SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja czy rzeźba???? Pomóżcie!!!! dolączam fotki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4160

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 497


Cześć!
Mam 17lat, 186cm wzrostu i waze 102,5kg.... Wcześniej ćwiczyłem juz na mase ale nie systematycznie. Od dluższego czasu nie ćwicze nic i troche sie zaniedbałem (przytyłem i wogóle). Szukam wiec planu na redukcje lub żeby poprostu wyrzeźbic to co teraz jest Potrzebuje planu na sprzęt jaki posiadam: sztanga prosta 180cm z ławeczką prosto-skośną z modlitewnikiem; sztanga łamana 140cm; dwie sztangielki; ławeczka do brzuszków prosto skośna i do tego obciążenie. Proszę o zestaw ćwiczeń na ten właśnie sprzęt gdyż nie mam dostępu do bardziej profesjonalnego ;] Z góry dzięki!!! ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 497


2
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2967
nie wyglądasz na 102 kilo heh

"Bez pracy nie ma kołaczy"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 497


3
napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 17852 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63599
Trening FBW ( w wyszukiwarce jest ) i konieczna dieta z - bilansem kalorycznym (dzial "odzywianie") do tego aeroby zwykle kondycyjne na poczatku potem HIIT
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 497


3
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 497
Do tej pory ćwiczyłem na takim planie:

A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s (12-10-8)
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s (12-10)
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s (12-10)
Plecy:
- Martwy ciąg 3s (12-10-8)
- Podciąganie na drążku w szerokim uchwycie 2s (12-10)
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s (12-10)
- Uginanie nóg w leżeniu 2s (12-10)
- Wspięcia na palcach 2s (12-10)
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s (12-10)

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s (12-10-8)
Barki:
- Military press 2s (12-10)
Tricepsy:
- Wyciskanie „francuskie” sztangi siedząc 2s (12-10)
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s (12-10)
- Unoszenie z opadu 2s (12-10)
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s (12-10)
- Uginanie nóg w leżeniu 2s (12-10)
- Wspięcia na palcach 2s (12-10)
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s (12-10)

Czy nadal moge ćwiczyć tym planem????
I jeśli tak to chciałbym zapytać jakim ćwiczeniem zastąpić pompki na poręczach i podciąganie na drążku??? A i zapomnialbym. Jeszcze pasowało by coś na brzuch pod tą ławke
napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 17852 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63599
Na brzuch zwykle 3 cwiczenia (1 na dolne 1 na skos i 1 na proste gorne) Po 1 dieta jest konieczna. Plan jak dla mnie za bardzo naladowany bardziej cos w strone skroconego FBW lu 5x5 skombinuj. Z innym planem nie trzeba bedzie nic zastepowac
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2308 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9466
Ułóż sobie najpierw diete (poczytaj posty podwieszone jak to zrobić samemu) Moim zdaniem rzeźby bez redukcji nie masz szans zrobić ale moze sie mylę. Ja bym na Twoim miejscu jechał teraz na redukcję a potem jeszcze troche przymasował. Ja cały czas masowałem i teraz musze sie sporo redukować. Co do treningu polecam FBW na redukcje. Pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4591
a co ty chcesz rzezbic ?:D wg. mnie to redukcja i potem jedziesz sobie z suchym miesniem (bardzo bardzo małe przyrosty) albo masuj przy troche wiekszym bf :) to juz wedle zyczenia

Co cie nie zabije to cie wzmocni ...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2183 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23737
połącz FBW (/skrócony FBW) z aerobami
odżywiaj się rozsądnie
[przydałby się ujemny bilans kaloryczny]
stosuj odpowiednie proporcje pomiędzy poszczególnymi treningami a czasem regeneracji
i wszystko powinno być dobrze...
będę trzymał za Ciebie kciuki! :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

14 lat Ćwiczenia

Następny temat

1 pytanko z planu FBW :D

6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu 6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Kiwi – ignorowany alergen? Kiwi – ignorowany alergen?