SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja 104kg do 90kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1540

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 463
Witam!

Mam zamiar zrzucić zbędny "balast" w miarę sprawnie ( chciałbym się najlepiej do końca lipca cieszyć z w miarę "normalnej" wagi )

Dieta

Rano na czczo kre-alkalyn 1x tabs

1.posiłek 7:20
- jajka 5 sztuk (-2 żółtka)
po posiłku jogurt

2. Posiłek godz. 10:20
50g ActivLab Muscle Up protein
300ml mleko 1,5% / 0%

3. Godz. 14.00
- pierś z kurczaka (ok 150-200g)
- pół saszetki kaszy gryczanej
po posiłku jogurt


4. Godz 17
- makrela 250g

Trening:
Suplementy : HMB 5x, Kre-alalyn 3x , Thermo Speed Extreme 3x, Carbonox 50g


5. potreningowy
50g ActivLab Muscle Up protein
300ml mleko 1,5% / 0%

Często mi się zdarza jeść posiłek 6, 40-50 min po treningu.
Często jest to surówka (sałata, papryka, mozarella,pomidor, przyprawy) lub 2-3 jajka.


Płeć : Mężczyzna

Wiek : 16

Waga : 104

Wzrost : 190

Obwód klatki : -

Obwód ramienia : -

Obwód talii : -

Obwód uda : -

Obwód łydki : -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20% około

Aktywność w ciągu dnia : 6x w tygodniu bieganie , 2x basen, 1x siłownia, 1x rower

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : -

Odżywianie : Przetrawię już wszystko.. Dietka jw.

Cel : redukcja

Ograniczenia żywieniowe : nie mam

Stan zdrowia : bdb

Preferowane formy aktywności fizycznej : byle się wyrobić z kondychą :)

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : HMB aminostar, Kre-alkalyn aminostar, Thermo Speed Extreme olimp, Muscle Up Protein ActivLab, Carbonox olimp

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak

Stosowane wcześniej diety : niskosodowa i niskotłuszczowa (tzw szpitalna)

Wygląd:




Prosiłbym o rady.. Mam problem z wytrzymałością (bieg 1500m w 4:30-5 min i muszę przerwać na 200-300m marszu) no i ten tłuszczyk.. Jestem na dietce 2 tyg, zchudłem w tamtym tyg 3kg, w tym może 0.5-1kg <- martwi mnie to bo chciałbym więcej (jak każdy) :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 76 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 791
Kolego przy redukcji 3kg na tydzień i na dodatek w wieku dojrzewania to zrobisz sobie krzywdę. To jest rzeźnia w ubojni

Optimum to od 0,7 kg do 1 kg utraty wagi na tydzień i to przy bardzo dobrej diecie. A twoja dieta to makabra.
Zobacz link w moim podpisie. Tam jest moja dieta którą sam ułożyłem. Zwróć uwagę że aktualnie ważę 107 kg przy 184 cm wzrostu i jem około 3000 kcal. Wywal z posiłków jogurt i mleko. Za mało mięsa i wygląda na głodówkę.

Ps

Nie wiem czy aż tak potrzebne są Ci te odżywki.

Zmieniony przez - Belze89 w dniu 2011-06-05 11:35:20
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 463
Szczerze syci mnie ta dieta czuje się ciągle pełny. ; )
Dietę układałem tak, by było powyżej 220g białka i poniżej 150g węglowodanów .
Nawet rodzice się dziwią ile pochłaniam teraz a ile wcześniej.. :)

Podkradnę trochę pomysłów z Twojej diety czyli dodam orzechy włoskie i twaróg.. :)

Zmieniony przez - ActiveDJ w dniu 2011-06-05 11:42:44
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 76 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 791
Ok a myślisz że ja na razie jestem w stanie zjeść tyle ile powinienem ?
Odpowiem Ci że nie Organizm potrzebuje trochę czasu by móc przystosować się i zwiększyć metabolizm.

Zmieniony przez - Belze89 w dniu 2011-06-05 11:52:50
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 463
Twoim zdaniem jakie modyfikacje do diety trzeba wprowadzić?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 76 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 791
Poczytaj podwieszone tematy w dziale odchudzanie.
Jak dla mnie dużo za dużo proszków a za mało prawdziwego jedzenia.

Śniadanie to podstawa a ty jesz 5 jajek , później jakiś proszek i 300 ml mleka i dopiero po 7 godzinach "małe udko" i 50 g kaszy gryczanej.
O 17.00 250 g makreli i trening ? A po treningu zaś proszki i mleko.

Ja jedyną rzecz którą chcę zlikwidować to fat a nie wątrobę :D

Wylicz sobie jak należy zapotrzebowanie na kcal i dopiero coś można powiedzieć.

Ps.

Brak warzyw !:O
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 463




Obecna dieta ma 2400kcal białka 240g , tłuszczy 58g a węglowodanów 158g .

Zapomniałem dodać, do tego kurczaka jem surówkę (kapusta pekińska, marchew i jakieś inne cuda pokroju meksykańskiej)

Prochy biorę przed treningiem.
Po treningu czasem carbo się napiję , ale rzadko mi się zdarza .

Max przerwa między posiłkami to 3godz 30 min .. :) częściej jednak co 3godz

Zmieniony przez - ActiveDJ w dniu 2011-06-05 15:22:45

Zmieniony przez - ActiveDJ w dniu 2011-06-05 15:25:30
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie produkty białkowe dla sportowcow bez odzywek.

Następny temat

Co na śniadanie??

Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym!