SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja - plan żywieniowy w DT i DNT

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1081

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

26

Płeć

mężczyzna

Waga

78

Wzrost

170

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

20%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca siedząca, trening 3 razy w tygodniu

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia 3x w tygodniu, bieżnia po siłowni

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

low carb - utrata 9 kg

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

w przyszłości tak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1624
Witam,
Poniżej dwa jadłospisy... proszę o ocenę. Chciałbym zbić wagę do 70 kg i dopiero wtedy przejść na masówkę. Od stycznia schudłem 9 kg na low carb, teraz chcę podbić węglowodany, gdyż wcześniej nie ćwiczyłem siłowo, jedynie aeroby na rowerku. W DT glukoza po treningu rozcieńczona z wodą i cytryną na uzupełnienie glikogenu (jaka dawka wystarczająca?) Czy po low carb waga nie skoczy po podbiciu węgli o ponad 50g?

Płeć : mężczyzna
Wiek : 26
Waga : 78
Wzrost : 170
Obwód klatki : 102
Obwód ramienia : 35
Obwód talii : 89
Obwód uda : 64
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia + bieżnia po treningu (40 min)
Odżywianie : od jakiegoś czasu tylko zdrowa żywność
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : perfekt
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, w przyszłości
Stosowane wcześniej diety : low carb




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,

zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 4187 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78927
jak podbijesz wegle to licz sie z tym tez, ze kalorie wzrosnął tez wiec wez to pod uwage.. i 50g nie powinno negatywnie sie odbic na redukcji.. poza tym ogarnij sobie posiłek potreningowy, bo opcja jogurt + jajka to nie jest najlepsza opcja.. daj pelnowartosciowy posilek, przedewszystkim uwzglednij dobre zrodla wegli przy tym.. zamiast tej glukozy ja bym normalny posilek zjadl ze zwiekszoną iloscią weglowodanów w takim przypadku..

Impossible Is Nothing

Pomogłem ? Daj SOG'a :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1624
jajka i jogurt to posilek przedtreningowy. po treningu ryz/kasza, kurczak+pomidor. ta glukoza dlatego ze posilek potreningowy to moj ostatni posilek i dlatego chce dostarczyc wegli bezposrednio po treningu z glukozy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Połączenie supli

Następny temat

Czy robić redukcję ?

6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu 6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Kiwi – ignorowany alergen? Kiwi – ignorowany alergen?