SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

REGULAMIN I OBOWIĄZKOWA ANKIETA ALBO BAN !!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 70980

napisał(a)
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 9831 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34282
Zasady zadawania pytań:

1. Używamy języka polskiego, z poszanowaniem jego zasad gramatyki, ortografi i interpunkcji. Jeden przecinek potrafi całkowicie zmienić sens zdania. Google Chrom i pare innych przeglądarek posiada wbudowaną funkcję kontroli pisowni - skorzystajcie z tego, to nie boli. Chcesz byśmy uszanowali twoje pytanie, to szanuj nas i swój język ojczysty.

2. Zakładając temat, nadaj mu sensowną, przemyślaną nazwę dzięki której każdy forumowicz zrozumie o co ci chodzi. Stawianie stu wykrzykników, pisanie dużymi literami, używanie całej palety kodów ASCII to niepotrzebny bałagan, który gryzie w oczy i oddala chęć pomocy Tobie.

3. Wysyłając swoją odpowiedź / pytanie w temacie już istniejącym sprawdź czy nie jest to post nieaktywny od paru lat. Archeologia na sfd.pl surowo wzbroniona. Osoby, z którymi wchodzisz w dyskusję mogą być już tatusiami/dziadkami bądź nieboszczykami.

4. Nie zadawaj pytań "do moderatora". Moderator to nie twój personalny trener. Rolą moderatora jest pilnowanie porządku na forum, oraz reagowania gdy ktoś daje odpowiedzi łamiące regulamin forum. Jeśli moderator odpowiada na pytanie - robi to jako użytkownik, a nie jako mentor na zawołanie.

5. Nie obrażaj moderatora, nie pyskuj i nie drażnij. Zrozum, że nas jest kilku, a forumowiczów grube tysiące. Mamy multum roboty -> charytatywnej roboty, którą robimy bo lubimy, a nie bo nam płacą. Jedyną nagrodą dla moderatora jest satysfakcja lub nagroda "działowa" którą może dostać wespół z użytkownikami.


Kto może zadawać pytania w dziale "Trening Zaawansowany":

1. Adept sportu -> Kulturystyka z dwuletnim, nieprzerwanym i przemyślanym starzem. Wszyscy z mniejszym doświadczeniem proszeni są do działu dla początkujących. Inni sportowcy mogą otrzymać tu tylko rady pro-kulturystyczne. Dla innych sportów siłowych są na sfd stosowne działy. Szanujmy odmienność swoich dyscyplin!

2. Osoba ta musi mieć wypełniony profil użytkownika i aktualizować go co miesiąc. Biorąc udział w dyskusji musisz pokazać forumowiczom na jakim etapie teraz jesteś, by wiedzieli jak traktować twoje wypowiedzi. Pamiętaj - to forum to społeczność.

3. Osoba zadająca pytanie, zapoznając sie wcześniej z regulaminem forum i regulaminem działu musi przedstawić zawsze, każdorazowo wypełnioną ankiętę. Nie ma ankiety -> nie ma odpowiedzi. Jeśli nie wiemy nic o Tobie, twoim treningu i doświadczeniu, to nie możemy ci w niczym pomóc.

4. Osoba pytająca powinna wpierw zapoznac się z zasobami znajdujacymi sie w dziale, powinna uzyskac pewna wiedzę, ktora jest nieodzowna aby nadać wlasciwy ksztalt w zakładanym temAcie, a także przed jego zalożeniem upenic sie, ze nie było mozliwe znalezienie wyczerpujacej odpowiedzi na nurtujace kwestie.
Zasoby wyżej wspomniane znajdują sie w postach podwieszonych, cale kompendium wiedzy w tymże temacie;
http://www.sfd.pl/ENCYKLOPEDIA_ZAAWANSOWANYCH_do_roku_2009-t501673.html 

O co pytamy w treningu zaawansowanym:

1. Zaawansowane pytania na temat metod treningowych. Jeśli masz podstawowe -> odwiedź dział dla początkujących.

2. Zaawansowanie pytania dotyczące metodologii treningowych.

3. Zaawansowane pytania dotyczące mezocykli [12-16 tygodni] i cyki półrocznych i cało rocznych.

4. Zaawansowane pytania dotyczące diety w skali mezo, półrocznej i rocznej. Nikt tu ci diety nie ułoży! Na tym etapie musisz to umieć zrobić sam.


Czego nie należy robić:

1. Prosić o ułożenie planu od zera. Zwłaszcza gdy nie masz wypełnionego profilu oraz ankiety.

2. Prosić o ocenę planu gdy wklejasz bohomaz. Wklejając plan, przedstaw go tak, jakbyś sam miał go ocenić obcej osobie. Zadbaj o pełne nazwy, prawidłowe nazwy ćwiczeń, odstępy międzi liniami, opis technik specjalnych, tempa powtórzenia, zakresów, kolejności, numeracji -> nie zapomnij podać celu.

3. Obrażać innych poprzez fanatyzm względem "jedynie słusznej" metodyki treningowej. Metod są tysiące, jako kulturysta musisz dobrać swoje, zmieniać je, bawić się nimi -> by rosnąć i rozwijać się siłowo. Każdy jest inny, szanujmy swoją odmienność.

4. Pytać się o suplementację, odżywki i spalacze. To trening dla zaawansowanych. Tutaj doświadczenie poważni ludzie pomagają nabrać szlifu innym ,sprawdzonym już kulturystą. Tu nikt w świętego mikołaja, bajki z 1000 i 1 nocy, marketing i cudowne preparaty nie wierzy. Trening, dieta, regeneracja, cykliczność, konsekwencja i wiedza -> to jedyne wytyczne do osiągnięcia dowolnej masy i poziomu BF. Reszta to placebo.

5. Pytać o doping, hardcorowe spalacze, lub o treningu z ich uwzględnieniem. Popełniasz wielki błąd - nie popieramy twojej decyzji. Ostrzegamy - każda taka zabawa odbije się na twoim zdrowiu i twoich potomkach w 100%. Jeśli mimo ostrzeżenia, ignorujesz to - miej kulturę osobistą i nie pokazuj się w dziale dla ćwiczących naturalnie.




Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2011-01-11 21:32:26

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2012-03-30 21:21:39
2

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 9831 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34282
ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK:
PŁEĆ:
WIEK:
WZROST:
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA:
OBWÓD PRZEDRAMIENIA:
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:
OBWÓD BARKÓW:
OBWÓD NADGARSTKA:
OBWÓD KOSTKI U NOGI:

****POMIARY SIŁOWE****************************************

PRZYSIAD TYLNI: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne wyniki
MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne wyniki
WYCISK SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne
WIOSŁOWANIE SZTANGĄ : [cięzar X powtórzenia] - trzy różne
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] - trzy różne

****CEL*************************************************

INTERESUJE MNIE MEZOCYKL [np. 2-3-4 cykle 4 tygodniowe] :

MASA JAKOŚCIOWA/ MASA AGRESYWNA/ REDUKCJA JAKOŚCIOWA/ REDUKCJA AGRESYWNA/ SIŁA KULTURYSTYCZNA / REGENERACJA / GĘSTOŚĆ

INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH :

POPRZEDNIO ROBIŁEM [CO I JAK DŁUGO] :

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE:
ALERGIE:
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE
TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA I SZTANGIELKI: TAK/NIE
TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA/SZTANGIELKI I WYCIĄG: TAK/NIE

INNE DODATKI DO OPCJI KTÓRA WYBRAŁEŚ:

****DIETA*************************************************

JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU:
PODAZ KALORII:
ILOSC BIALKA NA KGMC:
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC:

JAKĄ DIETE PLANUJESZ W NOWYM MEZOCYKLU:
PODAZ KALORII NA START:
ILOSC BIALKA NA KGMC NA START:
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC NA START:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC NA START:

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY:
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY:
CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE:

****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU (NIE WYMAGANE)**************************

WAGA CIAŁA:
PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA TRICEPSIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA BICEPSIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁOPATCE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NAD BIODREM:
GRUBOŚĆ FAŁDY BRZUSZNEJ:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA UDZIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁYDCE:
SUMA GRUBOŚCI FAŁD:
WYNIK TOTALNY BODY FAT:

[dane obliczone na podstawie : http://www.topendsports.com/testing/tests/skinfolds.htm]


***************************************************************


Zmieniony przez - puma666 w dniu 2009-05-26 22:00:01

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2011-01-05 17:38:58



Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2014-05-08 23:10:05

Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2014-06-06 15:40:28
2

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

ENCYKLOPEDIA ZAAWANSOWANYCH do roku 2009

Następny temat

bic 2x w tyg - pytanie

Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Trening redukcyjny - intensywność Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Jakie lody mają najmniej kalorii? Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny Wywiad z Natalią Czajkowską