SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

REGULAMIN - DZIENNIKI TRENINGOWE DLA ZAAWANSOWANYCH

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 40830

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 12037 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 51295


*** DZIENNIKI, BLOGI TRENINGOWE DLA ZAAWANSOWANYCH ***


1: ZakŁadamy dziennik treningowy : nazwa powinna wygladaĆ wg schematu:

'NICK' / DZIENNIK - 'dowolny podtytul (np "sila.." lub "sylwetka.." a moze "walka..")'

2: w pierwszym poŚcie podajemy

a) info permamentne - czyli "konstytucja organizmu" , data ur, data rozp treningow, co nas zawsze motywowalo itd

oraz

b) info aktualne - data jest przy kazdym poŚcie automatycznie - ( obwody, zdjecia, wyniki silowe, krótkoterminowe cele)


3: prowadzimy relacje z kolejnych treningów, sugeruje by unikac pisania o kazdej kanapce czy puszce tunczyka jakie sie zjadlo, bo to przymula tylko.
Mile widziane relacje z zawodów

Prosiłbym w tym miejscu o konkretne komentarze na temat danego dnia tr, albo... milczenie, heheh


4: W międzyczasie do "SPISU" dajemy wazne wydarzenia jak zmiana treningu - rozpoczecie nowego cyklu / przerwa w tr itp

jeśli ktoś w danym czasie zdecyduje sie na test suplementow w dziale może to opisać, cel, działanie, ocena, zdjęcia

Oczywiście nie smiecimy nikomu w temacie


5: JESLI POST BEDZIE ODPOWIEDNIO OBSZERNY TO ULEGNIE SAMOZAMKNIECIU, WTEDY ZAKLADAMY NOWY POST BEDACY KONTYNUACJą POPRZEDNIEGO, OCZYWISCIE Z LINKIEM NA POCZATKU.

6: Dziennik ma służyć jako pomoc młodym , początkującym zawodnikom

7. W dziennikach zamieszczone są filmiki treningowe jako wyznacznik słowa pisanego w praktyce.

8. Spam ograniczony do minimum.

9. W dzienniku zawarta jest dieta i opisywane używane suplementy

HAVE FUN!

W DZIENNIKACH DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH OBOWIĄZUJE ZAKAZ PISANIA O ŚRODKACH DOPINGUJĄCYCH. KAŻDA OSOBA ŁAMIĄCA REGULAMIN BĘDZIE MIAŁA PRZENIESIONY DZIENNIK (BLOG) DO DZIAŁU DOPING


Zmieniony przez - Wuchta34 w dniu 2010-03-17 07:10:09

Powrót do korzeni :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Dół i Srodek kaltki!

Następny temat

Power/Rep/Shock

Majewski i kultura wypowiedzi Majewski i kultura wypowiedzi Melvin Anthony i jego sensacyjne podwójne życie! Melvin Anthony i jego sensacyjne podwójne życie! Polekowe zaburzenia erekcji u kulturystów Polekowe zaburzenia erekcji u kulturystów Dlaczego na redukcji zaleca się jeść więcej białka? Dlaczego na redukcji zaleca się jeść więcej białka? Niestabilność odcinka lędźwiowego, jak jej unikać? Niestabilność odcinka lędźwiowego, jak jej unikać? Dieta a KFC? Dieta a KFC? Leksykon suplementacji: kwas ALA Leksykon suplementacji: kwas ALA 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki