SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja czy kontynuacja masówki .

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 536

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

21

Waga

84

Wzrost

180

Cel treningowy

Redukcja

Staż treningowy na siłowni

poł roku

Uprawiane inne sporty

tenis, kolarstwo
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 205 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4975
Staz poł roku
sprzet, sztanga prosta łamana, hantle, ławka, wyciag gorny, modlitewnik
dieta wysokobiałkowa
sumple białko 1 tydzien

Zaczne od tego ze moją budowe okreslam na ekto z endo. Zawsze byłem chudy ale z zawartoscia tłuszczu szczegolnie na biodrach i udach. Bardziej wyrazniej niz wszyscy inni uwazam. Od pazdziernika miałem 1 raz stycznosc z siłownia ( hantle) OD grudnia lece na sprzecie wyzej wymienionym oraz z dobrym planem treningowym. Moim celem była masówka. W poł roku przytyłem z 75kg to 84kg.CO do jedzenie zaczałem jesc znacznie wiecej białka i wegli w porownaniu z poprzednimi latami. Przyszedł czas według mnie na redukcje choc mam wahania, Wyczytałem ze mozna robic masówke gdy miesnie brzucha juz widac. U mnie zbytnio ich nie ma lecz tłuszcz na brzuchu nie wystaje tak duzo od klatki co u innych osób. Moze jest to dla mnie mylne. Przede wszystkim dokucza mi tłuszcz na posladkach i udach. Chciałbym poddac waszej ocenie zdjecie i miec obraz jakii cel wybrac. Moje wymiary przed siłownia i dzis
Biceps 33/36
klatka 95/103
brzuch 88/94
udo 60/63
łydka 37/40

Jesli chodzi o redukcje czy wypalił by plan zmniejszenie wegli i dorzuceniu duzo białka z połaczeniem siłowni i aerobów ? zaznaczam ze po streningu siłowym moje aeroby to rower 30-40min albo rower stacjonarny ( interwały). Prosze o opinie


















Zmieniony przez - Szkielet34232 w dniu 2017-03-13 20:24:22

Zmieniony przez - Szkielet34232 w dniu 2017-03-13 20:31:35
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 205 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4975
Dodaje plan treningowy

pon wyciskanie na prostej 4 serie 12-10-8-6
wyciskanie na minusie 12-10-8-6
wykroki 5 serii x10
OHP x5 1- pow
wyciskanie francuskie hantle 5 serii
wspiecie 4x25

wtorek
MW 4 serie
wiośłowanie sztanga 4 serie
szrugsy 4 serie

czwartek

wyciskanie na minusie 12-10-8-6
wykroki 5 serii x10
OHP x5 1- pow
wyciskanie francuskie hantle 5 serii
wspiecie 4x25

piatek
MW 4 serie
wiośłowanie hantlami 4 serie
unoszenie sztangi wzdluz tułowia 4 serie

Po kazdym treningu rower 30-40 min pod gorke/ gory lub stacjonarny interwały 10x20 sekund na maxa



Zmieniony przez - Szkielet34232 w dniu 2017-03-13 21:17:54
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 42296 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 337871
Redukuj bo niestety sporo tam się nazbierało tego tłuszczu delikatna redukcja jak najbardziej mile widziana

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 205 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4975
A trening ok jest?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2086 Napisanych postów 36140 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260634
Co to za trening ? Wygląda trochę jak push/pull ale tylko trochę.

Ja równiez bym redukował, bo sporo tego fatu siedzi.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 205 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4975
Co do aerobow to przez 1 tydzień wrzucic po 20 min na rowerze a w 2 tygodniu juz interwały. Mowa o stacjonarnym. Jest yo moja 1 redukcja
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2086 Napisanych postów 36140 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260634
A po co aż tyle ? Zacznij od wprowadzenia deficytu kcal w diecie. Aero na start 2-3 razy w tygodniu w zupełności wystarczy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 205 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4975
Co do diety bede mieć rozpisana w przyszlym tygodniu. Po korekcie treningu?

Wtorek
Przysiady 4x8
Wykroki 4x8
Wyciskanie na prostej 4 serie z progresja ciężaru
Wyciskanie na skosnej hantlami na minusie 4x staly ciezar
ohp 4x8
Francuskie hantlami 4x8
Wspiecia na lydki 4x20
Aeroby 20 min

Środa
Martwy ciag 4x8 progres
Wioslowanie sztanga staly 4x8
Szrugsy 4x15
Uginanie ramion z hantlami młotkowo 4x5 1.5 powtórzenia
Aeroby 20 min

Piatek jak wtorek aeroby 20 min

Sobota
martwy ciag 4x8
Wioslowanie hantlami
Unoszenie wzdluz tulowia sztangi 4x8
Uginanie ramion młotkowo z hantlami 4x5 1.5 powt.
Aeroby - jazda rowerem 50-60 km



Zmieniony przez - Szkielet34232 w dniu 2017-03-14 19:27:02
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 42296 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 337871
Podziel sobie trening na ćwiczenia push pull i masz gotową receptę na 3 dni treningowe i wykonujesz je zamiennie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 205 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4975
A to nie jest push pull?
Klata nogi barki triceps lydki
Plecy biceps
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 42296 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 337871
No tak ale dlaczego wykonujesz dwa dni pull po kolei a nie robisz je zamiennie ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBT na splita ( plan do oceny)

Następny temat

Prośba o sprawdzenie planu

Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Trening redukcyjny - intensywność