SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja bez efektu, proszę o pomoc.

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3990

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Ladies SFD. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 187


Witam, mam ogromny problem, w ciągu 3 miesięcy na wadze wskoczyło mi około 4,5 do 5 kg. Początkowo mi to nie przeszkadzało jednak coraz gorzej czuje się w swojej skórze/ciele.

W lipcu zaczęłam biegać, jednak na początku sierpnia musiałam zrezygnować ze względu na straszne bóle w kolanach. Ale nie zniechęcałam się starałam się 3x w tygodniu skakać na skakance, plus brzuszki, scyzoryki. Mamy koniec września efektów zero a nawet gorzej. Moje boczki("schabiki") osiągnęły już 94 cm ;/ dla porównania w pupie mam 98 :(. Nie mam jak chodzić na siłownię - ze względu na brak funduszy i utrudnienia w dojazdach, sprzętu (oprócz TWISTERA) również nie posiadam. Próbowałam hula hop ale nie potrafię nauczyć się kręcić po 1 okręceniu spada, mimo że mam już 2 różne hula hopy (ciężkie i lekkie).
I tu zaczyna się mój problem. Nie mam pojęcia jakie ćwiczenia wykonywać, nie chodzi mi o samo schudnięcie bo ważę 61 kg przy wzroście 171cm, może nie mało ale nie zależy mi żeby ważyć 55. Chciałabym ujędrnić ciało,i usunąć te przeklęte boczki. Ze 3 lata temu regularnie ćwiczyłam mialam piękny kaloryferek a teraz cóż..
Strasznie się boje diety bo w mojej rodzinie jest tendencja do efektu jojo. Dlatego stawiam na ćwiczenia i 5 posiłków dziennie. Oczywiście rezygnacja z chipsów itp.
Powiedzcie mi proszę jakie ćwiczenia powinnam wykonywać, sama już nie wiem co wymyśleć. A ćwiczenia i harmonogramy z internetu nic mi nie dają. NAJGORSZE SĄ TE BOCZKI nic tak bardzo mi nie przeszkadza.
Dodam że przeczytałam wiele wątków na forum i dalej jestem w kropce. Proszę mi pomóc, nie chce tak wyglądać, nie chce nosić rozmiaru 40 :(


Płeć: Kobieta

Wiek: 20

Waga: 61

Wzrost: 171

Obwód klatki: 86

Obwód ramienia: -

Obwód talii: 75

Obwód uda: 58

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: To co już opisałam, w czasie roku akademickiego dochodzą zajęcia na uczelni i bieganie po mieście.

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Brzuszki, scyzoryki, skakanka. Od tygodnia załamałam się i przechodzę kryzys. Nie ćwiczę, brak efektów mnie przytłacza.

Odżywianie: Kocham jeść, nie ograniczam się specjalnie w tym co jem bo są to małe porcje, o regularnych porach. Najgorsze są przekąski, które podjadam w czasie nauki. Co oprócz warzyw i owoców można przegryzać?

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: Bóle kolan, bieganie i rower odpada.

Preferowane formy aktywności fizycznej: ile tylko będzie trzeba, myślę że 3x w tygodniu dam radę.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Nie jestem do nich przekonana, boje się efektu jojo.

Stosowane wcześniej diety: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
dieta jest na cale zycie jak jest t nie ma jojo, jojo to nie tendencja to po prostu zla dieta, albo powrot do złych zwyczajów zywieniowych

Dawno masz bóle kolan?

Dobierz sobie odpowidedni stanik bo ten najprawdopodobniej jest za mały co moze byc przyczyna ze czesc biustu wyłazi ci dołem (to co pokazujesz)

w temacie brzucha bez diety zadne tam skłony i brzuszki nic nie dadza

Nie podałaś nam wszystkich potrzebnych wymiarów ciezko dobrac ci diete
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 187
Mam dobry biustonosz, specjalnie zakreśliłam to co mi się "wylewa", ponieważ nawet bez biustonosza wisi :(

Obwód w biuście : 86
Obwód pod biustem :72
Obwód talii w najwęższym miejscu : 76
Obwód na wysokości pępka : 86
Obwód bioder : 98
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58
Obwód łydki : 33
W którym miejscu najszybciej tyjesz : zdecydowanie pupa i brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biust, uda

Co lubisz jeść na śniadanie: kanapki w jakiekolwiek formie, (najszybciej się je robi), gdy mam czas - twarożek, płatki zbożowe.
Co lubisz jeść na obiad : Cokolwiek oby mięsne ;)
Co jako przekąskę : Warzywa, i wszelkie produkty typu fitness chociaż wiem, że z fitnesem mało maja wspólnego. Mam niestety głupi zwyczaj że podjadam podczas nauki itp dlatego pytalam o zdrowa i niskokaloryczna przekąsę (nie z owocow i warzyw).
Co jako deser : Chipsy kukurydziane(rzadko), żelki,
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : Regularnie, nie biorę
Preferowane formy aktywności fizycznej: Oby nie były to ćwiczenia obciążające kolana i niezbyt monotonne.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : brak

PRZEPRASZAM, dopiero teraz zrozumiałam o co chodziło Pani z niepodaniem wszelkich wymiarów! :)
Zawartość tkanki (policzona na podstawie wiedzy z Internetu) - 25,35%
Bóle kolan miałam już w czasach regularnych treningów - uprawiałam siatkówkę, koszykówkę, gimnastykę (liceum) [Teraz zaczynam . Po tygodniu biegania kontuzje odnowione ;(
rok studiów].
Chodzi mi o to, że nie chce całe życie mierzyć, ważyć porcji jedzenia, chce móc usiąść i wpałaszować schabowego i surówkę bez żadnego ale. Obawiam się, że jeśli przejdę na dietę, a potem (za jakiś czas) nie będę miała czasu jej pilnować (np. sesja) wróci mi z nawiązką.

Może mogłaby mi Pani pomóc, podać niezbyt drastyczną dietę?
I oczywiście ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia! Mam mnóstwo zacięcia ale potrzebuje dobrego planu, harmonogramy z netu jak widać nie pomogły wcale :(

Mam nadzieję, że wszystko już uzupełniłam ;)


Zmieniony przez - cofeegirl w dniu 2011-09-21 19:40:40
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
a tak a tak, ale od dołu tz trzeba wprowadzic tłuszczyk w stanik i spod pach tez
Nie no po prostu wiem ze większość ma z tym problem wiec tak zaznaczam z obowiazku

POczytaj nasz dzialowy regulamin , tam znajdziesz info o diecie itd..
1800kcal podzial w procentach BWT 30/40/30

Postaraj sie cos ulozyc a nad treningiem popracujemy pózniej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228104
Mam dobry biustonosz

W dobrze dobranym biustonoszu fiszbiny przylegają do ciała na całej swej długości, również pomiędzy piersiami

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 187
Wiem i tak jest, na zdjęciu lekko ugięłam się chciałam pokazać tę wiszącą skórę. Jestem załamana czytam o układaniu diety coś próbuję, ale nie wyobrażam sobie codziennego śniadania z jajek itp. Mało wiem o dietach. Jeśli jest źle dobrany to nie wiem już ;/ Dobierany przez brafitterkę czy jak to się to pisze :)
Na razie siedze strasznie wkuywiona i próbuję coś ułożyć! Determinacja!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228104
Walcz!

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 187


Staram się! Do jutra na pewno coś wykombinuje a z waszym wsparciem przestane wstydzić się siebie i będę miała zdrowe nawyki :D!!
O te skórę mi chodziło, przepraszam za jakość zdjęcia.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
laska ty mysl a nie rób zdjecia, zreszta nie lubimy zdjec szczegółow bo ja ci zaraz tez sie zegne i pokaze faldy na swoim brzuchu

Wstawiaj zdjecie calej sylwteki tylek w trok , układaj diete i mysl o treningach
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 187


Namęczyłam się strasznie ale może to i dobrze. Mówiłyście abym ułożyła dietę, zatem zabrałam się za czytanie forum dogłębne oraz wykonywanie obliczeń i wyszło mi coś takiego

Jeśli wszystko jest nie tak, to czy ktoś mógłby wyjaśnić jak POWINNO to wyglądać? (nie wiem już jakie ćwiczenia robić :( będę liczyła na Waszą pomoc dlatego są nie uwzględnione JESZCZE!).

Do diety: oczywiście zielona herbata, 1,5l wody (może być smakowa?), i codziennie rano piję kawę (inaczej nie funkcjonuje).

Czy w czasie takiego dnia (jeśli będę się uczyć = mózg więcej spala) mogę podjadać błonnik? Taki suchy, który wygląda jak karma dla psa? Tak, żeby się zapchać?

Jejku, miałam tyle pytań do Was nocy a teraz nic nie pamiętam. Czy da się do jednej wypowiedzi wstawić kilka zdjęć? Dzisiaj zrobiłam foto całej sylwetki, ale nie wiem czy muszę 3 oddzielne posty walić?

I chyba się załamie jeśli źle to zrobiłam, no cóż czekam na podpowiedzi.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
1800kcla 30/40/30
czyli
bialko 540kcal -135g
weglowodany 180g
tłuszcz 60g jezli chcesz mozesz podniesc tluszcz do 80g a ww opuścic do 140g , jak wolisz

masz za malo tluszczu w swojej diecie, jedz produkty pelnotluste i nie opieraj swojej diety na nabiale, jedna porcja dziennie starczy, moze byc ewentualnie jogurt jako dodatek do sałatki
rano dzem i cukier wywal, w koncu sie odchudzasz a to ani zdrowe ani redukcyjne, suszone morele to znowu nastepna porcja prostych ww, zjedz jak chcesz chociaz normlany owoc i do tego troche orzechów
marchew plus jogurt.. oj ty wiesz dlaczego pozbyłas sie brzucha co ? jesteśmy" w polowie dnia a ty jesz sam cukier zaryzajac nabialem

nie masz warzyw w dicie , nielicz ich ale jedz duze ilości, wieczorem nei jedz weglowodanów, rano zjedz owsianke, nie opieraj sie na chlebie, no i zagryzanie blonnikiem to średni pomysł, chcemy byś przyswajała składniki odzywcze a nie je wymiatala z jelit błonnikiem

wody smakowej nie pij, herbat smakowych tez nie
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Chce poczuć bacik nad sobą. Redukcje czas zacząć.

Następny temat

zabol - w dążeniu do zdrowia i fajnego ciałka

Od bodybuildingu do bobsleinghu Od bodybuildingu do bobsleinghu Naturalne substancje w spalaczach tłuszczu Naturalne substancje w spalaczach tłuszczu Brak snu to brak regeneracji. Jak sen wpływa na regenerację? Brak snu to brak regeneracji. Jak sen wpływa na regenerację? Jak obniżyć poziom estrogenów? Co jeść, a czego unikać Jak obniżyć poziom estrogenów? Co jeść, a czego unikać Michałki czekoladowe low carb Michałki czekoladowe low carb Debiuty Kulturystyczne 2018: Wyniki i relacja Debiuty Kulturystyczne 2018: Wyniki i relacja 60 cm w bicepsie - dramat... 60 cm w bicepsie - dramat... Dieta śródziemnomorska - zasady i przykładowy plan żywienia Dieta śródziemnomorska - zasady i przykładowy plan żywienia