SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja nie idzie w dół

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 452

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 97 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3666
Po kolei:
Płeć : mężczyzna
Wiek : 27
Waga : 90
Wzrost : 180
Aktywność w ciągu dnia : praca 9-18 (pracoholizm :)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia + 2xHIIT
Odżywianie : ulozona dieta, ktora nie dziala (2600 kcal)
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : brak
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia + aeroby
Suple: BCAA, bialko, L-Karnityna, tran, witaminy i minetaly
Staż - 2 miesiące splitu, nowy plan ulozony

Waga do tej pory stała, obwody minimalnie w dół, ale dosłownie drgnęło mimo 4x silka + 2-3x aero po 30 min
Coś tu nie grało.

Teraz wygląda to tak:




Pytanie:
1. Trening chcę robić rano od 6.45 (jedyna rozsądna mośliwość, po pracy jestem wypruty i nie mam sił), Czy robić go na czczo po bcaa czy jednak muszę zjeść śniadanie, które jest konkretne i musiałbym nin 50 min odczekac zeby moc swobodnie ćwiczyć?


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1294 Napisanych postów 27515 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 188694
możliwe że za mało kcal ( szczególnie tłuszczu ) i metabolizm zwolnił, ja bym zwiększył podaż łuszczu

Nie musisz jeść śniadania, BCAA wystarczy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 97 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3666
Do ilu podbić tłuszcze w takim razie?
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1294 Napisanych postów 27515 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 188694
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 97 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3666
W których posiłkach?
Śniadanie, przed treningiem?

Po treningu i na kolacje chyba słabo?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1294 Napisanych postów 27515 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 188694
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kobieta redukcja - dieta do korekty.

Następny temat

dieta na mase i kilka pytań

Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni