SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja a suplementy

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 615

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 502
Witam. Od stycznia jestem na redukcji. Wykupiłam diete i trening na potreningu. Zalecają by zakupić białko i aminokwasy. Sęk w tym, że niedawno straciłam prace i nie do końca mnie na nie stać. Czy to bardzo odbije się na mojej formie ? Co do diety niestety nie stosuję się do rozpiski bo mnie na to nie stać. Nie do końca radzę sobie jeszcze z tym aby ilosc bialka wegli i tluszczy była na tym samym poziomie codziennie. Chcę zrzucic nadwage i jednocześnie ukształtować sylwetke, czy uda mi się to zrobić zdrowo z pozytkiem dla mojego ciala jesli nie bede brala supli a moja dieta nie do konca bedzie idealnie wywazona dzien w dzien pod wzgledem białka i reszty ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 977 Napisanych postów 8584 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 435286
Hej, spokojnie możesz poprosić o nieuwzględnianie żadnych suplementów w diecie. Jak nazwa wskazuje są to suplementy uzupełniające dietę. Nie są niezbędne i nie zastąpią prawidłowego żywienia. Jeśli zmieniła Ci się sytuacja materialna to również możesz poprosić o uwzględnienie tego w diecie.
Czy uda Ci się osiągnąć cel bez supli? Na pewno.
Czy uda Ci się to jeśli dieta nie będzie wywarzona? Nie można powiedzieć że na 100% nie, ale Twoje szanse maleją.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 2999 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 37941
Białko w prochu nie jest koniecznie potrzebne przy redukcji zwykłych śmiertelników - spokojnie można białko wyciągnąć z produktów spożywczych, bez szkody dla sylwetki.
Jeżeli chodzi o Twoje ostatnie pytanie, to jest ono zbyt mało precyzyjne, aby udzielić odpowiedzi.
Generalnie da się zrzucić nadwagę i kształtować sylwetkę relatywnie niskim kosztem. Tanie wartościowe jedzenie to np podroby, ziemniaki, śledzie, smalec, ryż/kasze na wagę itp. Nie trzeba od razu żywić się polędwicą cielęcą z quinoa ale zawsze nieprzetworzone produkty będą droższe niż zupki chińskie i inne tego typu "jedzenie".
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 502
Staram się jeść zdrowo tyle, że jesli mam jesc tyle kurczaka ile mam w przepisach to na pewno finansowo bym nie wyrobila. Mam nadzieję, że wyjdzie spoko na razie -6 kg od 2 stycznia. Staram się ćwiczyć na 100% możliwości 3 razy silowe i 2 razy cardio. Szkoda ze brak mi hajsu bo czasami mam straszne zakwasy po 3, 4 dni mysle ze po suplach to by się tak nie zdarzało w takim stopniu.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 5323 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 248674
Jeżeli wcześniej nie ćwiczyłaś, to DOMSy (zwane mylnie zakwasami) są dość normalnym objawem. Organizm musi się przyzwyczaić do ruchu, nowych ćwiczeń, ciężarów. I dołączenie do diety białka w prochu nie poprawi regeneracji. Niektórzy twierdzą, że BCAA regenerację wspomaga, ale inni tego nie odczuwają - więc nie ma sobie co wmawiać, ze "po suplach byłoby lepiej". Bo raczej by nie było.

Κατά τον δαίμονα εαυτού.
------
Zrzutka dla Jawora: http://www.sfd.pl/Wyciskamy_z_Jaworem-t1163479.html
Mój dziennik: http://www.sfd.pl/DT__Ghorta_ghrrromi_fat-t1096396.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 502
Dużo ludzi mi mówiło, że ważne są suple przy regeneracji. Myślałam, że bez nich organizm będzie w gorszej formie i bałam się, że przez to osiągne gorsze wyniki przy tym samym nakładzie pracy. Dzięki za odpowiedź w tej kwestii.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 502
Ahh i jeszcze jedna sprawa która mnie nurtuje. Czy zmiana arerobów faktycznie jest ważna ? Osobiście preferuje rowerek bieżnie mniej a orbitrek wgl do mnie nie przemawia. Czy wykonując cardio tylko na rowerku osiągne gorsze efekty niż ćwicząc wymiennie.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 2999 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 37941
Krecenie aerobow dla samych aerobow jest slaba strategia treningowa w mojej opinii. Jak lubisz rowerek to rob rowerek i noe rozkladaj wszystkiego na czesci pierwsze :)
Ciesz sie treningiem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DT Esther

Następny temat

Zielona Eveline

"Neckzilla" Jeff King - niezrealizowany potencjał! "Neckzilla" Jeff King - niezrealizowany potencjał! 6 sposobów na szybki powrót do sił 6 sposobów na szybki powrót do sił Jak poprawić  siłę całego ciała Jak poprawić siłę całego ciała Sterydy zwiększają ryzyko kontuzji Sterydy zwiększają ryzyko kontuzji BCAA obniża zmęczenie podczas treningu BCAA obniża zmęczenie podczas treningu Ile sterydów tak naprawdę biorą kulturyści?! Ile sterydów tak naprawdę biorą kulturyści?! Brad Castleberry - najbardziej znienawidzony człowiek w branży Brad Castleberry - najbardziej znienawidzony człowiek w branży Kulturystyka odmieniła jego życie Kulturystyka odmieniła jego życie