SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja ze 100 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1472

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

35

Płeć

Mężczyzna

Cel

redukcja

Waga

100

Wzrost

190

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

25-30

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

8 godzin praca siedząca pozostała część dnia zajmowanie się trójką dzieci ;)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

trening fbw: http://www.sfd.pl/Nowy_na_redukcji__prosz%C4%99_o_pompc-t1166359.html

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

dopiero zaczynam

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

witaminy + omega3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 128 dni Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 3518
Witam. Jestem osobą, która wróciła do treningów po pół rocznej przerwie. Postanowiłem zacząć od zredukowania zbędnego balastu stad moje pytanie. Czy podczas redukcji powinienem zaczynać z zaniżonego pułapu kalorii czy raczej wejść na 0 kaloryczne i próbować naprawić metabolizm? Moje zero przy wadze 100 kg to jakieś 3400 - 3600 kcal. Dodam że mój metabolizm leży i kwiczy. Przez ostatni czas jadłem bardzo mało a tyłem jak tucznik.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550962
Zacznij od zera i obserwuj . Pierwsze tygodnie możesz zrobić jako wejście w odpowiednie odzywianie , czyli oczyszczanie diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 128 dni Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 3518
A czy rozkład b/t/w - 2,5/1,5/reszta, będzie odpowiedni? nie służą mi duże ilości węgli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56236 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600965
Wypełnij ankietę działu. Wtedy będziemy wiedzieli trochę więcej na Twój temat:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Skoro sam piszesz, że poziom tkanki tłuszczowej jest wysoki, to 2g/kg masy ciała białka dla beztłuszczowej masy ciała wystarczy.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 128 dni Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 3518
Ankieta jest na górze, chyba, że jakaś inna ale wypełniałem przy tworzeniu posta. a tutaj zrzut z jednego dnia. Wiadomo nie jem codziennie tego samego. Do trzech pierwszych posiłków jem łącznie ok 800 g warzyw.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 128 dni Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 3518
Przepraszam za bałagan. Już wiem o co chodziło z ankietą. Piszę na Waszym forum po raz pierwszy stąd taki burdel.

Wiek : 35
Płeć : mężczyzna
Wiek : 35
Waga : 100
Wzrost : 189
Obwód klatki : 125
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 105
Obwód uda : 65
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 30%
Aktywność w ciągu dnia : praca 8h
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW,
Odżywianie : zbilansowana
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : źle reaguję na dużą ilość węgli
Stan zdrowia : dobre
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : witaminy + omega3
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1565 Napisanych postów 4985 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 404529
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56236 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600965
Tak, jak pisałem wyżej. Nie potrzebujesz tyle białka. Tkanka tłuszczowa go nie potrzebuje. Potrzebują go mięśnie, a ich masz 70kg (masz mniej, ale załóżmy, że tyle). 150g białka w zupełności wystarczy.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
I co to znaczy, że "węgle ci nie służą"?

Najczęściej za taki sformułowaniem kryje się zły dobór produktów z jednej strony, z drugiej pokutujący nadal mit, że od węgli to się tyje, a na tłuszczach pięknie chudnie.
1

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 128 dni Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 3518
Paatik - Przez czas, gdzie siłownia nie była przeze mnie nawet odwiedzana nie trzymałem diety. Jadłem 3 posiłki dziennie. Kanapki, obiad i kolację. O takie typowe podejście ludzi którzy nie dbają o to co jedzą i nie ćwiczą. Wrzuciłem taki przykładowy dzień do dziennika i wyszło mi niecałe 2000 kcal głównie z węgli i tłuszczy. Białka może było 100g a może i nie. przez ten czas złapałem 10 kg sadła a mięśnie poleciały w dół. Niestety było to uzależnione od sytuacji życiowej ale już jestem na dobrej drodze.

Domer - zrobię jak piszesz.

deja vu - niestety ten mit dalej siedzi w mojej głowie. Podczas stosowania diety produkty dobierałem rozsądnie. Węgle czerpałem głównie z kaszy gryczanej, jaglanej, jęczmiennej, ryżu jaśminowego, brązowego, basmatti oraz ziemniaków i batatów. Rzadko z płatków owsianych a z pieczywa i makaronu zrezygnowałem w ogóle. Myślę, że produkty było ok. Przy tej samej kaloryce podczas dodawania węgli kosztem ucięcia białka i tłuszczu zawsze wywalało mi bebech i podlewało na klacie. Stąd to stwierdzenie.

Spróbuje ustawić makro na B=2g/kg, T=1,3g/kg W = reszta. Przy liczeniu od beztłuszczowej masy ciała wyjdzie mi wtedy B= 140, T=90, W=500. Czy nie lepiej liczyć od całkowitej masy ciała? Wtedy przy 3400 kcal będzie B= 200, T=130, W=360.

Bardzo dziękuję wszystkim za poświęcony mi czas.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56236 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600965
Czy lepiej to ciężko określić. Jeżeli ciężko Ci. zjeść takie ilości węglowodanów a lubisz zjeść więcej mięs, czy ryb, to śmiało.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta tłuszczowa - zdrowa ? Na mase ?