SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja / 2 miesiące i brak efektów / problem z IBS

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2225

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 71
Dziewczyny, w końcu zebrałam w sobie siły i udostępniam mój temat, potrzebuje pomocy, bo sama już mam mętlik w głowie... Nie wiem już co robić i jakie zmiany wprowadzić, czytam dużo wpisów na forum sfd.

Wiek : 31
Waga : 63 kg / w styczniu ważyłam 62 kg / POMIARY Z TANITY fat % - 26,5 % / fat mass - 16,6 kg / muscle mass - 43,9 kg
Wzrost : 168 cm
Obwód pod biustem: 75 cm
Obwód talii w najwęższym miejscu: 68,5 cm
Obwód na wysokości pępka: 73 cm
Obwód bioder: 97 cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 55 cm
Obwód łydki : 35 cm
W którym miejscu najszybciej tyjesz: uda, brzuch i “boczki”
W którym miejscu najszybciej chudniesz: biurt
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: crossfit, bieganie, fitness
Co lubisz jeść na śniadanie: omlet z białek, owsianka
Co lubisz jeść na obiad: ryż z mięsem i warzywami
Co jako przekąskę: sałatki, koktajle
Co jako deser: białko jajek z masłem orzechowym, odżywka białkowa
Ograniczenia żywieniowe: ograniczenie nabiału - problem z zaparciami
Stan zdrowia: IBS zespół jelita drażliwego
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy rodziłaś: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, bieganie, rower
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: bcaa, kreatyna, białko, carbo
Stosowane wcześniej diety: brak, ale zawsze dość mało jadłam i nie czułam głodu, jakieś 1400 kcal

Na siłownię chodzę ok 6 miesięcy jednak były to bardziej zajęcia crossfit, fitness czy bieganie. Od początku roku zaczęłam na poważnie trenować, w tygodniu robię 4-5 treningów z obciążeniem na konkretne partie mięśni + krótkie cardio po treningu (poniżej rozpiska partii) oraz 1-2 sesje aerobowe lub hiit dodatkowo.

A teraz dieta i makroskładniki z którymi mam największy problem... CPM ok 2200 kcal, zależy mi na zmniejszeniu tkanki tłuszczowej, dlatego weszłam na redukcję i choć powinnam przyjąć ok 1800 kcal to zmniejszyłam je do 1500 kcal ponieważ wcześniej (przed styczniem) jadłam ok 1400 kcal. Te 1500 kcal trzymam od 2 miesięcy, moja aktualna waga 63 kg (a więc +1), widzę zwiększenie masy mięśniowej, a cm straciłam jedynie w pasie. Nie czuję głodu przy tych 1500 kcal i mam siłę na treningach.

Od tygodnia jestem na rotacji węglami i ułożyłam to następująco (białko i tłuszcze codziennie tak samo B130g T50g):
PON - nogi, pupa, brzuch / W210g
WT - wolne lub cardio / W70g
ŚR - biceps, triceps / W140g
CZW - plecy, brzuch / W210g
PIĄ - nogi, pupa, brzuch / W140g
SOB - wolne lub cardio / W70g
NIEDZ - klatka, barki / W70g

Nie wiem czy powinnam teraz wejść na wyższe (prawidłowe) CPM czy trzymać się obecnego. Oczywiście oczekuję efektów w postaci spadku wagi czy utraty tkanki tłuszczowej ale ważniejsze jest dla mnie właściwe makro.

Musze też dodać, że mam IBS zespół jelita drażliwego, co wiąże się z niezbyt przyjemnymi zaparciami oraz wzdęciami. Najgorsze dni mam tez przed miesiączką, zatrzymuje mi się woda w organizmie i puchnę oraz towarzyszą temu wzdęcia, tak jest miesiąc w miesiąc.

Za chwilę postaram się wrzucić dziennik żywieniowy z kilku przykładowych dni. I wrzucam też zdjęcia.. na tą chwilę tylko takie znalazłam w telefonie, ale mogę dorzucić inne.










Zmieniony przez - PatrycjaPalma w dniu 2015-03-13 14:19:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43746 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Może się mylę, ale mam wrażenie, że ty po prostu masz taką budowę, że zejście poniżej 60 kg to już będzie wyczyn - chociaż strzelam, bo na zdjęciu w legginsach i koszulce ciężko tak na prawdę ocenić poziom umięśnienia. Zobacz na zdjęcia ventury w pamiętniku, Przy 60 jest już żyła. U mnie też do 62-63 schodzi spoko, a potem zaczynają się schody. A mamy obie tyle wzrosty co ty. (u mnie zdjęcia na str. 13)

Jak dla mnie wchodzenie od razy na 1500 jest bez sensu. Ja na tej kaloryczności nie chudłam - dużo lepsze efekty rekompozycji były na okolicach 1800. Jak od razu wyskakujesz z grubej rury, to praktycznie tracisz możliwość manipulowania kalorycznością i monitorowania organizmu.

Podsumowując - dodaj zdjęcie bez ciuchów :)

Zmieniony przez - jurysdykcja w dniu 2015-03-13 14:39:59
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 71
Masz racje z tym zejściem na 1500 kcal i teraz też już to wiem, tylko czy mogę tak poprostu z dnia na dzień podbić do 1800 kcal? Dwa miesiące temu nie miałam takiej wiedzy jak teraz na temat redukcji, makro i treningów, teraz jest już znacznie lepiej z wiedza ale na wcześniejsze błędy nie mam wpływu.

Jeśli chodzi o wagę, to zazwyczaj ważyłam 58-60 kg, po pół roku treningów wskoczyła na 62 kg a po 2 miesiącach na "niby redukcji" i przy treningach siłowych waga stoi na 63 kg....

Zdjęcia wrzucę za kilka godzin :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 71
Gdzie mogę znaleźć Wasze zdjęcia? Nie do końca wiem jak się poruszać tutaj, więc jeśli możesz podpowiedzieć...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43746 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43746 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
a to ventura:
http://www.sfd.pl/[FIT]DT_venturka_zrobić_formę_życia_:_-t961635.html

Zmieniony przez - jurysdykcja w dniu 2015-03-13 14:50:18
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 23792 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 81252
a z podbijaniem, jak boisz się szybko wskoczyć na wyższy poziom, to co tydzień dodawaj tygodniowo 100 kcal
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 71
Czyli powinnam dojśc tak do 1800 kcal, myślisz, że nie będzie to miało wpływu na wagę? Zostać na rotacji węglami?

Co zrobić aby waga / poziom tkanki tłuszczowej jednak spadał?

Macie jakąś radę na zatrzymywanie się wody w organizmie?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43746 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
U nikogo na tym forum w naszym przedziale wagowym nie widziałam skoku wagi po przejściu na 1800. Ja bym zrobiła podejście po prostu na czystej misce i dobrych makrach, zanim wpakujesz się w kombinowanie z rotacją. Im prościej na początek, tym lepiej. Bo a nuż zadziała.

Wrzuć przykładowe miski na tym 1800 i wypis treningów z obciążeniami, to pewnie ktoś z moderatorów powie ci coś bardziej konkretnego.

btw - 3x dziennie ciasteczka proteinowe to raczej nie jest zbilansowana dieta. Tak się nie powinno podbijać białek, szczególnie jedząc tak mało. im mniej jesz, tym bardziej wartościowe w witaminy itd powinno być jedzenie.


Zmieniony przez - jurysdykcja w dniu 2015-03-13 15:24:41
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 71
Tak zrobię. Jutro uzupełnię wszystko o zdjęcia, miski i treningi.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 23792 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 81252
PatrycjaPalma
Czyli powinnam dojśc tak do 1800 kcal, myślisz, że nie będzie to miało wpływu na wagę? Zostać na rotacji węglami?

Co zrobić aby waga / poziom tkanki tłuszczowej jednak spadał?

Macie jakąś radę na zatrzymywanie się wody w organizmie?


A CO TY SIĘ wagą przejmujesz? w ciągu cyklu waga potrafi się wahać o +-2 kg, mierz się, a wagę traktuj z przymrużeniem oka
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Supelemntacja

Następny temat

DT kleine-hexe vol.2

Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Pamela powiedziała TAK! Pamela powiedziała TAK! Jaglane Rafaello w wersji fit Jaglane Rafaello w wersji fit Kaja Rybicka - ocena sylwetki Kaja Rybicka - ocena sylwetki Migrena a dieta - co jeść a czego unikać? Migrena a dieta - co jeść a czego unikać? 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn