SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja tkanki tłuszczowej - problemy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 378

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

kobieta

Cel

utrata tkanki tłuszczowej

Waga

62

Wzrost

166

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

treningi siłowe 4-5 razy w tyg. praca w biurze trenuje o 18 wstaje o 5.30 idę spać o 22

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

trenuję siłowo podstawowe ćwiczenia martwe ciągi wyciskanie leżąc płasko wyciskanie żołnierskie przysiady

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Liczę kcal i makro od zawsze jadłam zdrowo zdrowe tłuszcze dieta bogata w białko i błonnik

Stosowana lub planowana suplementacja

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 132
Witam
Mam 23 lata trenuje na siłowni od 16 roku życia najpierw tylko cardio i lekkie ćwiczenia siłowe natomiast aktualnie staram się do tego podchodzić bardziej profesjonalnie ćwiczę 4-5 razy w tyg siłowo przed treningiem 10 min rozgrzewka na rowerku-orbitreku. Mój problem wygląda następująco w roku 2016 ładnie zredukowałam warzyłam ok 52-54 kg jadłam 2000-2200 kcal był to miesiąc marzec kwiecień następnie przestałam miesiączkować przez to postanowiłam odpocząć od liczenia kcal i makro na wakacjach jadłam orientacyjnie a miesiączki nadal nie było. Dopiero po 7 miesiącach wszystko się unormowało (dodam że z badań wyszło że miałam podwyższony kortyzol) teraz już jest wszystko opanowane ale sporo przybrałam na wadzę na pewno też sporo mięśni mi przybyło ale i tłuszczyku też ważę 60-62 kg i nie mogę zbić wagi nie wiem co robię nie tak jem około 1700 kcal 50 t 180 ww 130 b skoro wcześniej przy 2000 kcal tak pięknie zredukowałąm to czemu teraz przy niższej kaloryce nie mogę czy to problemy z metabolizmem czy co? Proszę o pomoc nie wiem co mam zrobić.
Dodaje zdjęcia z marca 2016 i aktualne




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1283 Napisanych postów 27443 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 183618
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 132
Przykładowy dzień

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 132
Tłuszczu pewnie jest więcej ponieważ dodaje do smażenia olej kokosowy tak 50 g tłuszczu na pewno jest
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1283 Napisanych postów 27443 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 183618
Ja to bym dodał kcal, a potem modyfikował intensywnością treningową, + interwały
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1935 Napisanych postów 49770 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 447797
Oczywiście, mogłaś zaburzyć równowagę hormonalną np. długą redukcją i schodzeniem na niskim poziom tkanki tłuszczowej. Polecam wykonać podstawowe badania:

http://www.sfd.pl/Długa_redukcja_KOBIETO_zbadaj_się!-t1131700.html 
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 132
Na pewno zaburzyłam równowagę hormonalna ale powoli już wszystko wraca do normy, myślę że faktycznie moje ciało odkłada tłuszcz jako obronę przez to że jem jednak za mało jak na moją intensywność treningową zrobiłam duży progres siłowy od zeszłego roku. Badania robiłam kilka miesięcy temu na tarczyce prolaktyne i progesteron i kortyzol to tylko kortyzol był podwyższony jak na razie jest w normie. Postanowiłam że będę stopniowo dodawać po 100 kcal tyg. tak żeby dojść do 2000-2200 kcal i zobaczymy jak na to zareaguje moje ciało.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 132
Może też mój trening jest nieodpowiedni. Od miesiąca pracuje bardziej nad dolną partią bo góra sporo podgoniła trenuje 4-5 razy w tyg gdzie zazwyczaj 2 razy w tyg to trening typowo na siłę w nim staram się progresować: max na przysiad to 70 kg x4, martwy ciąg klasyk 95 kg x4, żołnierskie 27.5 kg x3 skupiam się na ćwiczeniach z wolnym ciężarem w pozostałych dniach skupiam się na izolacji mięśni wykonuję więcej powtórzeń na serie ok. 12-15 zazwyczaj trenuje plecy z barkami, biceps z tricepsem, czwórki + pośladki, dwójki + pośladki 10 min rozgrzewki przed każdym treningiem. Czy jest to ok czy może powinnam zmienić?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1935 Napisanych postów 49770 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 447797
Aktywność fizyczną polecam dać do sprawdzenia w odpowiednim dziale:

http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

A badania wkleić tutaj.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 34 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 26
Życzę wytrwałości, bo widzę że idziesz w dobrym kierunku.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 132
Dziękuje bardzo po prostu to kocham :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Głodówka, czy ma sens?

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 90kg

Produkty, które niszczą Twój wygląd i samopoczucie Fit ryż z dodatkami Jakie ryby jeść? Urodziny Kasi Dmochewicz Kasia Oleśkiewicz wyszła za mąż! 14-15.10.2017 Międzynarodowy Puchar Polski w Kulturystyce i Fitness - WYNIKI Archiwum X: “duża ilość węglowodanów może zabić kulturystę”?! Jaki chrzan najzdrowszy?