SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja tłuszczu - częstotliwość wizyt na basenie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 439

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 35 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 88
Chodzę na basen w celu redukcji tkanki tłuszczowej.
Niestety na mojej lokalnej pływalni czas wejścia i wyjścia z basenu jest ściśle określony co 45min.

Organizm zaczyna spalać tłuszcz dopiero po 25-30 min treningu aerobowego, więc zastanawiam się czy nie zmienić częstotliwości wejść na basen z 4-5 x 45min w tygodniu do 3 x 90min / 3 x 80min + 10 min odpoczynku w wodzie.
Z moich obliczeń wynika że łączy czas redukcji w tygodniu to:
1. 5x45min = 75min
2. 3x80/90min = 150/180min

Z drugiej strony do basenu mam 5 min drogi piechotą ( no... 10-15 z ubraniem i rozebraniem się), więc zastanawiam się czy np. przed wyjściem nie zrobić sobie 2 x ABS na brzuch, zestaw pompek i przysiadów o łącznym czasie ok.40min i dopiero na basen na 45min ???...

Co myślicie? Z góry dzięki za Pomoc.
PZDR
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34394 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248387
sam basen jako aero to kiepski pomysl
trzeba dorzucić jakieś bieganie lub interwały
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4841 Napisanych postów 133995 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 770502
basen jest dosc dobra alternatywa dla osob ze spora nadwaga, mamy odciazone cialo, mozliwosc wykonania pelenego zakresu ruchu konczynami, bezpieczne calkowicie dla stawow, dochodzi jeszcze czynnik termogeniczny, organizm moze zuzytkowac wiecej kalorii po prostu trzymajac temperature ciala w ryzach, by nie dopuscic do spadku temp w wodzie/wychlodzenia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening przygotowujący do wojska

Następny temat

Nagroda dla najaktywniejszego użytkownika Fight24.

Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami