SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja - Dieta - Plan treningowy -> Pomoc Experta

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 428

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

27

Waga

124

Wzrost

183

Staż treningowy

brak

Obwód pasa

120

Obwód klatki piersiowej

136

Obwód uda

75

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

brak

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

Zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej

Silownia , Basen

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

brak

Wrażliwość na stymulanty

brak

Możliwosci finansowe

nieograniczone

Cel/problem/opis

Redukcja
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34
Witam wszystkich , potrzebuje pomocy w ułożeniu plany treningowego oraz odpowiedniej diety redukcyjnej , przeszukałem forum i znalazłem kilka wskazówek , lecz przydałaby się pomoc expertow , na celu mam redukcje wagi z 124kg - 100kg , plan dnia wygląda tak ze za zwyczaj jestem za kołkiem , ćwiczę co 3 dzień w domu , raz w tygodniu Basen do dyspozycji mam cały Atlas York 3301 , hantle 2 x po 15kg oraz solidny Orbitrek a co najważniejsze motywacja. Najbardziej zależy mi na zrzucenie cm w pasie i tak zwanej "Oponki" . Pozdrawiam

Zmieniony przez - armiv8 w dniu 2013-03-25 12:47:04
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 136
Jedyną szansą na zrzucenie oponki w pasie jest trening aerobowy. Jeżeli nigdy nie biegałeś to radził bym zacząć od aerobów niskiej intensywności np. trucht przez 30 minut, tak żeby stopniowo poprawiać kondycję itd. Jeżeli biegałeś wcześniej to polecam interwały. Możesz biegać rano na czczo albo po treningu siłowym.
Co do diety to musisz wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne i zmniejszyć ilość spożywanych kalorii o około 500. Musisz jeść w stałych odstępach czasu co 2,5-3h. Dieta to 70% sukcesu:)

Zmieniony przez - Hildegarden w dniu 2013-03-25 12:57:39

fryzjer kraków-> http://modernestudio.pl
blog o siłowni-> http://gympower.pl 

napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47901
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak wzrostu masy mięśniowej

Następny temat

2 dieta

Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni Shirley Webb - krzepka babcia Shirley Webb - krzepka babcia Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Tarta czekoladowo-kokosowa Tarta czekoladowo-kokosowa Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami