SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja-rozpiska[b,ww,t]

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3191

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2931 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24391
czy warto stosowac jakies odzywki bialkowe? Myslalem o tym, zeby przed snem, albo po treningu pic jakis miks tylko nie wiem czy warto. Jezeli tak to co warto kupic.
odzywka bialkowa to dobra sprawa prosto po treningu
w innych porach tez, ale wtedy, gdy nie mozemy uzupelnic bialka jedzac naturalne produkty
co warto-wpc ostrovia/olimp ?

jablka moge jesc na okraglo (nie wiem czy powinienem), a sa chyba dobrym zrodlem ww. Prawde mowiac to nie mam az tak duzo wegli w diecie, ale warzywa tez ich duzo nie maja wiec nie wiem za bardzo co wybierac.
z owocami bez przesady, owszem jablko, dwa dziennie nie zaszkodza, ale na pewno nie na okraglo
po prostu wiecej warzyw

Jeszcze pytanie o pieczywo. Czytalem o IG i zastanawiam sie, czy nie mozna wrzucic do diety pieczywa razowego, ale tylko rano i w niewielkich ilosciach (powiedzmy 1 lub 2 posilek tak z 50g)
jesli nie mozesz wytrzymac bez wegli rano, to ok, pamietaj, ze musisz je uwzglednic w bilansie

pzdr

----> www.pajacyk.pl <----

na weekendach mnie NIE MA!

::]]}|{{[[:: a44 - electro glide in blue

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 235 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4948
chcialem jeszcze zapytac o Omega-3.
Jak to dawkowac i jak uwzgledniac w bilansie posilkow ?
napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 724 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 235 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4948
witajcie ponownie...

przeczytalem jeden post i troche sie zdziwilem, poniewaz zauwazylem, ze nalezy wyliczac zapotrzebowanie kaloryczne na podstawie LBM (czyli wagi ciala duzo mniejszej niz w rzeczywistosci).
jak to sie ma do tego co jest wyzej? Quazar pisal, ze za malo kalorii, a teraz jak policzylem to wychodzi:

LBM 70kg
BF% 27
FAT 27kg

TDEE=2773
i jak damy redukcje to wyjdzie 2500 czyli o 300 mniej niz ustalilismy na poczatku.

Co teraz? czy mam zmodyfikowac diete? w poprzednich wyliczeniach mialem 3,6g b/kg (czy nie za duzo? czytalem, zeby dac 2,6)

poradzcie cos.

pozdrawiam
napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 724 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
nie, nie

ty licz dla siebie na podstawie wagi calkowitej, tak jak mowilem jest imho ok
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie o konsekwencje spowodowane dużą ilością białka

Następny temat

Odżywianie - BARDZO WAŻNE PYTANIE?

Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć Pływanie i trening. Dlaczego warto zacząć chodzić na basen? Pływanie i trening. Dlaczego warto zacząć chodzić na basen? Borelioza - dieta przy boreliozie. Przykładowy jadłospis Borelioza - dieta przy boreliozie. Przykładowy jadłospis Kluby Jatomi Fitness znikną z mapy Polski Kluby Jatomi Fitness znikną z mapy Polski Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny 6 powodów aby spotykać się z dziewczyną, która też trenuje! 6 powodów aby spotykać się z dziewczyną, która też trenuje! Dieta niskotłuszczowa to dobry pomysł? Zasady, zalety i wady Dieta niskotłuszczowa to dobry pomysł? Zasady, zalety i wady