SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja - deficyt energetyczny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 387

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2037
Witam wszystkich ;)
Postanowiłem, że od jutra rozpocznę redukcję, jednakże mam problem z określeniem zapotrzebowania kalorycznego i deficytu energetycznego. Mam 180 cm wzrostu przy wadze 80 kg. Wykonuje 4 treningi siłowe, aktualnie bez żadnej formy cardio. Zastanawiam się, czy na początek 2600 kcal + dołożenie 3 treningów interwałowych w tygodniu będzie dobrym pomysłem?
Z góry dzięki za pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2485 Napisanych postów 62517 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 516563
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2037
2600-2700 z samymi treningami siłowym, wielkie dzięki za link :). Więc teoretycznie przy dołożeniu interwałów waga powinna zacząć spadać?
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 35 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1349
bez interwałów bedzie spadac juz ja bym narazie sobie odpuscił interwały a zostawił na dalszy etap redukcji
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2037
Hmmm, w sumie mogę poczekać tydzień, ogarnąć co się będzie działo z wagą i ewentualnie coś dołożyć. Tylko czy nie będzie tak, że powiedzmy, jestem na zerowym bilansie (mniej więcej), to waga raczej schodzić nie będzie, bo nie będę na deficycie?


Zmieniony przez - Szaryyy w dniu 2017-02-17 21:49:23
1
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2648 Napisanych postów 14186 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 122050
Skoro kalkulatora jak sam zauważyłeś wylicza pułap kalorii mniej więcej, to lepiej pobyć sobie na spokojnie 1-2 tygodnie, by zobaczy co dzieje się nie z wagą, ale przede wszystkim z obwodami, bo to one powinny być głównym wyznacznikiem, tego jak kształtuje się sylwetka.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2037
I tak też zrobię, dzięki :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9703
ja miałem tak ze waga stała przez 3 -4tyg a pas leciał ale na 5tyg poleciało zaraz 1,5 kg
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1354 Napisanych postów 24704 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 381467
Wagę się nie sugeruj, jedynie obwodami - całkowitą kompozycją sylwetki.
Dietę należy korygować w oparciu o reakcję organizmu na dany pułap kalorii.

Tydzień czasu nie jest wyznacznikiem tego czy idzie czy nie idzie.

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2010 Napisanych postów 50376 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 462548
Rzeczywiście istotne będą obwody i wygląd sylwetki a niekoniecznie masa ciała. Poza tym często trzeba więcej czasu niż 1, czy 2 tygodnie aby cokolwiek stwierdzić.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"Oreo"

Następny temat

pierwsza redukcja 65kg

Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka! Higiena snu, jak o nią zadbać? Higiena snu, jak o nią zadbać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Problemy ze stawami - co robić? Problemy ze stawami - co robić?