logo
zamknij zamknij

Redukcja - deficyt energetyczny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 321

0 5 0
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2019
Witam wszystkich ;)
Postanowiłem, że od jutra rozpocznę redukcję, jednakże mam problem z określeniem zapotrzebowania kalorycznego i deficytu energetycznego. Mam 180 cm wzrostu przy wadze 80 kg. Wykonuje 4 treningi siłowe, aktualnie bez żadnej formy cardio. Zastanawiam się, czy na początek 2600 kcal + dołożenie 3 treningów interwałowych w tygodniu będzie dobrym pomysłem?
Z góry dzięki za pomoc :)
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1864 Napisanych postów 59272 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 494286
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2019
2600-2700 z samymi treningami siłowym, wielkie dzięki za link :). Więc teoretycznie przy dołożeniu interwałów waga powinna zacząć spadać?
1
napisał(a)
endy2
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 35 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1349
bez interwałów bedzie spadac juz ja bym narazie sobie odpuscił interwały a zostawił na dalszy etap redukcji
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2019
Hmmm, w sumie mogę poczekać tydzień, ogarnąć co się będzie działo z wagą i ewentualnie coś dołożyć. Tylko czy nie będzie tak, że powiedzmy, jestem na zerowym bilansie (mniej więcej), to waga raczej schodzić nie będzie, bo nie będę na deficycie?


Zmieniony przez - Szaryyy w dniu 2017-02-17 21:49:23
1
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2029 Napisanych postów 12412 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 75804
Skoro kalkulatora jak sam zauważyłeś wylicza pułap kalorii mniej więcej, to lepiej pobyć sobie na spokojnie 1-2 tygodnie, by zobaczy co dzieje się nie z wagą, ale przede wszystkim z obwodami, bo to one powinny być głównym wyznacznikiem, tego jak kształtuje się sylwetka.
napisał(a)
Szaryyy
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 48 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2019
I tak też zrobię, dzięki :)
napisał(a)
redukcjia1
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 321 dni Przeczytanych tematów 9698
ja miałem tak ze waga stała przez 3 -4tyg a pas leciał ale na 5tyg poleciało zaraz 1,5 kg
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 976 Napisanych postów 22784 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 203609
Wagę się nie sugeruj, jedynie obwodami - całkowitą kompozycją sylwetki.
Dietę należy korygować w oparciu o reakcję organizmu na dany pułap kalorii.

Tydzień czasu nie jest wyznacznikiem tego czy idzie czy nie idzie.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1507 Napisanych postów 47121 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 330732
Rzeczywiście istotne będą obwody i wygląd sylwetki a niekoniecznie masa ciała. Poza tym często trzeba więcej czasu niż 1, czy 2 tygodnie aby cokolwiek stwierdzić.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"Oreo"

Następny temat

pierwsza redukcja 65kg

Bezglutenowy makaron z owocami i odżywką białkową

Norbert Tymczak chce przenieść siłownię!

Kofeina a metabolizm glukozy i stan zapalny

Najgorsze ćwiczenia siłowe dla kobiet

Pchanie obciążenia

Pieczony łosoś z ziemniakami i szpinakiem

Czy kobiety powinny wykonywać wyciskanie sztangi leżąc?

Plank - jak prawidłowo wykonywać?