SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanko co do klaty

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2147

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 204
Mam problem ktory polega na tym ze moja srodkowa czesc klatki jest bardzo mala jest tak jakby dziura pomiedzy miesniami klatki jak to naprawic??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 204
Po boku jest duza a na srodku mala
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 4759 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33255
Hmm moim zdaniem nabierz wiecej masy i wtedy rob do dolu skos. Mozesz teraz robic hantelkami dla lepszego wyczucia. Obserwuj jak reagujesz. Kieruje sie tym ze napisales ten temat w treningu dla początkujących wiec jeszcze masz dużo ćwiczenia przed sobą :)

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Wyciskanie sztangielek w chwycie młotkowym, krzyżowanie linek na wyciągu,pompki na poręczach,wycisk ściskający, rozpiętki też powinny pomóc. Środek klaty ciężko wyrobić.


Jeśli masz mały staż to nie kombinuj, ćwicz a klata urośnie.





Pzdro





Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-02-13 16:45:46
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 419
Sam mam ten sam problem, to jest wklęśnięcie mostka w klatce piersiowej powodowane najczęściej niską wagą i nie rozbudowanymi mięśniami i praktycznie nie aktywną klatką (mostek, żebra), sam jestem początkujący ale jestem optymistycznie nastawiony, że ten problem się unormuje z czasem treningu.
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
A skąd wiesz jaki on ma problem, i że to jest właśnie jakieś tam wklęśnięcie mostka O.o? Przecież on napisał jedynie o dysproporcji wewnętrznych części m. piersiowych w stosunku do zewnętrznych, oraz o separacji w/w mięśni (co występuje chyba u każdego).

Moja porada przypomina kombinację postów maśkaslu1 oraz Virena
Czyli ćwicz normalnie na masę, a czasami wrzuć do planu krzyżowanie linek na bramie. W żadne wyciskania młotkowe czy wyciski ściskające się nie baw, i tak pewnie nie będziesz potrafił zrobić tego poprawnie a standardowe metody dobrze Ci posłużą. Podobnie z pompkami na poręczach. Zaś (to do Virena) rozpiętek na wewnętrzne rejony bym nie polecał No chyba, że z linkami wyciągów zamiast sztangielek, ale to nie różni się wiele od krzyżowania linek.

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 642 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1852
chwyć sztangę wąsko...
napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 17852 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63599
al2

nie wiesz tak po co ?
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
Al2 Twoja wypowiedź znakomicie pasuje do avatara

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 642 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1852
nie gwiazdorz, tylko powiedz co żle napisałem

a poprzednik niech użyje przecinka by zdanie miało sens
napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 17852 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63599
no wlasnie to co napisales

napisales zle

Zmieniony przez - ziomlogos w dniu 2010-02-14 12:57:59
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase prosze o pomoc i porady

Następny temat

15 lat - czy nie za szybko na siłownię? Jak na to zareaguje organizm?

Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Seks, a wyniki sportowe Seks, a wyniki sportowe Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Kto wygra zawody Mr. Olympia 2018? Kto wygra zawody Mr. Olympia 2018?