logo
zamknij zamknij

Redukcja - deficyt energetyczny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 363

0 5 0
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2037
Witam wszystkich ;)
Postanowiłem, że od jutra rozpocznę redukcję, jednakże mam problem z określeniem zapotrzebowania kalorycznego i deficytu energetycznego. Mam 180 cm wzrostu przy wadze 80 kg. Wykonuje 4 treningi siłowe, aktualnie bez żadnej formy cardio. Zastanawiam się, czy na początek 2600 kcal + dołożenie 3 treningów interwałowych w tygodniu będzie dobrym pomysłem?
Z góry dzięki za pomoc :)
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2216 Napisanych postów 61403 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 509376
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2037
2600-2700 z samymi treningami siłowym, wielkie dzięki za link :). Więc teoretycznie przy dołożeniu interwałów waga powinna zacząć spadać?
1
napisał(a)
endy2
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 35 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1349
bez interwałów bedzie spadac juz ja bym narazie sobie odpuscił interwały a zostawił na dalszy etap redukcji
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2037
Hmmm, w sumie mogę poczekać tydzień, ogarnąć co się będzie działo z wagą i ewentualnie coś dołożyć. Tylko czy nie będzie tak, że powiedzmy, jestem na zerowym bilansie (mniej więcej), to waga raczej schodzić nie będzie, bo nie będę na deficycie?


Zmieniony przez - Szaryyy w dniu 2017-02-17 21:49:23
1
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2421 Napisanych postów 13663 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 112602
Skoro kalkulatora jak sam zauważyłeś wylicza pułap kalorii mniej więcej, to lepiej pobyć sobie na spokojnie 1-2 tygodnie, by zobaczy co dzieje się nie z wagą, ale przede wszystkim z obwodami, bo to one powinny być głównym wyznacznikiem, tego jak kształtuje się sylwetka.
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2037
I tak też zrobię, dzięki :)
napisał(a)
redukcjia1
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9698
ja miałem tak ze waga stała przez 3 -4tyg a pas leciał ale na 5tyg poleciało zaraz 1,5 kg
napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1237 Napisanych postów 24111 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 336103
Wagę się nie sugeruj, jedynie obwodami - całkowitą kompozycją sylwetki.
Dietę należy korygować w oparciu o reakcję organizmu na dany pułap kalorii.

Tydzień czasu nie jest wyznacznikiem tego czy idzie czy nie idzie.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1851 Napisanych postów 49346 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 428495
Rzeczywiście istotne będą obwody i wygląd sylwetki a niekoniecznie masa ciała. Poza tym często trzeba więcej czasu niż 1, czy 2 tygodnie aby cokolwiek stwierdzić.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"Oreo"

Następny temat

pierwsza redukcja 65kg

Homocysteina vs sterydy anaboliczne. Czy jest się czego bać?

Magdalena Omarska wraca na scenę!

Bikini fitness: czy to ma sens?

Kamica żółciowa u sportowców - przyczyny i zapobieganie

Najgłupsze trendy treningowe i żywieniowe w Internecie

Mięsa mielone - porównanie okiem dietetyka

Jak radzić sobie z dietą w pracy i w szkole?

Tomasz Słodkiewicz znowu wolny?