SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja do oceny - pełne informacje

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 707

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

m

Cel

płaski brzuch + ładna rzeźba

Waga

73

Wzrost

183

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

praca siedząca

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

trening co drugi dzień FBW + 45 minut cardio

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dieta od 4 miesięcy

Stosowana lub planowana suplementacja

ok
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 180 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1264
Wiek: 22
Wzrost: 183
Waga: 73kg aktualnie (kwiecień 2016 - 91kg)

Swojego czasu miałem dietę gdzie miałem 0,5g tluszczy na kg masy ciała ale za radą forumowiczów podbiłem tłuszcze i wrzucam teraz dietę:

B: 180g - 2,4g/kg
W: 152g - 2,1g/kg
T: 77g - 1,05g/kg

Między 3 a 4 posiłkiem mam trening FBW + 45 minut cardio i stosuję BCAA 10g przed siłowym oraz 10g przed aero

Coś tutaj drastycznie zmienić czy raczej trzymać się i cisnąć dalej?

Warzywa (kalafior gotowany do 3 i 4 posiłku, pomidor 3/4x dziennie)







Zmieniony przez - terrabith12345 w dniu 2016-08-18 09:27:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3647 Napisanych postów 66766 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 542261
Witaj,
jak zamierzasz to urozmaicać?
Dlaczego na kolację dajesz tylko kurczaka?
Pozdrawiam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3197 Napisanych postów 15786 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146514
Owoców brakuje, ryb, tłustszych mięs. Nie bazuj tylko na kurczaku, są inne mięsa, podroby. To samo z oliwą z oliwek. Tłuszcze możesz pozyskiwać z innych składników chociażby orzechy, nasiona, olej kokosowy, masło klarowane, awokado i jak wspomniałam wyżej tłuste ryby i mięsa.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1369 Napisanych postów 27894 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 235975
i te apteczne ilości 7 g oliwy, 3 g :P 10 g białka :)

bo zaokrąglaj to sensownie
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 180 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1264
flex1976
Witaj,
jak zamierzasz to urozmaicać?
Dlaczego na kolację dajesz tylko kurczaka?
Pozdrawiam


Po twarogu trzymam wodę, sprawdziłem to kilkukrotnie i naprawdę to widać.
Jajek jem 5 w dzień, nie chciałbym jeść jeszcze 2-3 na noc (nie przesadzać).
Kurczak jest zły?

blue_hope
Owoców brakuje, ryb, tłustszych mięs. Nie bazuj tylko na kurczaku, są inne mięsa, podroby. To samo z oliwą z oliwek. Tłuszcze możesz pozyskiwać z innych składników chociażby orzechy, nasiona, olej kokosowy, masło klarowane, awokado i jak wspomniałam wyżej tłuste ryby i mięsa.


Czasami jak mam ochotę kupię sobie na spacerze jabłko lub gdy jestem w domu to sobie zjem ale nie dzień w dzień dlatego tego nie wliczałem.
Akurat kurczak mi bardzo smakuje. Wiem, że jest wątróbka, indyk, mięso mielone. Zacznę sobie zamieniać czasami.
Co do tłuszczy, jem orzechy i żółtka jajek. Mam jeszcze wiórki kokosowe, które mogę dodawać sobie rano do placków.
Raz w tygodniu będę jadł sobie ryby, czytałem, że właśnie nie za często.

popuri
i te apteczne ilości 7 g oliwy, 3 g :P 10 g białka :)

bo zaokrąglaj to sensownie


Po prostu moja łyżka stołowa ma 7ml oliwy, po co dawać 10ml gdzie przy 3 posiłkach już wyjdzie 30ml gdzie naprawdę będzie 20ml. Po co sztucznie tłuszcze w diecie podbijać :P

Ogólnie widzę macie uwagi co do zamienności produktów oraz wprowadzenia urozmaiceń a nie co do samej diety więc uznam, że dieta jest w miarę OK.

A co z bilansem BTW?


Zmieniony przez - terrabith12345 w dniu 2016-08-18 10:06:24
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1369 Napisanych postów 27894 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 235975
ok teraz rozumiem, myślałem, że specjalnie odmierzasz. Sam bilans standardowy ujdzie.

Samo 100 g kurczaka to słabo jako posiłek, nawet solidnej sałatki z tego nie zrobisz :D
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3647 Napisanych postów 66766 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 542261
Dlaczego ryba tylko raz w tygodniu?Zapewne czytałeś ale dotyczyło to ryb wędzonych.
Świeżą rybę możesz jeść nawet codziennie .
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 180 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1264
popuri
ok teraz rozumiem, myślałem, że specjalnie odmierzasz. Sam bilans standardowy ujdzie.

Samo 100 g kurczaka to słabo jako posiłek, nawet solidnej sałatki z tego nie zrobisz :D


zawsze daje jednego pomidora i 100g kurczaka kroje w kostkę i jakaś tam mini wersja sałatki wychodzi, jem to o 22 i za pol godziny chodzę spać :)

flex1976
Dlaczego ryba tylko raz w tygodniu?Zapewne czytałeś ale dotyczyło to ryb wędzonych.
Świeżą rybę możesz jeść nawet codziennie .


I tutaj przydatna informacja, dzięki. Wędzonych nie mam zamiaru jeść (solanki itp.)

A co jakby na noc właśnie jeść 100g ryby smażonej na oliwie np. morszczuk zamiast tego kurczaka?
Czy to negatywnie wpłynie na redukcję?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3197 Napisanych postów 15786 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146514
Jeśli morszczuka i oliwę wliczysz w bilans będzie ok (możesz też smażyć na oleju kokosowym, albo maśle klarowanym smaczniejsze są miesą / ryby według mnie) natomaist ryby wędzone (te wędzone prawdziwie, a nie smarowane) są bardzo wartościowe Można czasem wrzucić.
Na noc warto wrzucić węgle nie samo białko z tłuszczem, węglowodany poprawiają jakoś snu i dobrze wpływają na regenerację, która jest bardzo ważna, więcej o węglach : http://potreningu.pl/articles/2664/-jedz-wegle-na-noc--i-chudnij 
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 180 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1264
blue_hope
Jeśli morszczuka i oliwę wliczysz w bilans będzie ok (możesz też smażyć na oleju kokosowym, albo maśle klarowanym smaczniejsze są miesą / ryby według mnie) natomaist ryby wędzone (te wędzone prawdziwie, a nie smarowane) są bardzo wartościowe Można czasem wrzucić.
Na noc warto wrzucić węgle nie samo białko z tłuszczem, węglowodany poprawiają jakoś snu i dobrze wpływają na regenerację, która jest bardzo ważna, więcej o węglach : http://potreningu.pl/articles/2664/-jedz-wegle-na-noc--i-chudnij 


100g gotowanego kurczaka zamieniłem na 100g smażonego morszczuka i wyszło mi na kolacje:

B: 17g
T: 9g

Jakie źródło węglowodanów na noc i ile? Bo nie wiem czy 50g ryżu na noc (38g węglowodanów) byłoby OK gdyż dorzuciłbym sobie dodatkowe kalorie.
W artykule podanym przez Ciebie, napisane jest aby na noc dawać węglowodany z innych posiłków przez ograniczenie kaloryczności innych i rotować nimi a nie dodawać nowy posiłek z dodatkowymi kaloriami.

Ciekawe jest to, może coś się rozwinie na ten temat?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3197 Napisanych postów 15786 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146514
Nie chodzi o to też, by się zapchać na noc, jest napisane z innych posiłków (więc masz poprzestawiać węglowodany tak, by zgadzał się dzienni bilans) ale też tak, by znalazły się w kolacji.
Nie ma reguły, że masz byc 30g ww z ryżu, kaszy czy ziemniaków, dajesz co Ci pasuje zjeść.
Czy to będzie ryż, kasza, czy ziemniak, bataty, albo placki z mąki ryżowej to bez różnicy. Ważne jest by bilans był ok.
A czy będzie ich 30ww, czy 50ww to zaleyż od tego jak pomanewrujesz pozostałą pulą ww.
Więc sedno: możesz jeść jakie węgle sobie życzysz na kolację z tych tzw "czystych" i możesz ich dać taką sumę, by dzienny bilans się zgadzał.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kalorie z alkoholu - dają energię?

Następny temat

Zredukowanie tkanki tłuszczowej