SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja - czy robię to dobrze?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2420

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

28

Płeć

Mężczyzna

Cel

Redukcja

Waga

113

Wzrost

178

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

35%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca w biurze/budowa, sporty zespołowe

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Różne sporty zespołowe, aeroby/interwały, siłownia własna - wszystko co potrzebne do podstawowego treningu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Dieta zbilansowana,lowcarb

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

brak przeciwskazań

Stosowana lub planowana suplementacja

Animal flex, omega 3, kreatyna, ZMA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 273 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14758
Witam.

Na forum jestem od dawna, jednak praca w delegacji zrobiła swoje i człowiek trochę się zapuścił. Jednak teraz nastały lepsze czasy i pora wrócić do "dobrej" wagi oraz systematycznych treningów.
Temat zakładam w celu uwag/podpowiedzi co robię źle,co poprawić itd. :)
Redukcję zacząłem w zeszłym tygodniu od pułapu ~2900kcal, czyli delikatnie ujemny bilans.
Na obecną chwilę trening to: split 3x tydzień oraz aeroby 3x tydzień[póki co delikatnie żeby stawy jak najmniej odczuły).
Suplementacja: kreatyna - stała suplementacja; Animal Flex na wspomniane stawy; Omega 3 - nie przepadam za rybami; ZMA - regeneracyjnie na nockę.
Do tego zakupioną mam przedtreningówkę NOX PUMP ale jest to rzecz na dalszy czas, ewentualnie na gorszy dzień z brakiem motywacji. W aresnale posiadam jeszcze Animal Cuts, jednak to to już jest zupełna melodia przyszłości.

To tak w skrócie. Dieta oczywiście nie jest sztywna, jak w załączeniu. Następuje różna rotacja, w zależności na co mam ochotę. Do tego oczywiście warzywa świeże. :)

Pozdrawiam i czekam na uwagi.


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56234 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600936
Mając 35% tkanki tłuszczowej nie potrzebujesz takich ilości białka. Potrzebujągo Twoje mięśnie, a nie tłuszcz. Wylicz je na beztłuszczową masę ciała.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 273 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14758
Ok. Dzięki za spostrzeżenie. Czy suplementacja jest w miarę ok? Dodawać coś?

Pierwszy tydzień zleciał: -1,2kg; w pasie[najszersze miejsce]: -4cm.
Oczywiście na samym początku tak dobrze pójdzie, dalej wiadomo jak będzie ;]


Zmieniony przez - Stachu442 w dniu 2018-06-11 16:51:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 616 Napisanych postów 2510 Wiek 29 lat Na forum 354 dni Przeczytanych tematów 41688
suple ok
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 273 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14758
Dziękuję za podpowiedzi. Co jakiś czas [hmm... 2 tygodnie?] będę wrzucał zdjęcia porównawcze. A jak się trochę zmotywuję to i dziennik założę :)
Pozdrawiam :)



Zmieniony przez - Stachu442 w dniu 2018-06-11 18:29:24

Zmieniony przez - Stachu442 w dniu 2018-06-11 18:29:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 616 Napisanych postów 2510 Wiek 29 lat Na forum 354 dni Przeczytanych tematów 41688
powodzenia
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 273 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14758
Wrzucę jeszcze swoją facjatę do ewentualnych przyszłych porównań i życzcie motywacji ;]

Pozdrawiam.
















Wybaczcie za obrócone zdjęcia ;/ W momencie wstawiania było "niby" ok, czyli pionowo.



Zmieniony przez - Stachu442 w dniu 2018-06-11 21:51:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550957
Chcesz motywacji , to załóż odrazu dziennik . Zmodyfikuj diete i działaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56234 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600936
Nie wyglądasz na 35%. Wrzuć bez koszulki. Zdjęcia możesz robić co miesiąc. Obwody co tydzien.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 273 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14758
Zdjęcie zrobione z 3 miesiące temu.
Jest co zrzucać, niestety ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56234 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600936
Zdecydowanie jest. Warto zejść jak najniżej z poziomem tkanki tłuszczowej.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Niska waga a sporo tłuszczu na brzuchu