logo
zamknij zamknij

Redukcja podczas budowania siły na zawody.

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 465

0 5 0
napisał(a)
Strenghest
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3324
Witam,

Na wstępie chciał bym zaznaczyć, że trenuję trójbój siłowy. Mój problem polega na tym, że ważąc 65kg mam strasznie dużo fatu na sobie. Koniecznie chciał bym się jakoś tego pozbyć aby móc startować do 66kg. Przede mną cykl kreatynowy przed zawodami, na którym przyjdzie z 1 - 2 kg masy. Nie mam już pomysłów jak to zrobić aby jakoś pozbyć się tego fatu podczas budowania siły. Od razu mówię, że żadna redukcja do kwietnia nie wchodzi w grę, ponieważ przygotowuje się do zawodów. Myślałem po prostu na ograniczeniu węglowodanów do jakiś 150 gram dziennie a resztę zapotrzebowania uzupełnić białkiem i tłuszczami. Ogólnie chodzi mi o to aby jakoś zamienić ten FAT bez utraty siły. Może to brzmieć dziwinie ale myśle, że coś da rade wymyślić.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 417 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184874
pokaż jak jesz i przelicz to wtedy mozna się zastanawiać

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

napisał(a)
pzdrelkk
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 308 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 20589
myślę, że 150g bedzie ok, węgle wraz z bialkiem przed i po treningu oraz na sniadanie i bedzie spoko, reszta posiłków z tłuszczy i białka.. - taka jest moja wizja, może ktoś jeszcze się wypowie?

"Ludzka siła wyrasta ze słabości"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ważna Dieta !

Następny temat

Prosze o pomoc !! MMA + SIŁOWNIA

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA