SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

REDUKCJA - założenia, mity, trening

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 874

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 209 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
Lato już za progiem, a więc czas najwyższy zrzucić kurtki, bluzy i odsłonić sylwetkę, na którą ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Pytanie tylko brzmi, czy przeprowadziliśmy naszą redukcję w sposób optymalny, czy nie? 

Pisząc optymalny, mam na myśli taki, w którym uniknęliśmy często popełnianych błędów oraz nie powieliliśmy mitów treningowych, które powielają bywalcy siłowni czy klubów fitness, a co za tym idzie - również i nowe osoby odwiedzające te miejsca. 

Jakie to błędy? Jakie mity? O tym opowiem w dalszej części tego artykułu. 
 
Zacznijmy od podstaw, czyli od tego, co to jest tak naprawdę „redukcja”, jakie są jej główne założenia i co powinno być naszym celem w okresie „redukcji”.

(...)

BŁĘDY

Ok. Jak pisałem powyżej, trening na redukcję tkanki tłuszczowej ma za zadanie „odtłuścić ciało” i odsłonić ciężko wyćwiczone mięśnie. Jak więc ten trening powinien wyglądać? 
Jaki typ treningu powinniśmy stosować? 
A kardio i jego miejsce w tym całym procesie?
 
Jednym z najczęściej popełnianych błędów w czasie redukcji tkanki tłuszczowej jest wybór treningu o charakterze 

(...)

PRZYKŁADOWE PLANY

Przedstawię teraz (według mnie) optymalny 3-dniowy oraz 4-dniowy plan treningowy, który polecam stosować podczas okresu redukcji. W poniższych planach nie ma żadnej przeszkody, aby zamienić niektóre ćwiczenia akcesoryjne na te, które bardziej nam odpowiadają, ale nie polecam zmieniać ćwiczeń wielostawowych złożonych, które stanowią główny filar tych planów. 

Aktywność kardio należy wprowadzać

(...)

BONUS

Okres redukcji nie jest okresem łatwym dla nikogo. Niska podaż kaloryczna, dodatkowa aktywność fizyczna, na którą często się decydujemy, aby przyspieszyć efekty, powoduje dość często wahania nastrojów, które nieraz mogą zniechęcić nas i spowodować, iż utracimy motywację. 

Jako bonus przedstawię kilka praktycznych sposobów, które z wieloletniego doświadczenia jako trener personalny pomogły mi oraz moim podopiecznym.
 
A więc - jak utrzymać stałą motywację zarówno do ćwiczeń, jak i do zdrowego odżywiania się (nie tylko w okresie redukcji)? 

Polecam:

(...)

cały artykuł do przeczytania w 45. numerze magazynu Perfect Body w sprzedaży na początku maja 2017 w:

salonach prasowych Kolporter, Empik oraz RUCH,
punktach Perfect Body Center,
najlepszych sklepach z suplementami diety i odżywkami dla sportowców,
prestiżowych klubach fitness.







Zmieniony przez - Biniu w dniu 5/12/2017 12:54:24 PM

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

LECZENIE TESTOSTERONEM BEZ KONSEKWENCJI DLA SERCA