logo
zamknij zamknij

Redukcja bez siłowni.

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3045

0 5 0
napisał(a)
Doresimoth
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1 Napisanych postów 23 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2821
Witam, rozpoczynam ten wątek bez diety. Na początku chciałbym się spytać, jakie ćwiczenia wykonywać bez siłowni podczas redukcji? Mam 17 lat. 184cm i 85kg. Wskaźnik BMR: 2041 kcal.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4238 Napisanych postów 130551 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 606895
trening domatora
bodziec silowy jest konieczny, aby zachowac jak najwiecej mięśnia.
napisał(a)
Doresimoth
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1 Napisanych postów 23 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2821
Trening domatora + 2 godziny w tygodniu tańca 1,5h. Jak by to rozłożyć?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4238 Napisanych postów 130551 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 606895
domator 3 razy w tygodniu minimum, taniec w dni wolne
napisał(a)
Doresimoth
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1 Napisanych postów 23 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2821
Domator na początek bez drążka i hantli... Głównie sprawia mi trudność robienie nawet zwykłych pompek. Kiedyś mocno schudłem i trochę spaliło się mięśni... teraz wiem, co to katabolizm.
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1153 Napisanych postów 41917 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 376031
odżywianie jest najważniejsze więc trzeba będzie się na nim skupić


Zmieniony przez - BPL-G w dniu 2017-04-06 21:39:02
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Doresimoth
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1 Napisanych postów 23 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2821
Lubię biegać, tańczyć, pływać... zdrowe odżywianie bardzo jest ważne i na tym muszę się skupić... plan wykonywania różnych czynności też powinienem rozłożyć jakoś. Ćwiczenia w domu mogę wykonywać, Domatora czemu nie, ale jestem słaby kondycyjnie i szybko się męczę. Góra 10 pompek potrafię zrobić. Podciągnąć się na drążku, to mogę tylko sobie pomarzyć...


Zmieniony przez - Doresimoth w dniu 2017-04-06 21:48:46
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1153 Napisanych postów 41917 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 376031
Zakladajac ze biegasz , tanczysz i plywasz to kondycja jest raczej dobra, a problem z pompkami i podciaganiem wynika z braku sily a tu nie ma innego sposoby niz trening silowy oraz dostarczenie odpowiedniej ilosci skladnikow odzywczych
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
kamilplnk
Ekspert
Szacuny 395 Napisanych postów 5564 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 113013
Doresimoth
Lubię biegać, tańczyć, pływać... zdrowe odżywianie bardzo jest ważne i na tym muszę się skupić... plan wykonywania różnych czynności też powinienem rozłożyć jakoś. Ćwiczenia w domu mogę wykonywać, Domatora czemu nie, ale jestem słaby kondycyjnie i szybko się męczę. Góra 10 pompek potrafię zrobić. Podciągnąć się na drążku, to mogę tylko sobie pomarzyć...



Zmieniony przez - Doresimoth w dniu 2017-04-06 21:48:46
tylko pamietaj zeby te zdrowe odzywianie bylo razem z ujemnym bilansrm kalorycznym inaczej lipa
1
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1153 Napisanych postów 41917 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 376031
Nawet przy ujemnym zrobić kilka pompek nie powinno być większym problem przy podciąganiu już może być inaczej przy większej masie ciała
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Doresimoth
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1 Napisanych postów 23 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2821
Witam po dłuższej przerwie, przez ten czas trochę zmieniło się moje nastawienie, zacząłem uczęszczać na siłownię, i zdecydowałem się na rekompozycję. Jestem typowym skinny fatem, jakbym zaczął się odchudzać, nic by po mnie nie zostało Aktualnie mam 184cm wzrostu i 80,5kg wagi. Zapotrzebowanie to 3064kcal, tłuszcz 103g, białko 192g, węgle 345g. Wrzucam dietę do ocenki. Ćwiczę po http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html







Zmieniony przez - Doresimoth w dniu 2017-07-18 01:21:19
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nutwhey

Następny temat

Pierwszy plan treningowy

Kortyzol i jego znaczenie dla sportowca

Sterydy anaboliczno-androgenne a podaż protein

Glikogen VS trening na czczo

Patrycja Zahorska dołączyła do Fenix Team!

Co jeść przed treningiem?

Takiej nagrody jeszcze nie było!!!

Nabiał - podstawa diety czy zagrożenie dla zdrowia?

Czy wysokie spożycie cukru wpływa niekorzystnie na skórę, włosy i paznokcie?