SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja a suplementy

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 529

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 495
Witam. Od stycznia jestem na redukcji. Wykupiłam diete i trening na potreningu. Zalecają by zakupić białko i aminokwasy. Sęk w tym, że niedawno straciłam prace i nie do końca mnie na nie stać. Czy to bardzo odbije się na mojej formie ? Co do diety niestety nie stosuję się do rozpiski bo mnie na to nie stać. Nie do końca radzę sobie jeszcze z tym aby ilosc bialka wegli i tluszczy była na tym samym poziomie codziennie. Chcę zrzucic nadwage i jednocześnie ukształtować sylwetke, czy uda mi się to zrobić zdrowo z pozytkiem dla mojego ciala jesli nie bede brala supli a moja dieta nie do konca bedzie idealnie wywazona dzien w dzien pod wzgledem białka i reszty ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 569 Napisanych postów 7305 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 162070
Hej, spokojnie możesz poprosić o nieuwzględnianie żadnych suplementów w diecie. Jak nazwa wskazuje są to suplementy uzupełniające dietę. Nie są niezbędne i nie zastąpią prawidłowego żywienia. Jeśli zmieniła Ci się sytuacja materialna to również możesz poprosić o uwzględnienie tego w diecie.
Czy uda Ci się osiągnąć cel bez supli? Na pewno.
Czy uda Ci się to jeśli dieta nie będzie wywarzona? Nie można powiedzieć że na 100% nie, ale Twoje szanse maleją.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 2999 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 37683
Białko w prochu nie jest koniecznie potrzebne przy redukcji zwykłych śmiertelników - spokojnie można białko wyciągnąć z produktów spożywczych, bez szkody dla sylwetki.
Jeżeli chodzi o Twoje ostatnie pytanie, to jest ono zbyt mało precyzyjne, aby udzielić odpowiedzi.
Generalnie da się zrzucić nadwagę i kształtować sylwetkę relatywnie niskim kosztem. Tanie wartościowe jedzenie to np podroby, ziemniaki, śledzie, smalec, ryż/kasze na wagę itp. Nie trzeba od razu żywić się polędwicą cielęcą z quinoa ale zawsze nieprzetworzone produkty będą droższe niż zupki chińskie i inne tego typu "jedzenie".
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 495
Staram się jeść zdrowo tyle, że jesli mam jesc tyle kurczaka ile mam w przepisach to na pewno finansowo bym nie wyrobila. Mam nadzieję, że wyjdzie spoko na razie -6 kg od 2 stycznia. Staram się ćwiczyć na 100% możliwości 3 razy silowe i 2 razy cardio. Szkoda ze brak mi hajsu bo czasami mam straszne zakwasy po 3, 4 dni mysle ze po suplach to by się tak nie zdarzało w takim stopniu.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1578 Napisanych postów 4555 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 190588
Jeżeli wcześniej nie ćwiczyłaś, to DOMSy (zwane mylnie zakwasami) są dość normalnym objawem. Organizm musi się przyzwyczaić do ruchu, nowych ćwiczeń, ciężarów. I dołączenie do diety białka w prochu nie poprawi regeneracji. Niektórzy twierdzą, że BCAA regenerację wspomaga, ale inni tego nie odczuwają - więc nie ma sobie co wmawiać, ze "po suplach byłoby lepiej". Bo raczej by nie było.

Κατά τον δαίμονα εαυτού.
------
Mój dziennik: http://www.sfd.pl/DT__Ghorta_ghrrromi_fat-t1096396.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 495
Dużo ludzi mi mówiło, że ważne są suple przy regeneracji. Myślałam, że bez nich organizm będzie w gorszej formie i bałam się, że przez to osiągne gorsze wyniki przy tym samym nakładzie pracy. Dzięki za odpowiedź w tej kwestii.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 495
Ahh i jeszcze jedna sprawa która mnie nurtuje. Czy zmiana arerobów faktycznie jest ważna ? Osobiście preferuje rowerek bieżnie mniej a orbitrek wgl do mnie nie przemawia. Czy wykonując cardio tylko na rowerku osiągne gorsze efekty niż ćwicząc wymiennie.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 2999 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 37683
Krecenie aerobow dla samych aerobow jest slaba strategia treningowa w mojej opinii. Jak lubisz rowerek to rob rowerek i noe rozkladaj wszystkiego na czesci pierwsze :)
Ciesz sie treningiem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DT Esther

Następny temat

Zielona Eveline

Płatki owsiane czy płatki jaglane? Płatki owsiane czy płatki jaglane? Leksykon suplementacji: kwas ALA Leksykon suplementacji: kwas ALA Dlaczego na redukcji zaleca się jeść więcej białka? Dlaczego na redukcji zaleca się jeść więcej białka? Majewski i kultura wypowiedzi Majewski i kultura wypowiedzi Melvin Anthony i jego sensacyjne podwójne życie! Melvin Anthony i jego sensacyjne podwójne życie! Polekowe zaburzenia erekcji u kulturystów Polekowe zaburzenia erekcji u kulturystów Marcin Łopucki - seksi? Marcin Łopucki - seksi? Niestabilność odcinka lędźwiowego, jak jej unikać? Niestabilność odcinka lędźwiowego, jak jej unikać?