SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja, ćwiczenia i dieta - do oceny. Proszę o pomoc.

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1811

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam Wszystkie dziewczyny, mam 65kg, 170cm wzrostu i 27lat. Od ponad roku postanowiłam zmienić swój styl życia, waga którą uzyskałam w ciąży z córką (104kg do porodu, przytyłam 34kg w ciąży) umocniła mnie w tym, że warto, że wręcz trzeba. I tak od stycznia 2013 ćwiczę i jem zdrowo. Zaczęłam od Chodakowskiej, ładnie wszystko spadało. Później dodawałam Tomka Choińskiego, Mel B, różne inne Tabaty i ćwiczenia na brzuch, uda i pośladki oraz ramiona. Wykupiłam dietę z bebio.pl (polecana przez Chodakowską) i udało mi się z 70kg zejść na 65kg. Mimo, że jadło się "wszystko" to chudłam. A teraz, gdy diety już nie mam, bo wydaje mi się, że wcale mi już od ponad 2 miesięcy nie pomagała, waga non stop się wahała, raz w dół, po czym w górę.
Jestem osobą, która czasem sobie pozwoli (czasem, mam na myśli słodycz raz w tygodniu...) ciężko mi z tym walczyć.
Z wyliczeń na potreningu.pl moje zapotrzebowanie kaloryczne to ponad 2,5tyś kcal. Ćwiczę od 5-7 razy w tygodniu w domu z wyżej wymienionymi trenerkami, zmieniam treningi w następujący sposób robię rozgrzewkę, później trochę (około 30min) ćwiczeń np. MEL B na pośladki oraz UDA, a póżniej tabata, w inne dni rozgrzewka + Ćwiczenia na Brzuch plus np. bieganie 30min. A w inne trening Chodakowskiej minutówki przeważnie 6-7 takich filmików na raz, turbo wyzwanie itp. Korzystam z tutejszego kalkulatora jadam 1800kcal. z Czego 97,5g to białko, 65g to tłuszcz oraz 196g to węgle (+. Zaś na inne stronie wyczytałam, że powinna jeść 40% węgli, 40% białka oraz 20% tłuszczów wyszło, że węgli w tym przypadki 106g, białka 106g oraz 38g tłuszczów i kaloryczność 1800kcal. Wczoraj próbowałam ułożyć według tego wyznacznika jadłospis na cały dzień, to wyliczniki gramów się zgadzały, ale kaloryczność wychodziła 1500+.
Proszę o pomoc przy ewentualnej zmianie.
Dodam, że od czasu do czasu wypijam białko micelarne kazeinę i jeśli chodzi o siłownie, od marca zamierzam chodzić niestety mam możliwość raz w tygodniu, a co drugi tydzień 2 razy.
Może ktoś coś doradzi? Mogę wysłać przykładowy jadłospis. Dodam zdjęcia metamorfozy, może to coś ułatwi. Szybko przybieram w okolicy bioder i ud. Bryczesy i wewnętrzna strona uda oraz brzuch do dużej poprawy. Ale jakoś efektów nie widać większych. Z góry dziękuje za pomoc.
Agnieszka.
1. zdjęcie przed ciążą
2. zdjęcie po ciąży 8 miesięcy
3.j.w
4.styczeń 2015
5.luty 2015













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 23792 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81252
WRZUĆ JESZCZE ZE 2-3 spisy tego, co jadłaś ostatnio.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
np dzisiejszy jadłospis:

Śn 8:00 chleb żytni razowy 60g, twaróg chudy 85g, miód pszczeli 10g

II śn. 11:00 (posiłek po treningu) rodzynki 20g, migdały 15g, jogurt nat, z wapnem 100g, twaróg chudy 40, pomarańcza 300g, banan 60g

Obiad Łosoś wędzony na gorąco 100g, kasza gryczana prażona 50, sałąta lodowa 100g, pomidorki koktajlowe 120g, ogórek zielony 150g, pestki dyni 10g

Przekąska pomidor 120g, ogórek zielony 150, rzodkiewka 150g, jajko na twardo 2 szt około 90g (rozmiar M), seler naciowy 150g, papryka 400g, fasolka szparagowa zielona mrożona 100g, olej z pestek winogron 10

Kolacja łosoś z puszki w kawałkach w wodzie 40, brokuły mrożone 250g, jogurt naturalny z wapnem 60g, musztarda 5g, pestki dyni 15g

Z dnia wczorajszego:

Śn twaróg chudy 100g, miód 25g, chleb żytni razowy 100g, banan 100g, migdały 15g

II śn: czekolada gorzka 15g, jogurt naturalny z wapnem 60g, twaróg chudy 60. mango 80g, wiórki kokosowe 10g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
obiad ( z dnia wczorajszego) wyskoczył limit słów.

mięso z piersi z kurczaka pieczone w piekarniku 200g, kasza jęczmienna pęczak 50g, marchew 120g, pasolka szparagowa zielona 100g, olej z pestek winogron 3g

Przekąska sałąta 100g, marchew 100g, jabłko 100g, migdały 15g, cukier 2g, orzechy laskowe 15g

Kolacja : awokado 100g (wyszło mniej) chleb 40g, sałata 100g

Mam to popisane w zeszycie, mogę pisać nadal, jeśli trzeba
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 23792 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81252
NIE, WPISZ W POTRENINGU W TABELĘ i zrób zrzut tutaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ok daj mi chwilkę






Zmieniony przez - nadyjka88 w dniu 2015-02-10 17:35:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Nie chce mi się więcej zdjęć kurcze nie wiem o co chodzi, wrzucam cały jadłospis, a widzę tylko jedno zdjęcie.

to śniadanie




Zmieniony przez - nadyjka88 w dniu 2015-02-10 17:38:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 23792 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81252
wejdz w swój dziennik --> "dodaj wpis" i uzupełniasz tabelkę z posiłkami --> na dole klikasz "dodaj nowy wpis do dziennika" --> "generuj zrzut" i zapsujesz plik na dysku i wklejasz w post
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Wybacz, nigdy tego nie robiłam, nie wiedziałam jak to zrobić, dzięki za pomoc.

Oto jadłospis z dziś.




Zmieniony przez - nadyjka88 w dniu 2015-02-10 18:20:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 23792 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81252
ok, czytałaś Co jedzą Lejdis? warzyw ogólnie się nie wlicza, jedynie korzeniowe: ziemniaki, marchew, seler (te w większych ilościach, a nie tych śładowych w surówce), posiłek nr 2, potreningowy: same węgle proste praktycznie, brak złożonych. Posiłek nr 4 i 5 też brak WW. miód raczej wywalić by trzeba.
co do % BTW, na redukcję przyjęła się procentowość 30/30/40% od ilości kcal, czyli tych twoich 1800 kcal.
a co do treningu, to głownie cardio, nie siłowy... i nie koncentruj się na poszczególnych partiach, bo z reguły jest tak, że spada nie tam, gdzie byśmy chcieli, a tam gdzie nie trzeba 2 dni na siłowy to też mało.. lepiej by było, gdybyś kupiła hantle ze zmiennym obiążeniem i np piłkę i mogła trening siłowy robić w domu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Push dziękuje. Tak przeczytałam co jedzą Lejdis. Bardzo ciekawy artykuł.
Próbuję ustalić BTW z tym przedziałem jaki podałaś 30/30/40 z kaloriami 1800. I chyba mi to nie idzie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Yersinias Deutsch intensiv/ AKTUALIZACJA-s. 21

Następny temat

Obwisła skóra na brzuchu