logo
zamknij zamknij

Redukcja tknki tłuszczowej

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 403

0 5 0
napisał(a)
Tomassoni
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 27 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 17
Witam wszystkich. Mam 27 lat i chciałbym zacząć przygodę z siłownią a przede wszystkim z prawidłową dietą(nie wiedziałem w jakim dziale napisać). W 2009 roku ważyłem 75-76 kg przy wzroście 180 cm a teraz ważę 90 kg W ciągu 6 lat choroby na która choruję od 2011 roku (choroba psychiczna) przytyłem 15- 14 kg. Leki mi pomogły ale całkowicie zniszczyły moją sylwetkę(po lekach się diametralnie tyje) plus siedzący tryb życia sprawiły, że te kilogramy się pojawiły :( Często jak patrzę na lustro to sobię myślę, że jestem cieniem człowieka, którym byłem dawniej..Przy okazji miałem ciągoty do fastfoodów, jedzenia chipsów. (wiem częściowo to moja "zasługa", że tyle przytyłem). Chciałbym wrócić do starej wagi ale może być to niemożliwe przy tak wielkich dawkach leków :(:( Zamieszczam zdjęcia mojej sylwetki przed leczeniem i po leczeniu. Chciałbym to bardzo zmienić bym mógł wyglądać tak jak dawniej. Chciałem się po prostu z kimś tutaj podzielić :). Chciałbym się zmotywować do treningu jak i stosowania diety :)










Zmieniony przez - Tomassoni w dniu 2017-02-15 10:27:36
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
M-ka
Ekspert
Szacuny 859 Napisanych postów 3133 Wiek 42 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 58940
Witaj :).
W życiu są czasem ważniejsze rzeczy, niż sylwetka i w ogóle wygląd - nie dołuj sam siebie myśleniem, że źle wyglądasz, bo to nie Twoja wina... Czy konsultowałeś sprawę leków z lekarzem i mówiłeś o problemie nadwagi? Czasem można zmienić lek na taki, który nie powoduje aż takich skutków ubocznych, tzn. tak dużego apetytu.
Dietą na pewno warto się zająć, a także zmienić tryb życia na bardziej ruchliwy - to może zmniejszyć problem z sylwetką, ale także pomóc Tobie w zyskaniu dobrej formy psychicznej, poprawić nastrój.
Pozdrawiam.

Zdjęcie w awatarze mam dzięki uprzejmości Wojtka Gozdzika :).
Na https://web.facebook.com/WireDudes można obejrzeć więcej jego prac.

napisał(a)
Tomassoni
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 27 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 17
Droga Pani M-ko. Mówiłem ogólnie już wcześniej o nadwadze lekarzowi. Te leki, które mam "rzekomo" nie powodują tycia aczkolwiek na nich przytyłem. Był okres gdy wprowadzono mi te leki to schudłem 5 kg w ciągu....... 1,5 - 2 tygodni ale to była wtedy ciężka harówka(mam słabą kondycję). Jeździłem 30 minut dziennie czasem nawet po godzinie na rowerku stacjonarnym przez okres wyżej wspomniany. Jadłem mniejsze a częstsze posiłki i jakoś dało radę. Może przyczyną jest, że później wróciłem do tak zwanego "obżarstwa"
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1684 Napisanych postów 48272 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 379996
Jazda na rowerku nie jest ciężkim wysiłkiem. Każdy na początku ma ciężko, więc nie ma co się dziwić. Polecam skupić się na treningach siłowych. Są one podstawą. Wpływ na Twoją sylwetkę i zdrowie ma aktywność fizyczna i odżywianie a nie leki.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
M-ka
Ekspert
Szacuny 859 Napisanych postów 3133 Wiek 42 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 58940
Tomassoni
Droga Pani M-ko. Mówiłem ogólnie już wcześniej o nadwadze lekarzowi. Te leki, które mam "rzekomo" nie powodują tycia aczkolwiek na nich przytyłem. Był okres gdy wprowadzono mi te leki to schudłem 5 kg w ciągu....... 1,5 - 2 tygodni ale to była wtedy ciężka harówka(mam słabą kondycję). Jeździłem 30 minut dziennie czasem nawet po godzinie na rowerku stacjonarnym przez okres wyżej wspomniany. Jadłem mniejsze a częstsze posiłki i jakoś dało radę. Może przyczyną jest, że później wróciłem do tak zwanego "obżarstwa"


Jeśli leki same w sobie nie "tuczą" i potrafiłeś na nich schudnąć, to jesteś wygrany i najprawdopodobniej uda Ci się to ponownie.
Nie masz się co dziwić, że przytyłeś objadając się, bo to spotyka wszystkich, którzy jedzą za dużo i mają mało ruchu... Teraz po prostu trzeba wprowadzić odpowiednią dietę i aktywność, żeby to spalić.
Tak, jak napisał domer, trening siłowy byłby tutaj pomocny. Ale najważniejsze, żebyś w ogóle starał się być aktywny i stopniowo zwiększał kondycję. Nic na siłę, nie zamęczaj się ponad swoje siły, tylko rób tyle, ile dasz radę i z biegiem czasu będzie coraz lepiej. Ważna jest regeneracja między treningami.
Posiłki nie muszą być częste - ważniejsze, ile i czego zjadasz w sumie w ciągu dnia, a liczba posiłków może być różna 3-5 - jak Ci wygodnie.

Pozdrawiam.

P.S.Na forum nie pisz "Pan", "Pani", tylko jesteśmy na "Ty" niezależnie od wieku ;).

Zdjęcie w awatarze mam dzięki uprzejmości Wojtka Gozdzika :).
Na https://web.facebook.com/WireDudes można obejrzeć więcej jego prac.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy takie odżywianie może być?

Następny temat

Redukcja a zapotrzebowanie kaloryczne

Czy warto stosować dietę oraz trening „kolegi” czy z Internetu?

Czy mogę stosować suplementy, odżywki, leki (np. SAA) przed komisją lekarską?

Zawodniczki Bikini Fitness w mini i szpilkach

Sylwia Szostak - ocena sylwetki

Gainer nie działa - co robić?

Napoje poprawiające osiągi

Biustonosz sportowy a trening - czy to konieczność?

Grzegorz Kępa zmienia decyzję!