SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja,pytanie o efekt jo-jo.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2004

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
Witam,mam pytanie odnośnie redukcji i efektu jojo.Otóż schodziłem z kcal do 1300,i schudłem tyle ile chciałem.Teraz mam pytanie jak wrócić do normalnego jedzenia?aby nie nabawić się efektu jojo ? czy też stopniowo zwiększać kcal,tak jak je zmniejszałem,czy inaczej ?
P.S w razie gdy moje podejrzenie z podwyższaniem kcal się sprawdzi to zwiększać o tyle samo co zmniejszałem ? dodam iż,byłem na low carbo.

Proszę o odp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 218 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2743
zszedłeś do 1300 kcal ... Strasznie mało. Nawet jak na końcówkę redukcji. Ogólnie to musisz wracać do normalnych kcal bardzo powoli żeby Cię efekt jojo ominął i co najważniejsze powoli i stopniowo dokładać węgle. Ja bym podwyższał max 100 kcal tygodniowo. Co prawda nigdy nie miałem do czynienia z tak drastycznymi cięciami więc mogę się mylić co do ilości kcal które trzeba powoli zwiększać, ale jedno jest pewne musisz to robić stopniowo i powoli.

Chyba, że twoje treningi są mało intensywne. Wtedy możesz dokładać kcal troszkę szybciej (ale też stopniowo), jednak będziesz musiał robić o wiele intensywniejszy trening. Musisz z powrotem nakręcić metabolizm bo według mnie zbyt drastycznie ciąłeś.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1410 Napisanych postów 35562 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 150760
to zalezy od zapotrzebowania energetcyznego i tego jak długo byłeś na tak niskich kaloriach

za mało napisałeś o sobie i o swojej diecie
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
A więc,schodziłem z 2000kcal, co tydzień o 200kcal,następnie byłem 2 tygodnie na poziomie 1300kcal, mój wskaźnik Współczynnik BMR 1936.09
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3000.94
Węglowodany 55% 1650.52kcal = 412.63gram
Białko 15%% 450.14kcal = 112.54gram
Tluszcz 30% 900.28kcal = 100.03gram
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
Tylko jeszcze dodam że jestem endo
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1410 Napisanych postów 35562 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 150760
to że jesteś endo niewiele zmienia, zapoznaj sięz tematami podwieszonymi, wrzuć ankietę i zrzut z PT albo kasujemy temat
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
Płeć : mężczyzna/kobieta
Wiek : 174
Waga : 81
Wzrost : 174
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 21%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła+ trening
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu bieganie + 2x w tygodniu siłownia.
Odżywianie : stosuję się do diety,robię ładowania ww co tydzień
Cel : redukcja (dokładnie powrót z niej)
Ograniczenia żywieniowe :-
Stan zdrowia : brak przeciwskazań
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia,bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : termo speed
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak,jadłem to na co miałem ochotę.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
mężyczyzna
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
a co to pt? to nie wiem :(
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3194
Jeżeli masz zapotrzebowanie 3000 to zacznij jeść od 2500kcal i co tydzien dorzuć 100 i staraj się nie przekraczać tych 3000kcal
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
yhy,rozumiem.Tylko jak mam dojść do 2500kcal? z tych 1300 ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

na szybkosci, bieganie

Następny temat

Chcialbym przytyc