SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

REDUKCJA Z GŁOWĄ - ROZŁOŻONA W CZASIE.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7071

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

26

Płeć

MĘŻCZYZNA

Waga

93

Wzrost

190

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca siedząca 8 - 10h dziennie

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3-4 x tyg

Stosowana lub planowana suplementacja

WPC - Bcaa - Jabłczan kreatyny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 344 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6332
WITAM.
Czas na redukcje zapotrzebowanie kcal na ujemnym bilansie to 2600kcal-2800kcal.
Poniżej zrzut z potreningu.pl przykładowy 1 dzień mojej diety.
Moje źródła: B,T,W

Białko - kurczak, indyk, wołowina, chuda wieprzowina, ryby i owoce morza.

Tłuszcz- oliwa z oliwek, orzechy, tłuste ryby.

Węglowodany - kasze, ryż brązowy, makaron pełnoziarnisty, ziemniaki, warzywa.

Dodam że do każdego posiłku oprócz śniadania i kolacji jem mase warzyw surowych, na parze, surówki które sam robię.


Prosze o rady czego dodać a co odjąć . Pozdro

PS. Mój cel to jeszcze jakieś 4-6kg mniej. bo zredukowałem już 5kg.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 380 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10961
I posiłek czyli śniadanie powinno zawierać się w 30-35% całego dziennego zapotrzebowania.
Przy dużej ilości kcal metabolizm już od rana bedzie rozkręconny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 380 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10961
4 godzinne przerwy warto by było zmienic na 2.5-3h. Po treningu wywal tłuszcze tylko opózniaja wchłanianaie sie wegli i białek, a zamiast kaszy po polecam biały ryż.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 344 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6332
ok dzięki, Co do śniadania to i tak mi wychodzi ponad 500kcal więcej chyba nie dam rady, co do przerwy po prostu mam trening o 18-18:30 - i w domu jestem o 20 może bezpośrednio po treningu wrzucić jakieś węgle proste? sok lub owoc ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 380 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10961
Dasz rade więcej tłuszczy z rana i już masz kaloryczne śniadanie, chociaż ja na twoim miejscu odżywkę białkową brałbym tylko po treningu.
A rano jajeczka. Po treningu jak najbardziej węgle proste sok odpada, owoc typu banan znakomicie się nada.
Co do przerw mozesz jeść o godz 8, 11, 14, 17 ( tu przed treningowy posiłek pasuje jak ulał gdy trenujesz o 18-18:30), zaraz po treningu wpc banan lub ja bym dał ryż, i przed snem serek wiejski.
Stosujesz tłuszcze omega 3?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 344 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6332
1. nie biore omega3? dorzucić? jeśli tak to kiedy to brać :) ?

2. Zamienię WPC ze śniadania na po treningu + banana,

3. Do śniadania dorzucę orzechów a odejmę z 2 posiłku, za to dołożę jeszcze 1 jajko do 2 posiłku

4. Po treningu mówisz o ryżu brązowym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 380 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10961
1. Zacznij brac omega3 jest to "złoty" suplement polecam olimp gold 65% ja biore 2 caps do sniadania i 2 x do ostatniego posilku.
2. Ja bym dołożył 1 jajko do sniadania + orzechy
3. Po treningu ryż biały
4. WPC po treningu to odpowiednia pora
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2883
Jony125
4 godzinne przerwy warto by było zmienic na 2.5-3h. Po treningu wywal tłuszcze tylko opózniaja wchłanianaie sie wegli i białek, a zamiast kaszy po polecam biały ryż.


Dlaczego warto by było zamienić? Jeżeli tak mu pasuje, niech je co 4 godziny. Ważne, aby kcal się zgadzało i rozkład BTW.

Pędź jak błyskawica.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 380 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10961
Warto zmienić aby rozpędzić metabolizm.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2883
Co nie jest żelazną zasadą także. Dietę układa się pod życie, a nie życie pod dietę. Także ilość posiłków może sobie dobrać dowolnie. Efekty i tak będę te same.

Pędź jak błyskawica.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 344 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6332
Panowie wersja z 3 lub 4 godzinami mi pasuje : ) ta i ta , będę stosował ją wedle uznania i potrzeb czy jestem głodny czy nie ;).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzeba pomoc przy diecie

Następny temat

Dieta do oceny - slow carb