SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukować czy masować ? Pomocy!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3007

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 672
Witam wszystkich.

Tak oto wyglądam i nie wiem co mam robić. Wiem tylko że bardzo zależy mi na zrzuceniu tej opony z brzucha, więc mam plan żeby spalić do końca roku min 5 kg, a najlepiej jak najwięcej nadmiaru fatu na brzuchu i boczkach. Później masować. Redukuje już ponad tydzień ale naszły mnie wątpliwości i potrzebuje porady co mam robić.

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 24
Waga: 82
Wzrost: 176

OBWODY:

Brzuch: 103,5 (wciągnięty 97 :P)
Biceps: 35
Klata: 105
Udo:57

Staż treningowy: 3 m-ce (koniec ubiegłego i początek obecnego roku) trening dla początkujących (rzeźba) w domowych warunkach Mawashiego (drążek, pompki, przysiady, hantelki itp.) + 1 cykl (2 miesięczny) HST w te wakacje (masa)

Cel: Redukcja
Zapotrzebowanie kcal: 2600
Dieta: Redukcyjna

Przykładowy jadłospis (B/T/W):

1. jajecznica z 3 jaj na łyżeczce oliwy (5g)
2 kr chleba razowego - (28/25/38) 474 kcal

2. Pierś z kury gotowana 100 g
warzywa
Oliwa 15 g (22/17,5/5) 260 kcal

3. Pierś z kury gotowana 100 g
warzywa
Oliwa 15 g (22/17/5) 260 kcal

TRENING

po treningu - Odżywka białkowa - 22g białka - 95 kcal

4. Pierś z kury gotowana 150 g
Makaron 80-100 g (30/3/70) - 500 kcal

5. Twaróg półtłusty
Warzywa
Olej lniany 15 g (łyżka) (20/19/5) 270 kcal

B - 144 g
T - 81 g
W - 123 g 1800 kcal


Jak widać uciąłem dużo z 2600. Chciałem maksymalnie 300 ale no nie wiem jak zwiększyć objętość kcal, może np więcej oliwy lać no i mięcha więcej w posiłkach?

Czekam niecierpliwie na odzew :)
Dzięki,
Pozdrawiam












Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44891 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Drugi i trzeci posiłek się powtarza, zmień coś - daj lepsze źródło mięsa. Jakie jesz warzywa? Jak wypadają w stosunku do tabeli PRAL?
Znów, za dużo kury. Więcej tłuszczy, za mało kwasów WNKT/PUFAs. Złe źródła białka, za mało ryb, brak owoców, mało warzyw.

Redukuj, za dużo uciąłeś, poza tym, ja bym nie ciął.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 672
Skalar dzięki za odpowiedź

1. Ułożyłem dietę na cały tydzień więc jem inne mięsa również - wołowinę, schab, ryby - w inne dni 2. Warzywa jem: Pomidor, ogórek, sałata, kapusta pekińska, brokuły, marchew, groszek, kukurydza, fasola czerwona z puszki... 3.Co to jest "tabela PRAL" ? 4. skąd tłuszcze WNKT/PUFAs i co to znaczy "PUFAs" ? 5. Zapomniałem dodac że po treningu zjadam owoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 672
Zapomniałem jeszcze dodać że trenuje 3 x siłowo, aero po treningu, 2x HIIT w nie treningowe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 672
A co do suplementów to łykam tran rano i wieczorem no i oczywiście pije min 2 l wody dziennie :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44891 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Źródłem białka niech też będą owoce morza.
O tabeli PRAL: http://thepaleodiet.com/nutritional-tools/acid-base-balance
Produkty i ich PRAL: http://www.bitterpoison.com/static/files/pral.txt
Zwróć uwagę na brak owoców w Twojej diecie, dodaj głównie te, które są źródłem witaminy C.
Wielonienasycone kwasy tłuszczowe(WNKT)/polyunsaturated fatty acids (PUFAs) - produkty wzbogacane w omega3, olej lniany, tran, ryby tłuste, żywność ekologiczna.
Jaki tran pijesz? Pij taki, z dużą ilością kwasów EPA/DHA, z witaminą D oraz E.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 672
No niestety nie znam na tyle angielskiego... Olej lniany zawsze pije do wieczornego twarogu, Tran grenlandzki łykam, nie wiem jakie są normy ale do tej pory myślałem że obojętnie jaki tran... Jeśli chodzi o owoce to po treningu jem kiwi, jabłko lub banan...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44891 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Tabela pral opisuje reakcję organizmu na dany produkt, tzn. czy wpływa on kwasotwórczy czy zasadotwórczo. Produkty roślinne wpływają zasadotwórczo, a ze względu na małą ich ilość w diecie współczesnego człowieka, równowaga kwasowo-zasadowa jest zaburzona. Zajrzyj w posty podwieszone i poczytaj na ten temat.
Spożywaj więcej owoców.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 349
No hmm, raczej masuj bo poza barami jako takimi to zero, mięsień piwny dobrze zbudowany jest, wklęsła klata, bicek brak, nie mówiąc o przed ramieniu którego też brak, plecy poza najszerszym górna część też do budowy, brak kapturów, aha no i jak nogi wiesz co to przysiad??

Zmieniony przez - Kriksoss w dniu 2011-11-19 18:49:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 672
myślałem że owoce tylko po treningu żeby za dużo węgli nie było... ale ok dodam więcej owoców.
Kriksoss oczywiście że wiem :) robie przysiady ze sztangą. No właśnie nie wiem czy masować bo chce zgubić ten brzuch ale masę też chce nabrać tylko pytanie a zarazem mój dylemat - w jakiej kolejności ? Może ktoś jeszcze się wypowie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 672
Mój trening FBW wygląda tak:
1. Przysiady sztanga 3x10
2. Wiosłowanie 3 x 10
3. Wyciskanie poziomo 3 x 10
4. Wyciskanie żołnierskie 3 x 10
5. Uginanie ramion sztangielkami 2 x 10
6. Brzuszki 2 x 20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Konieczna redukcja, pomocy :(

Następny temat

Co jeść po siłowni?