SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja - dieta niskowęglowodanowa, a treningi. prośba o ocene

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 2221

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 107 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1558
Mój cel, to zmniejszenie BF. z 14-15%, na 10 %. mam 5 tygodni. Realne? Waga 77(na początku redukcji), wzrost - 174

A teraz moja dieta:
Śniadanie, godz. 8:
Omlet z 60 gram płatków owsianych i 2 jaj, na 3 g. oliwy z oliwek. Do tego 20 g WPC z wodą
[B=35, T=19, W=40, kcal=468]

II śniadanie, godz. 11:
Tuńczyk w wodzie 130g
Chleb orkiszowy (ma niski IG) 60 g
+ warzywka 100g
B=26 T=5 W=32 Kcal=283

trening "A6W"

Obiad przed treningiem, 14.30:
Pierś kurczaka 100 g
Makaron pełnoziarnisty 60 g
+ warzywka 100g

B=33 T=2 W=43 Kcal=330

TRENING, godzina 16 - 17

Po treningu, godz. 17.20
WPC 35 g, z mlekiem 2% 150g.
Banany 250g
B=34 T=6 W=65 Kcal=449

Kolacja 19.30:
Polędwica wołowa 120 g
Oliwa z oliwek 3 g
+ warzywka 200g
[B=30, T=8, W=5, kcal=215]

II Kolacja, 22.30
Twaróg chudy: 115g
Oliwa z oliwek: 5 g
[b=23, t=6, w=4, kcal=158]

ŁĄCZNIE: B-182g, T-46g, W-189g, 1903kcal
na kg masy ciała: B=2,4 ; T=0,6 ; W=2,5 ; kcal=25,4

Jestem na tej diecie od tygodnia i wydaje mi się że idzie całkiem nieźle
No ale może jakieś poprawki?
Mój trening to: pon, śr, pt- siłownia i trening FBW, a po nim 10 minut cardio. Wt, czw,sob - wykonuję 15-20 minut HIIT (czasem na orbitrecku, czasem robię to w postaci marszobiegów). Każdego dnia wykonuję a6w na brzuch.
Jeśli chodzi o suplementację : biore spalacz LipoPack Treca, przed obiadem lub przed ćwiczeniami. Ponadto BCAA dla utrzymania mięśni. Zastanawiam się nad dorzuceniem małej dawki HMB.

Teraz moje pytania:
1. dzienne zapotrzebowanie BCAA dzielić tylko na przed i po treningu (siłka lub hiit, w zalezności od dnia), czy też zrobić mniejsze porcje, zeby wziąśc też przed i po ćwiczeniach a6w, które wykonuje we wcześniejszych godzinach niż trening główny?
2. Posiłek potreningowy - cholera, nie wiem jak będzie najlepiej, na redukcji jesc te banany czy nie? Jesli tak to po jakiego typu treningach, czy moze po kazdym treningu? Jesli nie banany, to co i w jakich godzinach?? Myslalem zeby przejsc na tryb, ze po siłce z treningiem cardio zjadac banany, a po treningach HIIT zjadac jakies węgle złozone, po godzinie od treningu. Czy może wogole przejsc na wegle złożone? jesli tak , to jesc je zaraz po treningu, czy odczekac jakis czas?
3. własnie zwróciłem uwage na to ze w posiłku przedtreningowym jest mało kcal, bo nie ma tam tłuszczy. Dac tam troche węgli z 1 lub 2 śniadania?
4. Czy trzymać się takiej diety, czy z czasem może modyfikować ją odjęciem kcal węgli i zmniejszeniem sumy kcal/zastąpieniem części węgli tluszczami. Która opcja mogłaby byc korzystniejsza?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 3957 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48496
1. a6w w ogóle bym nie robił, przereklamowany system, marne efekty, ćwicz brzuch na siłowni
bcaa nie ma sensu tutaj
2. posiłek potreningowy z samych bananów czy to na redukcji czy na masie to słaby pomysł
najlepiej zjedz jakieś ww złożone o wyższym ig - ryż biały, ziemniaki
albo zjedz np. 1 banana i dodaj jakieś wafle ryżowe
banany zawierają fruktozę, trochę frukto po treningu nie zaszkodzi, ale to nie są ww które potrzebują nasze mięśnie
odżywka na wodzie!!

3. zależy jak z powerem na treningu
jak zdecydujesz się dodać to nie kosztem innego posiłku
najwyżej zwiększ aktywność
bo kcal i tak masz mało

4. jak zastój to najlepiej dowal aktywności
tłuszczy nie tnij bo i tak masz ich mało

przed snem walnij twaróg tłusty/półtłusty
dorzuć na kolację warzywa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1168 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13775
Po co Ci taki niski BF? Mięcha dużo popalisz i nie ciekawie to bedzie wyglądac
1

"Abs of a skinny guy is like a fat girl with big boobs... it dosent count."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 107 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1558
ad1 ) Chyba tak zrobie, zacząłem drugi tydzien i jestem troche znużony... Choć z drugiej strony czysta ciekawość sprawia ze fajnie byłoby zrobić choć raz to a6w:P

ad2 ) Dzięki wielkie, tak właśnie zrobię.

ad3 ) Nie mówiłem o odejmowaniu tłuszczy, tylko węgli, a dodaniu zamiast nich własnie dodatkowych tłuszczy. Wiem, jakoś dziwnie skonstruowałem to zdanie i mogłes zle mnie zrozumieć:P

jem na noc twaróg chudy z oliwa, to nie lepsze od twarogu tłustego? a w kolacji jest 200 gram warzyw II kolacja to własnie posilek na noc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 107 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1558
moze przesadziłem z tym BF moje pomiary nie były wykonywane zadnym profesjonalnym urządzeniem, a jedynie na tej stronie: http://www.zmierz-bf.za.pl/BF.swf
Nie wiem nawet czy napewno w dobrym punkcie dokonuje pomiaru. Być może jest go pare % więcej, ale po prostu czuje ze jest go ciągle wiecej niż bym sobie życzył. Chce go troche stracic, osiągnąć swój cel ktory pogrywa mi od ponad roku (wtedy byłem jeszcze grubaskiem i po prostu postanowiłem schudnąć -> bylo 92 kg!). Ostatnio troche odpusciłem bo faktycznie nie jest juz zle. Niemniej postanowiłem ze sprubuje zrzucic ile sie da, pierwszy raz w życiu na wakacyjnym wyjeździe mieć krate na brzuchu, a nie worek. No a po tym poważnie wziąść się za budowanie masy, z poczuciem ze osiągnąłem swój podstawowy cel:) To po prostu kwestia ambicji, motywacji, i sprawdzenia - czy faktycznie się da.
Moze przesadziłem z tymi 10% na końcu, bo nie wiem ile dokładnie mam teraz. Trudno mi więc ocenić jaki to ma być poziom, byleby poszło z 4-5% w dół.

Jak mi poszło - napewno dam pochwale sie wynikami:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 3957 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48496
tak tłusty jest lepszy, mniej przetworzony, a nasycone tłuszcze też są potrzebne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 107 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1558
a wracając do posiłku potreningowego - jeść węgle i WPC zarówno po treningach na siłce i po treningach HIIT w dni bez siłki? Czy po HIIT lepiej samo białko?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 3957 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48496
daj jakieś ww po hiit, mniej niż po siłowni
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sucha masa mięśniowa oparta o 10 wskazówek żywieniowych

Następny temat

rowerek a szczupłe uda... pytanie do obliques i innych...