SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanie o rozciaganie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5053

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1176 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14828
Siema .Mam pytanie o rozciaganie ( wiem ze bylo o tym duzo tyematow ale szukajac nie znalazlem tam odpowiedzi na swoje wszystkie pytania wiec dlatego napisalem pytanie o rozciaganie) bo chcialem sie dowiedziec takia rzecz poniewaz moja rozgrzewka przed silownia wyglada tak: 2 min intensywnego biegu w miejscu z wysokim unoszeniem kolan potem 1 min pajacyki puzniej streching(sklony rozciagania itp.) a mam zamiar rozciagaxc sie codziennie wiec w dni treningowe juz chyba nie musze bo rozciagam sie przed treningiem tak? w dni nie treningowe bede robil dluzsze rozciaganie jakies 20-25 min to nie za dlugo/krutko ??? czy bedzie to mialo jakis bnegatywny wplyw na przyrosty masy jesli cwicze HST ??? czy mam sie rozciagac np. 45raz jakies sklony czy moze rozbic to na 3 obwydy gdzie przerwe robie po kazdym obwodzie i pije dopiero wtedy wode???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2125 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6171
Ja tam nie mam planu przy rozciąganiu. Poprostu jak mam 25 minut czasu to się za to biorę. Rozciągam wszystkie partie mięśni i jest git, już widzę małe postępy
To chyba nie ma nic do masy, ale nie jestem pewny

Jeśli opuszczasz trening, to ktoś inny kto pragnie zwycięstwa bardziej ma wtedy trening życia i
już nigdy go nie dogonisz...

Animal

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
1. na mase raczej nic nie zaszkodzi moze nawet poprawi (w końcu dłuższy mięsień - wzrost na większej powierzchni)
2. NIE rozciągaj się codziennie góra 3-4 razy w tygodniu i napewno po treningu nóg (po treningu nóg mozesz spróbować izometrycznie)
3. "czy mam sie rozciagac np. 45raz jakies sklony czy moze rozbic to na 3 obwydy gdzie przerwe robie po kazdym obwodzie i pije dopiero wtedy wode???"
o co chodzi? chodzi o takie sprężynujące ruchy aby dotknąć stóp dłońmi przyprostych kolanach? daruj sobie - to szkodliwe.

Moja rada - na początku treningu możesz robić rozciąganie dynamiczne (ale pod kontrolą i ze STOPNIOWYM zwiększaniem zakresu ruchu) a statycznie dopiero po treningu (wspomniane skłony do palców daj na koniec żeby dogrzać i dociągnąć ścięgna podkolanowe)

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 333 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1472
rozciąganie przyspiesza regeneracje, ale też nie warto zabardzo szaleć

Real muthaphuckkin G’s...

http://www.sfd.pl/temat277184/ - chcesz więcej wyciskać na klate?-WEJDŹ

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1848 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10247
Świetny programik na rozciąganie, dobre wskazowki itp. http://sus.univ.szczecin.pl/~maciejs/rozciaganie/rozciaganie.html#1 
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
kurva cyzby cale sfd przeczytalo od deski do deski strone Knife'a??

nie no joke czytajcie czytajcie za***ista strona Knife wiele wie i (prawie) we wszystkich kwestiach mam poglądy takei jak tam

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 333 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1472
z grubsza zobaczyłem i bardzo fajne, soga bym dał ale nie mam abonamentu

Real muthaphuckkin G’s...

http://www.sfd.pl/temat277184/ - chcesz więcej wyciskać na klate?-WEJDŹ

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2125 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6171
Wiem, jestem młody i głupi, ale jak można się rozciagac izotermicznie??

Jeśli opuszczasz trening, to ktoś inny kto pragnie zwycięstwa bardziej ma wtedy trening życia i
już nigdy go nie dogonisz...

Animal

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3923 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35086
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
nie izoTERMICZNIE tylko izoMETRYCZNIE!!
z gory mowie ze trzeba to poprzedzic treningie siowym i to same w sobie tez troche trening siłowy.
najlepzy przykłąd to chyba szpagat:
stoisz w lekkim rozkroku i przez kolo pol minuty napierasz nogami na ziemie tak żeby napinały się mięśnie przywodziciele i od razu po skończeniu napinania rozszerzasz rozkrok i tak zostajesz.

Ja tak robiłem też przy tych całych skłonach do palców

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1176 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14828
wielkie dzieki ze tyle osob odpowiedzialo a mam takie pytanko bo silownie mam w domu i zaczal do mnie przychodzic na nia moj kolega ale nie ma on zadnej diety to czy rozciaganie w jego przypadku rowniez nie wplynie zle na mase(tzn. ze masa bedzie mu polalej przyrastala)???
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy by Avarot- ocencie

Następny temat

miesnie skosne zewnetrzne brzucha

Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka