logo
zamknij zamknij

Pytanie o trening przy redukcji tłuszczu i mięśni?

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 485

0 5 0
napisał(a)
pachnaca_deszczem
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 37 Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 4967
Cześć,

od niedawna zaczęłam się interesować bardziej profesjonalnym treningiem i rzeźbą ciała. Jestem na diecie od 3 tygodni i doszłam do tego, że chciałabym prócz obniżenia wagi, przyłożyć się też do jego ukształtowania. Dzisiaj założyłam dziennik treningowy i zaskoczyła mnie informacja, która wyskoczyła w konfiguratorze - że przy moich parametrach wagowych i BF 24%, żeby osiągnąć wygląd bikini fitness powinnam schudnąć z 8kg tłuszczu i 3 kg mięśni (moje zdziwienie oczywiście dotyczyło mięśni). I stąd pytanie - co ja mam teraz ze sobą zrobić, bo z jednej strony zaleca się trening siłowy, który powoduje wzrost masy, a z drugiej strony powinnam te mięśnie zgubić. Wybaczcie, jeśli moje pytanie jest naiwne, ale ostatnio ciągle czytam w temacie kształtowania sylwetki i przyswajam dużo nowości czuję się w tym lekko zagubiona

Dodam, że przez te 3 tygodnie na wadze straciłam 0,7 kg (z 63,3 do 62,6) z czego straciłam 1,5 kg tłuszczu, za to zyskałam 0,8 kg mięśni. I teraz zastanawiam się jak powinnam się ruszać, żeby stracić mięśnie i tłuszcz? Typowo aerobowe ćwiczenia robić? Albo przystopować z ćwiczeniami?

Kupiłam też suplementy - spalacz tłuszczu, białko, witaminy i l-karnityna, ale jeszcze nie zaczęłam ich stosować.

Poniżej ankieta. Będę wdzięczna za opinie i pomoc :)

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: pachnaca_deszczem
WIEK: 33
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 4 tyg

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 62
WZROST: 166
OBWÓD RAMIENIA: 28
OBWÓD ŁYDKI: 35
OBWÓD UDA: 49
OBWÓD BIODER: 88
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI 68
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?

chcę schudnąć, wysmuklić ciało i wyrzeźbić je w umiarkowany sposób

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: złamania łokcia
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? po antykoncepcji
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? tak
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) dwie w ciągu ostatnich 10 lat - jedna polegająca na zbilansowanej diecie o obniżonej kaloryczności (do 1500), druga również z ćwiczeniami

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - 3 posiłi, łączna kaloryczność ok 1500 kcal, zbilansowane
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? niewiele chudnę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/, raz lub dwa w tygodniu

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - ćwiczę 5 razy w tygodniu - w zależności od czasu i możliwość albo 40 minut w domu z Chodakowską/Mel B albo bieganie ok 30 minut albo siłownia (20 minut bieżni + 30 minut ćwiczeń z obciążeniem - przysiady, sztanga, ćwiczenia ramion z hantlami; brzuszki itp. raczej bez szczególnego planu póki co
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1346 Napisanych postów 21810 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 234743
Konfiguratorami to za bardzo sobie głowy nie zaprzątaj. To taka zabawka raczej niż profesjonalne narzędzie doradcze.Najlepszy do kształtowania sylwetki jest trening siłowy.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
pachnaca_deszczem
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 37 Na forum 127 dni Przeczytanych tematów 4967
Dziękuję :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Diastasis Recti Rozstęp mięśni prostych brzucha

Następny temat

pomoc przy wyjściu ze złej diety

Kortyzol i jego znaczenie dla sportowca

Sterydy anaboliczno-androgenne a podaż protein

Glikogen VS trening na czczo

Patrycja Zahorska dołączyła do Fenix Team!

Co jeść przed treningiem?

Takiej nagrody jeszcze nie było!!!

Nabiał - podstawa diety czy zagrożenie dla zdrowia?

Czy wysokie spożycie cukru wpływa niekorzystnie na skórę, włosy i paznokcie?