logo
zamknij zamknij

REGULAMIN I ANKIETA DZIAŁU

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11901

5 5 1
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1616 Napisanych postów 41763 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 315020
REGULAMIN TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH

1. Podstawą do aktywnego udziału na forum jest zapoznanie się z regulaminem ogólnym:

Regulamin ogólny

2. Przed zadaniem pytania należy sprawdzić w wyszukiwarce czy podobne pytanie,kwestia nie była wcześniej poruszana ,aby nie tworzyć zbędnych tematów.

Wyszukiwarka


Dopiero w chwili gdy nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie w wyszukiwarce zakładasz nowy temat.

Możesz również skorzystać ze zbioru przydatnych linków:

Spis tematów działu trening

3. Wszystkie wypowiedzi w dziale dla początkujących mają być na temat, unikać należy spamu i wypowiedzi off topic. Używamy poprawnej formy języka polskiego.

4. Jeżeli udzielasz komuś rady bądź pewny, że jest ona trafna i nie wprowadza nikogo w błąd.

5. Nie wyrażaj się w sposób niecenzuralny, obraźliwy w stosunku do innych użytkowników forum.

6. Tematy w których są obiecywane SOGi za pomoc będą z miejsca kasowane.

7.
W każdym nowo rozpoczętym temacie musi być wypełniona ankieta, unikniesz w ten sposób zadawania dodatkowych pytań i szybciej otrzymasz pomoc. Wzór ankiety znajduje się tutaj:

Ankieta w dziale trening dla początkujących

Płeć :

Wiek :

Waga :

Wzrost :

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni :

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

Dieta :

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy :

Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):


8. Ankieta w dziale MUSI być wypełniona czy to poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji przy zakładaniu tematu ( wskazane) czy to przez jej skopiowanie i wklejenie do tematu. Ankieta powinna być wypełniona rzetelnie i w całości w przeciwnym wypadku temat z miejsca zostanie skasowany." .

9. Każdy temat, w którym zostanie wypełniona ankieta, a w treści post typu "proszę o ułożenie planu" będą kasowane. Jeśli oczekujesz pomocy poczytaj posty podwieszone, ułóż swoją propozycję planu i poproś o jego ocenę. Nie licz, że ktoś zrobi wszystko za Ciebie.

Słowo wyjaśnienia:

Dział "Trening dla początkujących" jest jednym z częściej odwiedzanych działów tematycznych forum, powstaje ponad 100 nowych tematów dziennie, a co za tym idzie robi się bałagan, gdyż większość spraw poruszanych w nowych tematach była wiele razy omawiana. Proszę się stosować do wyżej wymienionych zasad i przestrzegać regulaminu. Wszelakie formy łamania regulaminu będą karane ostrzeżeniem (rzadko) lub banem (często)

Pamiętaj forum jest ogólnodostępne i każdy pomaga na nim za darmo. Więc okaż trochę szacunku i podziękuj jeśli otrzymasz pomoc.

KAŻDY TEMAT BEZ KOMPLETNIE WYPEŁNIONEJ ANKIETY BĘDZIE USUWANY BĄDŹ ZAMYKANY!!!

REGULAMIN DLA ZAKŁADAJĄCYCH BLOGI TRENINGOWE

1.BLOG zakładamy zgodnie z tym wzorem:

[BLOG] Nick ( nazwa użytkownika ), Podtytuł ( np. forma lato 2016)


Dzięki temu strona główna działu będzie czytelna i przejrzysta.Zachęcamy również do tego, by nazwy blogów były krótkie, zwięzłe i nie zawierały słów wulgarnych.Zadbajcie o tę kwestię, a z pewnością przyciągnięcie potencjalnych obserwatorów.

2.Osoba zakładająca BLOG jest zobligowana do napisania wszelkich niezbędnych informacji o sobie(dane antropometryczne, program treningowy, dieta w postaci zrzutu z potreningu.pl i zdjęcia ukazujące sylwetkę).Wielu z was, zakładając temat, liczy na pomoc osób doświadczonych, więc nie szczędźcie klawiatury, gdyż wtedy będziemy mogli rzeczowo doradzić.Najlepiej, byście wszystko opisali w pierwszym poście.

3.Osoba zakładająca BLOG jest zobowiązana do regularnych wpisów.Zdjęcia posiłków czy filmy z treningu będą miłym urozmaiceniem.

4.Prosimy nie spamować w tematach.Tyczy się to zarówno prowadzących blog, jak i obserwatorów.Szanujmy siebie, swoją pracę i motywujmy się nawzajem do ciężkiej pracy.

5.W dziale panuje zakaz wspominania o środkach dopingujących !


Wobec osób niestosujących się do regulaminu będą wyciągane odpowiednie konsekwencje.Dlatego zanim założycie swój temat, zachęcamy do szczegółowego przeanalizowania każdego punktu.Życzymy powodzenia i pozdrawiamy każdego użytkownika z osobna!

Jeśli chcesz: zamknąć, usunąć temat, zmienić jego nazwę wpisz prośbę w tym temacie:

TEMAT PORZĄDKOWY

Moderatorzy działów treningowych




Zmieniony przez - rion10 w dniu 2014-12-29 11:23:48

Zmieniony przez - rion10 w dniu 2016-01-04 08:17:21
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

jestem nowicjuszem dobrze robię?

Następny temat

sprawdzenie nowego treningu

Alina Pettke - ocena sylwetki

Trening w weekendy, czy to ma sens?

Suplementy dla nastolatka

Kulturyści na plaży - galeria gwiazd

Jakie buty wybrać do treningu?

Makarony - porównanie okiem dietetyka

Sterydy anaboliczno-androgenne a serce

Rafał Tasiemski - ocena sylwetki