SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja- czarnax3

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 912

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 63
Cel:
-Redukcja
-Poprawa kondycji, siły, wytrzymałości

Trochę o mnie:

Wiek : 18
Waga : 60
Wzrost : 165
Obwód talii w najwęższym miejscu: 77cm
Obwód na wysokości pępka : 83cm
Obwód bioder: 86cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 54cm
Obwód łydki : 36cm
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : brak
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia, zajęcia fitness,boks
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka
Co lubisz jeść na obiad : pierś z kurczaka
Co jako przekąskę : słodycze
Co jako deser :
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: bardzo dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, fitness
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : brak

Przykładowe treningi:
1.Bieżnia 20-30min, skakanka Pol godziny z przerwami na wodę, trening obwodowy typowo pod cross fit :burpees, wymachy kettlem 12kg, wskoki na step, wyrzut sztangi nad głowe 10kg, pompki ,brzuszki wszystko po 1min, 3 obwody, przerwa pomiędzy obwodami 1,30-2,00
2.bieżnia, godzinne zajęcia typu pure pump,pure fire,cycling, tbc lub Abt

Aktualnie chce ułożyć sobie plan tak, aby trenować wytrzymałościowo czyli treningi typu cross fit, aeroby oraz 1 lub 2 razy w tygodniu na ciężarach.

Co do diety aktualnie nie utrzymuje, bo zbyt często podjadam między posiłkami lub skuszę sie na jakieś słodycze.
Jeżeli juz utrzymuje diete,to wstawiam załącznik jak ona przykładowo wygląda.
Mój plan dnia wygląda zazwyczaj tak:
6:00 pobudka
8-15 szkoła
16-18 dom
19-21 trening
w szkole jestem ograniczona co do jedzenia, bo muszę nosić ze sobą. Najczęściej biorę ze sobą jakieś owoce (banan, jabłko, grejpfrut), jajko + pieczywo wasa lub serek wiejski.
W domu czasem jako przekąskę zjadam płatki owsiane z mlekiem i kawałkami owoców.
Posiłki na diecie wyglądają codziennie tak samo, nie mam pomysłu na urozmaicenie jej.
Dołączam zdjęcia sylwetki. Najbardziej zależy mi na spaleniu tłuszczu z brzucha oraz trochę z ud. Akurat nogi mam troche umięśnione, więc nie wiem czy da się poprawić jakoś ich wygląd.

Prosiłabym o jakiś przykładowy plan treningu, jak to sobie wszystko rozłożyc, ćwiczę 5-6 razy w tygodniu. Niedziela zawsze wolna + czasem jeden dzien przerwy jeżeli czuję się przemęczona.
Co do diety to z tego co czytałam to powinnam kolo 2000 tys kalorii spożywać, a nie mam pomysłu co dołożyć do jadłospisu. I tu mam pytanie czy mogłabym dodać w ramach posiłku białko(rozrabiane z mlekiem) i kiedy je najlepiej pić.
Główny cel redukcja tłuszczu, lekkie wyrzeźbienie, ale żeby za bardzo nie rozbudowywały się mięśnie.

Proszę o pomoc ; )










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 10166 Wiek 104 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 124486
Nie wiem czy w ogóle powinnaś liczyć kalorie Niech się wypowie ktoś mądrzejszy.
Wyrzuć śmieci z miski i słodycze.
Jabłko/banan to nie posiłek.
Nabiału 150 g/dziennie (nie mówię o jajkach).
Kurczak jak sklepowy to też out, zamień na indyka.
Poczytaj 'co jedzą ladies' (link podwieszony w regulaminie)

Każda z nas jest ograniczona , ma rodzinę, często dzieci, pracę i każda daje radę z posiłkami w pracy/szkole.

Treningów full ale żaden konkret

Poczytaj dziennik dontknow, jak jej te mięśnie urosły
http://www.sfd.pl/dziennik_DONTKNOW-t749665.html

If you change nothing ... nothing will change!

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282377
Swoim treningiem nic nie zyskasz, bo to jest takie radosne skakanie i machanie sztangą połączone z bieżnią.
Zrób filmik, na którym robisz pompkę, burpee i wyrzut sztangi nad głowę.

Ćwiczyłaś kiedyś siłowo w ogóle? Znasz technikę podstawowych ćwiczeń?
Dieta, 1800 kcal, 130 b/150 ww/reszta tłuszcz

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228104
Dziecino, kpisz sobie z tą dietunią niskowęglowodanową? Chcesz tarczycę rozrypać przed ukończeniem 25. roku życia?!

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 63
ćwiczyłam kilka razy, jestem pod okiem trenerów, więc z techniką bez problemu powinno być.
Piszecie, że treningi bez sensu, a więc jak mam ułożyć, aby było dobrze ?
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282377
Czytałas regulamin tego działu i podwieszone w nim artykuły?

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak wspomoc likwidacje cellulitu u mezczyzny?

Następny temat

Co zrobić, by mieć płaski brzuch?

IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie Mięsna zapiekanka z żółtym serem Mięsna zapiekanka z żółtym serem „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?!