logo
zamknij zamknij

Redukcja - deficyt energetyczny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 344

0 5 0
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2035
Witam wszystkich ;)
Postanowiłem, że od jutra rozpocznę redukcję, jednakże mam problem z określeniem zapotrzebowania kalorycznego i deficytu energetycznego. Mam 180 cm wzrostu przy wadze 80 kg. Wykonuje 4 treningi siłowe, aktualnie bez żadnej formy cardio. Zastanawiam się, czy na początek 2600 kcal + dołożenie 3 treningów interwałowych w tygodniu będzie dobrym pomysłem?
Z góry dzięki za pomoc :)
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2021 Napisanych postów 60427 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 502708
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2035
2600-2700 z samymi treningami siłowym, wielkie dzięki za link :). Więc teoretycznie przy dołożeniu interwałów waga powinna zacząć spadać?
1
napisał(a)
endy2
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 35 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1349
bez interwałów bedzie spadac juz ja bym narazie sobie odpuscił interwały a zostawił na dalszy etap redukcji
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2035
Hmmm, w sumie mogę poczekać tydzień, ogarnąć co się będzie działo z wagą i ewentualnie coś dołożyć. Tylko czy nie będzie tak, że powiedzmy, jestem na zerowym bilansie (mniej więcej), to waga raczej schodzić nie będzie, bo nie będę na deficycie?


Zmieniony przez - Szaryyy w dniu 2017-02-17 21:49:23
1
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2182 Napisanych postów 12842 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 88165
Skoro kalkulatora jak sam zauważyłeś wylicza pułap kalorii mniej więcej, to lepiej pobyć sobie na spokojnie 1-2 tygodnie, by zobaczy co dzieje się nie z wagą, ale przede wszystkim z obwodami, bo to one powinny być głównym wyznacznikiem, tego jak kształtuje się sylwetka.
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2035
I tak też zrobię, dzięki :)
napisał(a)
redukcjia1
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9698
ja miałem tak ze waga stała przez 3 -4tyg a pas leciał ale na 5tyg poleciało zaraz 1,5 kg
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1084 Napisanych postów 23418 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 261484
Wagę się nie sugeruj, jedynie obwodami - całkowitą kompozycją sylwetki.
Dietę należy korygować w oparciu o reakcję organizmu na dany pułap kalorii.

Tydzień czasu nie jest wyznacznikiem tego czy idzie czy nie idzie.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 48180 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 376617
Rzeczywiście istotne będą obwody i wygląd sylwetki a niekoniecznie masa ciała. Poza tym często trzeba więcej czasu niż 1, czy 2 tygodnie aby cokolwiek stwierdzić.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"Oreo"

Następny temat

pierwsza redukcja 65kg

Maszyna i Fenix na wczasach w Łebie!

Dziurska wraca do IFBB

Jak uniknąć niespodzianek z odżywką białkową?

Gotowanie jako jedyna słuszna metoda obróbki

Grzegorz Kępa zmienia decyzję!

Kiedy powiedzieć stop diecie redukcyjnej?

Porusz swoją klatę - trzydniowy plan treningowy

Kreatyna - dlaczego puchnę?