logo
zamknij zamknij

Redukcja, dietka, trening.

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 543

0 5 0
napisał(a)
MessiaaH
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 696
Panowie mam następujący problem, od około 4 tygodni jestem na redukcji, ważyłem 74kg aktualnie jest 72, aczkolwiek od prawie 2 tygodni stoje w miejscu.
Dietkę miałem na około 2500kcal.
Od tygodnia zjechałem węgle i diete mam na około 1800kcal (być może trochę mało)
Na siłowni mam wagę która wskazuje % tłuszczu i takie tam bajery, wiecie o co chodzi, niby dzisiaj poważeniu mam około 1% tłuszczu mniej, a waga niestety stoi. No chyba że przybrałem troszkę na mięśniach, a utraciłem na tkance, o ile to możliwe na redukcji.
Ćwiczę FBW 3x w tygodniu oraz biegam na bieżni 4-5x w tygodniu (interwały 20min).
Z supli mam tylko białeczko sfd econo, BCAA, oraz jakieś tam witaminki, omega itp.
Macie jakąś ciekawą radę odnośnie dietki, treningu ? Byłbym wdzięczny.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
MessiaaH
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 696
Podbijam :(
napisał(a)
Skerx
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 9947 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52544
1800kcal to kretyństwo.

Rozpisz przykładową dietę i trening, bo nikt zgadywał nie będzie. Po co ciąłeś węgle?

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

napisał(a)
MessiaaH
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 696
Załączam w 2 plikach dietę, tak wyglądała troszke wczesniej, teraz po prostu zmniejszałem porcje.
FBW ćwiczę standardowe układane przez forumowiczów.
Podciaganie, martwy,przysiad,ławeczka płaska,barki - unoszenie sztangi, triceps - sztrugsy lub sztangą z za głowy, biceps - modlitewnik.

Wszystkie ćwiczenia staram sie troszke zmieniać żeby ćiwczyć wszystkie partie.

Po 2 posiłku jest trening.







Zmieniony przez - MessiaaH w dniu 2012-11-28 01:33:04

Zmieniony przez - MessiaaH w dniu 2012-11-28 01:33:12
napisał(a)
MessiaaH
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 696
Co do warzyw, staram się je dodawać do każdego posiłku, raz kupuję mrożonke włoską, raz świeże warzywa jak mam czas. Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena diety dla piłkarza ręcznego

Następny temat

Dieta na mase 60 kg.

Mit zdrowego błonnika

Markus Rühl wziął ślub!

Błędy początkującego: redukcja bez końca

3 mity na temat gainera

Justyna Zięcina - ocena sylwetki

Jakub Mauricz ożenił się!

Katarzyna Skrzypiec - ocena sylwetki

Najpiękniejsze ciała pedagogiczne sceny bikini fitness