logo
zamknij zamknij

Redukcja tkanki tłuszczowej, 80kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 952

0 5 0
napisał(a)
leonik7
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 572
Witam wszystkich serdecznie.Chciałbym dopytać się dowiedzieć od was doświadczonych ludzi coś co by mi mogło pomóc w zgubieniu zbędnych kilogramów tłuszczu i wzrostu masy mięśniowej.

Mianowicie chodzi mi o to ze mam 24 lata 80 kg wagi 170 cm wzrostu i mniej więcej dziennie posiłkuje się tymi rzeczami co na zdjęciu choć czasami zamiast kurczaka to jem steki wołowe.

Od pon-sob jem śniadanie o 6 rano 10 i 14 przerwy w pracy i po pracy kolacje jem rożnie przeważnie o 18.30 ale zdarza się tez ze o 20.30 w zależności czy zostaje dłużej w pracy. Jem 4 posiłki dziennie ale wiem ze z czasem będę musiał chyba jeść więcej bo będę odczuwał głód a jak jestem głodny to nie mam sił a przerabiałem już te dietę i fakt z chodziłem z wagi ale później wakacje czy święta w PL i efekt jojo bo w Polsce nie trzymam diety i sami wiecie... Dalego teraz chce się już na poważnie zabrać za siebie. Nie pijam alkoholu choć od czasu do czasu słyszałem ze piwo bez alkoholowe jest bardzo zdrowe wiec raz czy dwa razy w miesiącu robię sobie taki relaks w niedziele z dwoma piwkami bezalkoholowymi(znaczy się będę zamierzał o ile tak można ?). Śpię minimum 6-7h dziennie na tygodniu.

Odnośnie niedzieli to śpię dłużnej(ok 10-12 godzin) wiec jak wstaje to załóżmy ze zjem na śniadanie posiłek nr 1 potem posiłek nr.4 później nr 2 lub 3 ( choć czasami jadę na chińskie jedzenie i tam biorę takiego lunch box ryz kurczak rożne rodzaje trochę makaronu to zamiast posiłku 2 lub 3 i na kolacje robię taki oszukany sernik tzn daje twaróg 250-500 gram + 30 gram białka dla smaku i zapiekam w piekarniku i miedzy posiłkami zjem jakiegoś owca.

Zażywam teraz białko ALLNUTRITION ISOLATE protein i BCAA MAX support z tej samej firmy . Białko dodaje tylko do śniadania do posiłku nr 1 albo w niedziele do serniczka. a BCAA biorę przeważnie przed snem. Myślę tez sobie zakupić jakiś spalacz tłuszczu tylko tez nie wiem jaki byłby ok ? czy THERMO SPEED czy ten spalacz z ALLNUTRITION ? słyszałem tez coś o CLENBUTEROL ale to wyczytałem więcej złego niż dobrego z tego aczkolwiek mam 100 tabletek tego kupiłem od znajomego ale waham się tego zażywać.

Chciałbym uzyskać efekt taki by zgubić tłuszcz z brzucha. Aby rozrosły mi się trochę mięśnie i automatycznie zgubić tłuszcz czy można to tak wszytko naraz jakoś zrobić ?? czy możne muszę zmienić wszystko? dieta inna ćwiczenia inne itp. jeśli trzeba mogę zrobić zdjęcia swojej sylwetki. DZIĘKUJE ZA POMOC :)

Chciałbym zapytać czy ja muszę tez jeść po treningu ?? słyszałem ze to najważniejszy posiłek dnia ale ja praktycznie późno kończę trening i nie chce jeść na noc czy możne sama odzywka białkowa by wystarczyła czy jak to wygląda z góry dziękuje :)

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Mrsec
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 328 dni Przeczytanych tematów 1163
Nie da się tego połączyć. Do budowania masy potrzebny jest dodatni bilans kaloryczny , a do palenia fatu ujemny. Nie ma tak łatwo ;)
napisał(a)
leonik7
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 572
yhym a bazując na tej diecie to od czego lepiej by rozpocząć ?:)
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 704 Napisanych postów 10587 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 134537
Witaj,
Wrzuć zdjęcie sylwetki to doradzimy Ci czy lepiej masować czy redukować.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html 

napisał(a)
leonik7
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 572
wrzucam :)








Zmieniony przez - leonik7 w dniu 2017-01-24 21:44:25
1
napisał(a)
Nokira
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 102 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2884
Zdecydowanie zacznij od redukcji.
2
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2247 Napisanych postów 13130 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 95298
Tutaj nie ma innej opcji jak redukcja, zatłuszczenie jest spore. Czy Ty robiłeś kiedyś jakieś podstawowe badania?
Kalorii na start dość maławo. Kilka rzeczy w diecie do zmiany - owoce suszone są ok raz na jakis czas, lepiej zastąpić je świeżym owocem, podbiłabym tłuszcze kosztem węgli.
Nie wrzucaj omlet z 2 jaj, tylko wagę 2 jaj czyli około 100g.
Dlaczego tak mało warzyw?
Tutaj ściąga z czego warto korzystać:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1

Ps. Ile wyszło Ci w zapotrzebowaniu ?
napisał(a)
leonik7
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 572
Ogólnie u lekarza to nie bylem kilka dobrych lat. Odpukać nie mam żadnych problemow ze zdrowiem i nie odczuwam żadnych bólów. Mówiąc o podstawowych badaniach to ma Pani na myśli konkretnie jakie ? owoce suszone raz na jakiś czas to znaczy codziennie do śniadania to nie wchodzi w grę ?? Ogólnie własnie jakoś warzywa mi nie podchodzą ale muszę się przestawić na nie :) a co do zapotrzebowania to te dietę zrobił mi w sumie kolega mówił mniej więcej co mam jeść ale bez jakiś większych wskazówek. Ale może lepiej by było zainwestować w profesjonalną dietę ??
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2247 Napisanych postów 13130 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 95298
Nie jestem Pani, Aga Jesteśmy na forum

Warto byłoby zrobić morfologię, mocz, tsh, pełny lipidogram, cukier i prywatnie ft3, ft4. Niestety otyłość niesie za sobą zmiany w organizmie, w lipidach, zawyżonym cukrze, albo problemach stricte hormonalnych. Więc rodzinny wrzuci skierowanie na NFZ na badania i warto zrobić prócz ft3, ft4 to okolice 30zł za oba, a konwersja hormonów tarczycy jest tak samo istotna jak samo TSH.
Rodzinki i inne suszone owoce, są okej. Codziennie można wrzucać, czemu nie. Natomiast lepiej dodać świeżego owocu.
Warzywa należy jadać, za ich cenne właściwości, witaminy i wiele cennych pierwiastków.
Sałatki wymieszane np. z płatkami migdałów, czy sezamem, marchew, jabłko, smakują i wyglądają super Aż chce się jeść, kwestia inwencji twórczej i pomysłu co z czym połączyć - dział KUCHNIA SFD serwuje wiele ciekawych potraw
A dietę masz możliwość ułożyć sam, z naszą pomocą za FREE
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
leonik7
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 572
ok ok Pani Ago :)

bo ja ogolnie pracuje za granicą i ogolnie jak bym był w Polsce na swieta to moze wtedy bym sobie porobil wszystkie badania wyzej zasugerowane ? czy to bedzie za pozno ?? tylko ze na fundusz to chyba lata bym musiał czekac ?:D ale napewno zrobie te badania :)

ogolnie zrobilem wskaznik i wyszo mi takie cos :
WSKAŹNIK BMR
1855 kcal
ABY UTRZYMAĆ WAGĘ
3525 kcal
15% białka: 529 kcal = 132 g
55% węglowodanów: 1939 kcal = 485 g
30% tłuszczu: 1058 kcal = 118 g

wiec aby zrzucic wage o o ile obizyc zapotrzebowanie ?:)

dziekuje slicznie za czas poswiecony mi. Wszystkie podpowiedzi solidnie zanotuje :)
1
napisał(a)
leonik7
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 572
takze owoce i warzywa musze wiecej jadac :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny 2800 kcal 90kg

Następny temat

Stosowanie kreatyny

Naleśniki z indykiem zapiekane z pomidorami i mozzarellą

Podciągnie na drążku - jak ustawić prawidłowo łokcie?

Substancje antyodżywcze

Forma albo libido – wybór należy do Ciebie!

Dieta 1200 kcal: jej skuteczność oraz skutki zdrowotne

Nowe piersi Ady Kaczmarek!

Akop bez telefonu!

Leksykon suplementacji: GABA