interpretacja zdjęcia RTG przez pania fizjoterapeutkę , masakra aż się przeraziłem jak przeczytałem ile tego jest


-lekka prawostronna skolioza rotacyjna ze szczytem rotacji w stronę prawą na L4;
-blok dynamiczny na L4/5 oraz L5/S1
-niewielka rotacja k.krzyżowej
-różnica długości względnej kończyn dolnych
-nieznaczne zniesienie lordozy lędźwiowej
-wysokość krążków m-k L1-5 w granicach normy
-wysokość trzonów kręgów w granicach normy
-otwory m-k L1-4 w granicach normy
-otwory m-k L4-S1 znacznie zwężone - podejrzenie ucisku na korzenie
-tyłozmyk L5/S1 z dehydratacją krążka m-k L5/S1(wiotkość układu więzadłowo - torebkowego)
-podejrzenie lumbalizacji S1 (nieostre zdjęcie-nie widać wyraźnie czy jest zrost)
-tyłopochylenie miednicy
-podejrzenie przesunięcia dobrzusznego S1(ucisk na ogon koński-do rozważenia)
-zalecane rtg st.biodrowych, zwężenie przestrzeni stawowej st.biodrowego L
-podejrzenie zapalenia pochewki powięziowej m.lędźwiowego większego-do rozważenia jako konsekwencja zmian przeciążeniowych w następstwie spondylolistezy(?)

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31442
hej

taka litania wad lub podejrzen o wade to nie jest wynik jedego bledu

Ty musiales miec cos chronicznego, a nawet kilka chronicznych patologii



co do filmikow
pominles chyba najwazniejsze
-robiles jak na pierwszym czy jak na drugim filmiku?




ORAZ

STAWAJ TAK SZEROKO ZEBY Z GORY WYDAWALO SIE ZE ROBISZ SZPAGAT ...obrazowo mowiac

zauwaz "z gory" a nie "z przodu"



kolejny trening zawiera box-przysiady, szerrrrrroooooooookie

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zbliżające się zawody...

Następny temat

Trening na mase 4x w tyg bez nóg

Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Szymon Łada - ocena sylwetki Szymon Łada - ocena sylwetki Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Kreatyna a kofeina, czy można pić kawę biorąc kreatynę? Kreatyna a kofeina, czy można pić kawę biorąc kreatynę? Katarzyna Nadolska - ocena sylwetki Katarzyna Nadolska - ocena sylwetki