logo
zamknij zamknij

Redukcja tkanki tłuszczowej - brak efektów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 974

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Płeć

mężczyzna

Cel

redukcja do wakacji

Waga

80

Wzrost

174

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

27-28

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca siedząca praktycznia/ uczelnia/ przygotowywanie posiłków/nauka. Trenuje między 17-19. kłade się spać 22-24. Przerwy kiedy chce

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia 4x w tygodniu. Staż 3-4 lata

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Z ujemnym i dodatnim bilansem kalorycznym, nie zważając na jakość produktów

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

planowana; kreatyna, witaminy i mineraly, białko, witamina d3, kwasy omega3, bcaa, l-karnityna
napisał(a)
SeLe
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 159
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Cel : Redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 80
Wzrost : 174
Obwód klatki : 103
Obwód ramienia : 39
Obwód talii : 103
Obwód uda : 64,5
Obwód łydki : --
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 27-28%
Aktywność w ciągu dnia : praca(siedząca) + uczelnia od pon do pt 30 min pieszo w jedną strone i z powrotem 30min drogi
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia - push/pull + 20min orbiterek
Odżywianie : dieta zbilansowana z ujemnym bilansem kalorycznym
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : stek, wołowina, itp.( ze względu na cene)
Stan zdrowia : zdrowy lecz sypiam po 5-6h
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kreatyna, białko serwetkowe, witaminy i minerały, witamina d3, bcaa, l-karnitnya, beta- alanina
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : kontrolowanie kalori, lecz nieczyste jedzenie


Witam. Mam problem ze stagnacją. Zacznę od początku

W styczniu 23 , postanowiłem przejść na redukcje 3x w ty godniu sam trening siłowy split. Byłem na 2200kcal w dNT a w DT 2400-2500kcal
Ważyłem na początku 85.Waga schodziła, a w pasie praktycznie nic się nie zmieniło(sądze, że te pierwsze kilogramy to była woda i jadło osadzonych na jelitach. Wczesniej jadłem 3000kcal w zime). Dziś aktualnie waże 80kg i stoję w miejscu. Od 3 ponad tygodniu. Więc 3 tygodnie temu postanowiłem zmiejszyć kalorie aż doszedłem do 1860kcal a po treningu dorzucałem małego banana lub średnie jabłko. Jeżeli chodzi o suple, to z rana kompleks witamin i minerałów, kwasy omega 3, witamina d3. Przez treningiem l-karnityna, kreatyna, po treningu siłowym 5g bcaa i orbiterek 20 min i po orbiterku 5g kreatyny. Cardio także zwiększałem powoli od 15 min, aktualnie robię 21min.

Pracuje na 1 zm od 6-14, chodze na uczelnie od 15;30-20;10, robie posiłki, ucze się po szkole. Więc sypiam 5-6h. Na weekendy śpie po 7-9h.

W styczniu przeważały tłuszcze, ale przeszedłem na bardziej zbilansowaną diete i aktualnie węgle są górą.


Białko Węglowodany tłuszcze
Posiłek 1 30g - 5g
Posiłek 2 30g 50g 10g
Posiłek 3 30g 50g 10g
Posiłek 4 30g 50g 10g + potreningu mały owoc
Posiłek 5 30g 50g 10g


Posiłek 1
40g odżywki białkowej + 10g pestek dyniu
posiłek 2
150g piersi z kurczaka + 62,5 makaron pełnoziarnistego + 20g pestek dyni/ oleju kokosowego
posiłek 3
150g piersi z kurczaka + 62,5 makaron pełnoziarnistego + 20g pestek dyni/ oleju kokosowego
posiłek 4
150g piersi z kurczaka + 62,5 makaron pełnoziarnistego + 20g pestek dyni/ oleju kokosowego
posiłek 5
150g piersi z kurczaka + 62,5 makaron pełnoziarnistego + 20g pestek dyni/ oleju kokosowego





Dodam, że jestem ENDOMORFIKIEM
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2055 Napisanych postów 60717 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505011
Witam
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam
napisał(a)
SeLe
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 159
O to dieta z potreningu. Jednak źle wyliczyłem. Liczyłem tylko główne składniki np. z marakonu wegle czy z piersi białko. Ok.
Teraz czekam na porady.
Pozdrawiam



Wczesniej była przewaga tłuszczy kosztem węgli, ale także nic nie szło









Zapomniałem dodać 10g pestek dydni do śniadania, wiec będzie 2200kcal. Przepraszam.




Zmieniony przez - SeLe w dniu 2017-03-08 22:32:47
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2055 Napisanych postów 60717 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505011
napisał(a)
SeLe
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 159
DLatego pisze do was. Tylko tłuszcze zmieniam na olej kokosowy i pestki słonecznika a reszta bez zmian. Nie wiem czym mogę zastąpić, i powiedź mi, czy jeżeli zmienie tylko rodzaj pożywienia, waga zacznie spadać ?


Zmieniony przez - SeLe w dniu 2017-03-08 22:43:51
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2055 Napisanych postów 60717 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505011
napisał(a)
SeLe
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 159
Ok. Jeszcze pytanko. Jeżeli bedę zmieniał produikty, kcal zostaną w normie jak powinny ale makro będzie sie zmieniać np. tłuszcze na niekorzyść węgli, i tak codziennie będą się od siebie różnić, mogę w taki sposób komponować posiłki ? Prosze także o nie zamykanie tematu, iż zapewne za tydzień takżę się odezwe z postępami i zapewne jakimiś wskazówkami
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 48745 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402517
Tragicznie to wygląda. Już nawet nie kwestia braku urozmaicenia, ale makroskładniki są kompletnie z kosmosu. Zastosuj się do podstaw diety zbilansowanej.

http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
SeLe
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 159
Ok. Poprawiłem zobaczymy za tydzien jak pojdzie z wagi czy z obwodów.
Pozdrawiam
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 48745 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402517
Skoro poprawiłeś, to wklej rozpiskę tutaj. Na pewno znajdzie się jeszcze sporo błędów.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Kudlaty133
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 22 lat Na forum 172 dni Przeczytanych tematów 305
Ja na Twoim miejscu wyrzuciłbym węgle w ciągu dnia, skoro jesteś endomorfikem, to masz skłonności do insulinooporności, więc spożywanie ich na przestrzeni dnia nie ułatwi redukcji. Węgle jedz w dni treningowe po treningu, a w dni nietreningowe trzymaj max 30-50 węgli, reszta fat i białko. Zamiast typowych aerobów zacznij robić interwały na bieżni lub rowerku, max do 20 minut. Poszperaj w tematach: "dieta redukcyjna dla endomorifka" na pewno coś znajdziesz, pozdro.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Produkty z dodatkiem białka

Następny temat

Co dzieje się podczas treningu ?

Jak aspiryna i inne NLPZ hamują przyrost mięśni?

Powrót do formy po wakacjach, jak zacząć?

Zapraszamy na FIWE 2017 - 09-10.09.2017 w Warszawie

Omlet z mozzarellą i oliwkami

DEBIUTY PZKFITS SUMMER EDITION NA FIWE 2017

Dlaczego warto jadać kiełki?

ZAPRASZAMY NA DEBIUTY 2018 ESP EUROPE SPORT POWER - 17-18.02.2018

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących