| Autor |
"ROWEREK STACJONARNY" |
|
|
Animal1988
|
|
Wysłana - 5 luty 2010 22:52 | zgłoś naruszenie regulaminu
ROZWAŻAM ZAKUP ROWERKA DO DOMU I:
Nie znam się na tym zupełnie, pan Andrzej z sfd poradził mi bym w tym temacie zapytał o poradę.
Przejrzałem masę ofert i oczywiście allegro, ale co rower to inny, różna jest też waga kół zamachowych, prosiłbym o pomoc.
ze średniej półki cenowej znalazłem np. to:
[http://www.allegro.pl/item905988494.html#gallery]
Mówię średnia, bo znalazłem rowerki od kilku set do kilku tysięcy, na powyższy sądzę i tak nie wydałbym aż takiej znacznej kwoty, ale 1-1.5 tysiąca bym uzbierał, prosiłbym o wyjaśnienie na które parametry zwrócić uwagę, potrzebuję sprzętu który wytrzyma 2-3 lata w pełnej formie, który nie spowoduje, że będę musiał zaciągnąć na niego kredyt i który pomoże mi wrócić do formy, a z początku także wzmocni stawy i ogółem całe nogi, stąd warto by mieć możliwość by wysoko podnieść siodełko co umożliwi maksymalne odciążenie stawów, mam 182cm wzrostu więc na standardowe rozmiary powinienem się mieścić i nie uderzać o kierownicę podczas ćwiczenia.
Zmieniony przez - Animal1988 w dniu 2010-02-05 22:53:30
| |
| |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
Rabi20
|
|
Tez mialem kiedys taki problem i pytalem w wielu miejscach i nie dostalem odpowiedzi :D Mam dla Ciebie taka propozycje, przejdz sie po prostu po sklepach, zazwyczaj rowery beda mialy gwarancje. Ja kupilem jakis taki bez zbednych bajerow, za jakies 700 zeta i smigam na nim juz ponad rok (czesto smigalem po 2h dziennie) i jest wypas. Nie wiem nawet co to za firma, ale za takie pieniadze mozna smialo dorwac cos Yorka albo jakiejs dobrej firmy markowej, napewno bedziesz zadowolony. | |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
Experience
|
|
|
|
|
dark555
|
|
Witaj