logo
zamknij zamknij

Redukcja tkanki tłuszczowej

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6804

0 5 0
napisał(a)
buciarz
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1964
Mam 188cm,zaczałem sie odchudzac tydzien temu wazac 139kg,teraz waze 137kg.Przyczyna takie stanu rzeczy jest jedzenie fastfoodow,brak ruchu,tendencje do tycia.Od tygodnia na sńiadanie koło 6rano jem talerz zupy(rano nigdy nie mam apetytu) obiad okolo 12 jem do syta(roznie zazwyczaj schabowe,ziemniaki itp,ale zdarzy sie tez kebab) kolacji praktycznie nie jem tzn kolo godz 18 jem jakies owoce i na tym koniec.Widze,ze to chyba na dluzsza mete nie dla mnie,kiepsko sypiam.Codziennie jezdze na rowerze 20 do 30km w porywach(zalezy jak sie czuje danego dnia)Zapisalem sie do dietetyczki,ale termin mam dopiero na 19maja czyli miesiac,ktos powie,zebym szukal szybciej innej dietetyczki,ale chce konkretnie do niej bo kilku moim znajomym pomogla.

Moim celem jest utrata masy ciala,redukcja tego sie nazwac nie da,1 moj caly cel to zejsc ponizej 135kg,w miare zadowolony bylbym ze 125,ale docelowo to chcialbym 110kg wazyc.Do wizyty miesiac,a ja nie mam pomyslu jak sie odchudzac
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
idziaszek
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1559 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9934
Mniej a cześciej napewno,ale udaj sie do tej dietetyczki te 2kg to ci poleci na początku szybko spada,bo jest z czego.1 sukces bedzie jak zejdziesz poniżej 130kg
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2247 Napisanych postów 13130 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 95298
Wylicz zapotrzebowanie najpierw, bo to co przedstawiasz to w sumie się kupy nie trzyma http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
Dodaj trening siłowy jako baza, rower niech zostanie dodatkiem, oczyść dietę z fastfoodów, nawet od czasu do czasu, z takim bf należy dbać o produkty
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
napisał(a)
buciarz
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1964
2237kcal tak mi wychodzi wyliczone zapotrzebowanie kaloryczne
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1739 Napisanych postów 48771 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402665
To nie jest zapotrzebowanie kaloryczne a BMR. Wklej tutaj wyliczenia z wzoru podanego wyżej. Wtedy zobaczymy ile wyszło.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1132 Napisanych postów 23670 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 293868
Możesz również skorzystać z tego tematu.
http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
buciarz
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1964
3987kcal
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2247 Napisanych postów 13130 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 95298
to wynik z kalkulatora ? Bo chyba nie z wzoru, jak domniemam.
Wrzuć jak obliczałeś.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4231 Napisanych postów 91962 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 566154
to co teraz jadasz to porażka, rano zupa, potem do syta schabowy lub kebab i później owoc, wylicz zapotzrebowanie z zapotzrebowania zrób sobie 4 posiłki, śniadania nie musisz jeść jak po wstaniu nie masz ochoty, nie ma co się zmuszać.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
buciarz
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1964
Na razie to wyglada tak 10.04.17-139kg
17.04.17-136,9kg
22.04.17-135,2kg
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1739 Napisanych postów 48771 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402665
Wklej wyliczenia zapotrzebowania kcal z wzoru podanego wyżej. Masa ciała nie jest wyznacznikiem efektów. Ważne są obwody ciała i wygląd sylwetki.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 67kg

Następny temat

Dieta - początek siłowni.

Czy można w naturalny sposób poprawić konwersję hormonów tarczycy?

Omega 3 - wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej?

Wady i zalety treningu góra-dół

Superfood - jakie produkty do nich zaliczamy?

Jesteś wegetarianinem? Sprawdź, jak zapewnić odpowiednią ilość witamin i składników mineralnych.

CT Fletcher – naturalny zawodnik czy sprytny manipulator?

Przejście na dietę - jakie zamienniki słodyczy stosować?

Redukcja tkanki tłuszczowej - kiedy czas na spalacz?