logo
zamknij zamknij

Redukcja tkanki tłuszczowej

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1590

0 5 0
napisał(a)
MisterFrodo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 209
Hej. Mam siedzący tryb życia, praca na siedząco. Ostatnimi czasy spasłem się za bardzo (z 65kg do 85kg), bo jadłem głównie fast foody w dużych ilościach. Ćwiczę w domu hantlami, cztery razy w tygodniu, każdego dnia inne mięśnie (biceps tricpes razem, klatka brzuch razem, ramiona, plecy osobno). Jeżdżę na rowerze 2-3 razy w tygodniu. Moim głównym celem jest zrzucenie zbędnych kg i zbudowanie mięśni.

Czy dieta stąd:
**************************diety/dieta-na-mase-miesniowa#mase-80-kg

będzie dobra dla mnie? Czy zaopatrzyć się w jakieś odżywki?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 13167 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99355
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1749 Napisanych postów 48836 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 403401
Polecam zastosować się do wyżej podanych wskazówek i ułożyć rozpiskę diety według nich. Jeżeli nie chce Ci się czytać, to ew. zapraszam:

http://potreningu.pl/plan



Zmieniony przez - domer w dniu 2017-03-16 11:32:30

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
MisterFrodo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 209
Moje zapotrzebowanie wyszło 3 101.12 kcal, co wydaje mi się bardzo dużo... Jem mniej i nie czuję głodu. Zawsze byłem typem chudego chłopaka -> do 25 roku życia ważyłem 64kg przy wzroście 181cm.

Nie ma obecnie tragedii jeśli chodzi o otyłość. Mam brzuch i ogólnie mięśnie przykryte warstwą tłuszczu ;P Możecie chociaż podać od jakich wartości mam zacząć? Chodzi mi o % udział węglo, biała i tłuszczu w diecie.


Zmieniony przez - MisterFrodo w dniu 2017-03-18 16:55:27
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 13167 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99355
Wiec od 2700 możesz wyjść ba początek i obserwować co się dzieje. Ponadto wyżej prosiłam, byś wypełnił pełną ankietę z działu (link w komentarzu wyżej )
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1749 Napisanych postów 48836 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 403401
Bez ankiety działu nic więcej niestety nie można stwierdzić. Jest to podstawa.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
MisterFrodo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 209
Już robię.


Wiek :28
Płeć : mężczyzna
Wiek : 28
Waga : 82
Wzrost : 180
Obwód klatki : 95
Obwód ramienia : 32
Obwód talii : 94
Obwód uda : 57
Obwód łydki : 39
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : siłownia 4-5x w tygodniu po 30min
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 5x w tygodniu spacery i rower 2-3x w tygodniu
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, lubię napoje gazowane, kocham pizze
Cel : redukcja + budowa masy i siły
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : doskonałe
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie, które nie mogą zaszkodzić
Stosowane wcześniej diety : jeść do oporu


Zmieniony przez - MisterFrodo w dniu 2017-03-30 16:23:16
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 13167 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99355
Wyjście z tego 2700 moim zdaniem będzie ok na początek (2 tyg. się obserwuj - obwody szczególnie, nie wagę). Wyszłabym z takim makro: 150-160g białka, około 100g tłuszczu i reszta węglowodany.
We wcześniejszych komentarzach wrzuciłam Ci ściągi z czego korzystać.
Układając dietę zwróć uwagę, na to by posiłki były zbilansowane, czyli porcja białka, węglowodanów oraz tłuszczu. W każdym posiłku minimum 20-25g białka, by próg leucynowy mógł zostać osiągnięty.
Jesli chodzi o Twoje zamiłowania do słodyczy i pizzy zapraszam na dział KUCHNIA SFD tam są przepisy na super słodkości, ale i na pizze Które można łatwo przyrządzić i wliczyć w michę!
Pozdrawiam.
napisał(a)
MisterFrodo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 209
OK:
napisał(a)
MisterFrodo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 209
Dobrze, coś takiego:










Godziny posiłków są z dupy, bo jeszcze muszę to zaplanować, ale ilościowa się zgadza.

Jeść to w jakiejkolwiek kolejność czy coś dać specjalnie po treningu?







Zmieniony przez - MisterFrodo w dniu 2017-03-30 18:27:05
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 13167 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99355
ten ostatni posiłek, to co to ma być?
Takie ilości płatków owsianych niebawem mogą spowodować problemy żołądkowo - jelitowe, co to za wafle, twarożek? Fistaszki, czyli arachidy do wywalenia, to nie jest dobrze źródło tłuszczy.
Wyże wrzuciłam Ci ściągi, nie skorzystałeś z nich widzę...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

4 posiłki dziennie plus + przekąski

Następny temat

Węglowodany przed interwałami?

Ketchupy - porównanie okiem dietetyka

Jak być “fit”, jedząc na mieście?

Melatonina - sposób na bezsenność

Pompki na poręczach, dlaczego warto je robić?

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Brak stabilizacji czynnej stawu, czyli kolejne NIE dla maszyn

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Akop bez telefonu!