Temat został odczytany 248 razy

Redukcja tkanki tłuszczowej

zgłoś naruszenie
  • MisterFrodo
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2
  • Na forum: 3 lata
  • LPA: 34
Hej. Mam siedzący tryb życia, praca na siedząco. Ostatnimi czasy spasłem się za bardzo (z 65kg do 85kg), bo jadłem głównie fast foody w dużych ilościach. Ćwiczę w domu hantlami, cztery razy w tygodniu, każdego dnia inne mięśnie (biceps tricpes razem, klatka brzuch razem, ramiona, plecy osobno). Jeżdżę na rowerze 2-3 razy w tygodniu. Moim głównym celem jest zrzucenie zbędnych kg i zbudowanie mięśni.

Czy dieta stąd:
**************************diety/dieta-na-mase-miesniowa#mase-80-kg

będzie dobra dla mnie? Czy zaopatrzyć się w jakieś odżywki?

1489659879000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11575
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65057
  • Status: Ekspert
Nie bierzesz gotowca... To nie tak...masz wyliczyć swoje zapotrzebowanie i ew. z pomocą tutaj ułożyć dietę sam.
Najpierw wypełnij ankietę z działu : http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wylicz zapotrzebowanie : http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 
Skorzystaj z ściąg:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html 
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1 
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489659980000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45916
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308971
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Polecam zastosować się do wyżej podanych wskazówek i ułożyć rozpiskę diety według nich. Jeżeli nie chce Ci się czytać, to ew. zapraszam:

http://potreningu.pl/plan



Zmieniony przez - domer w dniu 2017-03-16 11:32:30
Moderator działu Odżywianie


1489660314000
zgłoś naruszenie
  • MisterFrodo
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2
  • Na forum: 3 lata
  • LPA: 34
Moje zapotrzebowanie wyszło 3 101.12 kcal, co wydaje mi się bardzo dużo... Jem mniej i nie czuję głodu. Zawsze byłem typem chudego chłopaka -> do 25 roku życia ważyłem 64kg przy wzroście 181cm.

Nie ma obecnie tragedii jeśli chodzi o otyłość. Mam brzuch i ogólnie mięśnie przykryte warstwą tłuszczu ;P Możecie chociaż podać od jakich wartości mam zacząć? Chodzi mi o % udział węglo, biała i tłuszczu w diecie.


Zmieniony przez - MisterFrodo w dniu 2017-03-18 16:55:27
1489852388000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11575
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65057
  • Status: Ekspert
Wiec od 2700 możesz wyjść ba początek i obserwować co się dzieje. Ponadto wyżej prosiłam, byś wypełnił pełną ankietę z działu (link w komentarzu wyżej )
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489857314000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45916
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308971
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Bez ankiety działu nic więcej niestety nie można stwierdzić. Jest to podstawa.
Moderator działu Odżywianie


1489902780000