Temat został odczytany 807 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 24
    Płeć: mężczyzna
    Cel: redukcja do wakacji
    Waga: 80
    Wzrost: 174
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): 27-28
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : praca siedząca praktycznia/ uczelnia/ przygotowywanie posiłków/nauka. Trenuje między 17-19. kłade się spać 22-24. Przerwy kiedy chce
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): siłownia 4x w tygodniu. Staż 3-4 lata
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: Z ujemnym i dodatnim bilansem kalorycznym, nie zważając na jakość produktów
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): zdrowy
    Stosowana lub planowana suplementacja: planowana; kreatyna, witaminy i mineraly, białko, witamina d3, kwasy omega3, bcaa, l-karnityna

Redukcja tkanki tłuszczowej - brak efektów

zgłoś naruszenie
  • SeLe
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 107
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Cel : Redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 80
Wzrost : 174
Obwód klatki : 103
Obwód ramienia : 39
Obwód talii : 103
Obwód uda : 64,5
Obwód łydki : --
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 27-28%
Aktywność w ciągu dnia : praca(siedząca) + uczelnia od pon do pt 30 min pieszo w jedną strone i z powrotem 30min drogi
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia - push/pull + 20min orbiterek
Odżywianie : dieta zbilansowana z ujemnym bilansem kalorycznym
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : stek, wołowina, itp.( ze względu na cene)
Stan zdrowia : zdrowy lecz sypiam po 5-6h
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kreatyna, białko serwetkowe, witaminy i minerały, witamina d3, bcaa, l-karnitnya, beta- alanina
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : kontrolowanie kalori, lecz nieczyste jedzenie


Witam. Mam problem ze stagnacją. Zacznę od początku

W styczniu 23 , postanowiłem przejść na redukcje 3x w ty godniu sam trening siłowy split. Byłem na 2200kcal w dNT a w DT 2400-2500kcal
Ważyłem na początku 85.Waga schodziła, a w pasie praktycznie nic się nie zmieniło(sądze, że te pierwsze kilogramy to była woda i jadło osadzonych na jelitach. Wczesniej jadłem 3000kcal w zime). Dziś aktualnie waże 80kg i stoję w miejscu. Od 3 ponad tygodniu. Więc 3 tygodnie temu postanowiłem zmiejszyć kalorie aż doszedłem do 1860kcal a po treningu dorzucałem małego banana lub średnie jabłko. Jeżeli chodzi o suple, to z rana kompleks witamin i minerałów, kwasy omega 3, witamina d3. Przez treningiem l-karnityna, kreatyna, po treningu siłowym 5g bcaa i orbiterek 20 min i po orbiterku 5g kreatyny. Cardio także zwiększałem powoli od 15 min, aktualnie robię 21min.

Pracuje na 1 zm od 6-14, chodze na uczelnie od 15;30-20;10, robie posiłki, ucze się po szkole. Więc sypiam 5-6h. Na weekendy śpie po 7-9h.

W styczniu przeważały tłuszcze, ale przeszedłem na bardziej zbilansowaną diete i aktualnie węgle są górą.


Białko Węglowodany tłuszcze
Posiłek 1 30g - 5g
Posiłek 2 30g 50g 10g
Posiłek 3 30g 50g 10g
Posiłek 4 30g 50g 10g + potreningu mały owoc
Posiłek 5 30g 50g 10g


Posiłek 1
40g odżywki białkowej + 10g pestek dyniu
posiłek 2
150g piersi z kurczaka + 62,5 makaron pełnoziarnistego + 20g pestek dyni/ oleju kokosowego
posiłek 3
150g piersi z kurczaka + 62,5 makaron pełnoziarnistego + 20g pestek dyni/ oleju kokosowego
posiłek 4
150g piersi z kurczaka + 62,5 makaron pełnoziarnistego + 20g pestek dyni/ oleju kokosowego
posiłek 5
150g piersi z kurczaka + 62,5 makaron pełnoziarnistego + 20g pestek dyni/ oleju kokosowego





Dodam, że jestem ENDOMORFIKIEM

1489005758000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58188
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 487603
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Witam
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1489006614000
zgłoś naruszenie
  • SeLe
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 107
O to dieta z potreningu. Jednak źle wyliczyłem. Liczyłem tylko główne składniki np. z marakonu wegle czy z piersi białko. Ok.
Teraz czekam na porady.
Pozdrawiam



Wczesniej była przewaga tłuszczy kosztem węgli, ale także nic nie szło









Zapomniałem dodać 10g pestek dydni do śniadania, wiec będzie 2200kcal. Przepraszam.




Zmieniony przez - SeLe w dniu 2017-03-08 22:32:47
1489008535000
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58188
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 487603
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Cały czas polecisz na makaronie , kuraku i pestkach ??

http://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona 
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1489009218000
zgłoś naruszenie
  • SeLe
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 107
DLatego pisze do was. Tylko tłuszcze zmieniam na olej kokosowy i pestki słonecznika a reszta bez zmian. Nie wiem czym mogę zastąpić, i powiedź mi, czy jeżeli zmienie tylko rodzaj pożywienia, waga zacznie spadać ?


Zmieniony przez - SeLe w dniu 2017-03-08 22:43:51
1489009398000
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58188
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 487603
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Mysle ze powinienes przeczytać ten art:

http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1489009996000
zgłoś naruszenie
  • SeLe
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 107
Ok. Jeszcze pytanko. Jeżeli bedę zmieniał produikty, kcal zostaną w normie jak powinny ale makro będzie sie zmieniać np. tłuszcze na niekorzyść węgli, i tak codziennie będą się od siebie różnić, mogę w taki sposób komponować posiłki ? Prosze także o nie zamykanie tematu, iż zapewne za tydzień takżę się odezwe z postępami i zapewne jakimiś wskazówkami
1489010410000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45880
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308747
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Tragicznie to wygląda. Już nawet nie kwestia braku urozmaicenia, ale makroskładniki są kompletnie z kosmosu. Zastosuj się do podstaw diety zbilansowanej.

http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana 
Moderator działu Odżywianie


1489056178000
zgłoś naruszenie
  • SeLe
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 107
Ok. Poprawiłem zobaczymy za tydzien jak pojdzie z wagi czy z obwodów.
Pozdrawiam
1489092602000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45880
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308747
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Skoro poprawiłeś, to wklej rozpiskę tutaj. Na pewno znajdzie się jeszcze sporo błędów.
Moderator działu Odżywianie


1489220012000
zgłoś naruszenie
  • Kudlaty133
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 7
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 24 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 221
Ja na Twoim miejscu wyrzuciłbym węgle w ciągu dnia, skoro jesteś endomorfikem, to masz skłonności do insulinooporności, więc spożywanie ich na przestrzeni dnia nie ułatwi redukcji. Węgle jedz w dni treningowe po treningu, a w dni nietreningowe trzymaj max 30-50 węgli, reszta fat i białko. Zamiast typowych aerobów zacznij robić interwały na bieżni lub rowerku, max do 20 minut. Poszperaj w tematach: "dieta redukcyjna dla endomorifka" na pewno coś znajdziesz, pozdro.
1489231680000